aProbar
Welkom bij aProbar, dé webshop voor de beste wijn!
Vanuit ontzag voor de wijze waarop de druiven groeien en voor de manier waarop de wijnmakers er met zoveel liefde en zorg een prachtig product van weten te maken is aProbar ontstaan.

Unieke wijn, daar houden wij van
Omdat onze passie voor wijn in Spanje ontstond heeft aProbar zich de eerste jaren vooral op Spaanse wijnen gericht. Spanje is zo’n afwisselend land qua landschap en klimaat dat er een enorm aanbod is aan fantastische wijnen. En, niet geheel onbelangrijk, vaak betaalbaarder dan z’n wijnbroers en -zussen in andere Europese landen. Maar toch kreeg aProbar steeds vaker de vraag naar wijnen uit andere landen in Europa. Daarom hebben we besloten om onze collectie uit te breiden en zijn we op zoek gegaan naar bijzondere wijnen in landen buiten Spanje. En dat is gelukt! aProbar biedt zowel de horeca als de particuliere klant naast onze Spaanse wijnen nu ook bijzondere wijnen uit Duitsland, Frankrijk, Italië en Oostenrijk die je in de supermarkt niet zult aantreffen. Stuk voor stuk producten van mooie wijnbedrijven van wijnmakers met een passie voor wijn. Net zoals jij en ik.
9,6

• Jurriaan van Bokhoven
    Geverifieerde klant van aProbar

Goede wijnen! Bestellen is het wachten waard

• Joseph Mengana
    Geverifieerde klant van aProbar

Mooie prijzen , lekker wijnen en goede service !

• Hoe beoordeel je aProbar?

• Wijnliefhebber
    Geverifieerde klant van aProbar

Vooraf kende Aprobar nog niet. Ik zocht wijn van specifieke bodega die Aprobar in assortiment heeft. Dat was een eerste plezierige kennismaking. Goede prijs en snelle service. Hoop dat Aprobar nog meer wijnen van deze Bodega (Neo) tot het assortiment gaat toevoegen. Sentido is een absolute topper. We wachten af

• S. Wolters
    Geverifieerde klant van aProbar

Uitstekende wijn, snel geleverd.
    Bovendien telefonisch goed bereikbaar en er werd meegedacht.

• Regina Baks
    Geverifieerde klant van aProbar

Goede service. Bestelling niet meer leverbaar. Resultaat was levering van duurdere (vergelijkbare) wijn zonder bijbetaling.

• Richard Krelekamp
    Geverifieerde klant van aProbar

Goede prijs en op tijd geleverd

• Eric De Jong
    Geverifieerde klant van aProbar

Goed bezorgd en lekkere wijn

• Trudy Van Kesteren

Service ook prima

• Gea de Goede
    Geverifieerde klant van aProbar

Heerlijke wijnen voor een goede prijs!

• S. Wolters
    Geverifieerde klant van aProbar

Uitstekende wijn, snel geleverd. De prijs zeker waard!

• Ed Troost
    Geverifieerde klant van aProbar

Het ging allemaal niet zials gepland maar dat werd goed opgepakt en alles kwam uiteindelijk toch goed

• Hubert Voskuijl
    Geverifieerde klant van aProbar

Uitstekende service met betrekking tot de aflevering

• Karel Rotgers
    Geverifieerde klant van aProbar

verzendkosten zijn veel te hoog!!!!!!
    een geagiteerde medewerkster van het bedrijf vertelde mij telefonisch dat de verzendkosten voor 6 dozen evenveel bedragen als voor 1 doos
    reden temeer om de verzendkosten voor 1 doos omlaag te brengen om zodoende water bij de wijn te doen (spreekwoordelijk)

• D Lievendag

• John Schuurman

De bezorging was prima

• Stephan Yuen
    Geverifieerde klant van aProbar

Snelle en goede service. Leveringsprobleem bij transporteur wordt meteen opgepakt en een oplossing aangedragen.

• Philip Lucassen
    Geverifieerde klant van aProbar

Goede service, mooie wijnen.

• Joyce van Pelt

Goede en vriendelijke service