aProbar
Welkom bij aProbar, dé webshop voor de beste wijn!
Vanuit ontzag voor de wijze waarop de druiven groeien en voor de manier waarop de wijnmakers er met zoveel liefde en zorg een prachtig product van weten te maken is aProbar ontstaan.

Unieke wijn, daar houden wij van
Omdat onze passie voor wijn in Spanje ontstond heeft aProbar zich de eerste jaren vooral op Spaanse wijnen gericht. Spanje is zo’n afwisselend land qua landschap en klimaat dat er een enorm aanbod is aan fantastische wijnen. En, niet geheel onbelangrijk, vaak betaalbaarder dan z’n wijnbroers en -zussen in andere Europese landen. Maar toch kreeg aProbar steeds vaker de vraag naar wijnen uit andere landen in Europa. Daarom hebben we besloten om onze collectie uit te breiden en zijn we op zoek gegaan naar bijzondere wijnen in landen buiten Spanje. En dat is gelukt! aProbar biedt zowel de horeca als de particuliere klant naast onze Spaanse wijnen nu ook bijzondere wijnen uit Duitsland, Frankrijk, Italië en Oostenrijk die je in de supermarkt niet zult aantreffen. Stuk voor stuk producten van mooie wijnbedrijven van wijnmakers met een passie voor wijn. Net zoals jij en ik.
9,9

• E. van Houten

Zeer goede service

• Lonneke de Goey
    Geverifieerde klant van aProbar

Snelle service, mooie wijnen.

• Hoe beoordeel je aProbar?

• Arnold De Bie
    Geverifieerde klant van aProbar

Goede wijn leuke prijs. Snelle levering

• Rachid
    Geverifieerde klant van aProbar

Goed meedenken en goede service

• C Bogers

• Yvonne Cernohorsky-Brands
    Geverifieerde klant van aProbar

Het ging ons om een speciale wijn die zij leveren ondanks forse bezorgkosten (7,95)

• Yulita Amatsaleh- van den Ham
    Review voor aProbar

Goede service, heerlijke wijnen en kunnen veel vertellen

• Ron
    Review voor aProbar