Zuenco
Door de waterstroom van bestaande kranen met behulp van retrofit-oplossingen te hervormen en extreme besparingen toegankelijk te maken, probeert Zuen&Co een bijdrage te leveren tegen waterschaarste en klimaatverandering.

Lidmaatschap per 10-11-2023 stopgezet

6,5

• S
    Review voor Zuenco

Het idee is heel mooi, maar de nozzles zijn absoluut niet praktisch in gebruik. Omdat er nauwelijks kracht op het water staat, loopt her sifon niet goed door. Het wastafelputje wordt heel vuil van aangekoekt vuil. Ook duurt het echt enorm lang voor het water warm wordt, dus dan bespaar je geen water. In de keuken niet handig want het vullen van de waterkoker of pan duurt een eeuwigheid.Ik ben blij dat ik er maar 1 heb gekocht. Die gaat nu maar op het fonteintje in het toilet, want daar hebben we geen warm water nodig.

• S van Leeuwen
    Review voor Zuenco

Product retour sturen wordt je onmogelijk gemaakt. Ik heb meerdere mails gestuurd met de melding dat ik het terug wil sturen. Echter wordt ik stelselmatig genegeerd.
    Op deze manier verlopen de 14 dagen wel.
    Echt een belachelijke manier van werken vind ik dit.

• Cheukie
    Review voor Zuenco

ik dacht 2 mooie producten te bestellen bij www.zuenco.nl. De Nozzle en Altered Shower. Beiden vielen erg tegen qua functionaliteit. De Nozzle is een vernevelaar en de douchekop sproeit niet lekker als een normale douchekop. Beiden zorgen ervoor dat de kraan langer open moet staan om de zeep en sop eraf te spoelen met veel lagere sproei druk. Je bent veel langer bezig met spoelen. Daarbij was het retourproces erg moeilijk. Ze wezen mij op de reglement van Eurosparen, waar ik kortingsvoucher heb aangeschafd voor korting op deze producten. Waarin staat dat ik geen recht heb op retour.
    Eurosparen.nl en ING rechtsbijstand melden dat ik recht
    heb op retourproces. Welke ik binnen een dag na ontvangst heb ingediend.
    Ik zal geen producten meer bestellen www.zuenco.nl na deze vervelende ervaring.

• Jasper
    Review voor Zuenco

Douchen met de waterbesparende douche kop van Zuenco is echt heerlijk, heel erg blij met deze aankoop !

• Anna
    Review voor Zuenco

Helaas kwantiteit product, werkt niet zoals word omschreven. Ook kon er geen oplossing gevonden bij het bedrijf.

• Jolanda van der Doelen
    Review voor Zuenco

Goede service en wereldverbeteraars.
    de watersaving nozzle heb ik nu een maand in gebruik
    Ik bespaar veel water. Het water wordt nu niet warm wat geen drama is. Want ik spoel nu veel beter alles af met nauwelijks waterverbruik. Waarschijnlijk zal mijn gasverbruik ook afnemen!! Dat is nog een onderbelicht aspect van de watersaver. (enkel op de hoogste stand waterverbruik wordt het water warm en heb ik dus gasverbruik)
    Ben zeer tevreden en kan dit iedereen aanraden. Ik bespaar waarschijnlijk op deze manier 50% van mijn waterverbruik. Ik zet hem niet altijd op de zuinigste stand. Als ik water voor de planten nodig heb dan gaat hij op de hoogste stand om juist wel water te krijgen. 98% ga ik niet halen. Maar 50% besparing op een waterrekening van gemiddeld 13 euro per maand is al gauw 72 euro. Daar kan je makkelijk een nozzle van kopen. Dan heb ik het nog niet over de gasbesparing gehad.

• F roy
    Review voor Zuenco

Ik vind waterverspilling zonde, dankzij de Nozzle zie ik nu aanzienlijk minder (schoon drinkwater) verspilling.
    Top uitvinding.
    Het opzetstuk is snel en gemakkelijk te monteren.
    Ik had een probleempje met het kleine schroefje aan de kraan maar dat is snel opgelost.
    Dit product werkt zoals aangegeven.

• Peter Kroeze
    Review voor Zuenco

Snelle service, mooie producten, hoge kwaliteit, bespaar enorm veel water en ben blij dat ik iets voor het milieu kan doen.

• Erik van Zuylen
    Review voor Zuenco

Kwalitatieve producten uit Europa, goede service en makkelijk te bereiken. Producten verdienen zichzelf terug.