aProbar
Welkom bij aProbar, dé webshop voor de beste wijn!
Vanuit ontzag voor de wijze waarop de druiven groeien en voor de manier waarop de wijnmakers er met zoveel liefde en zorg een prachtig product van weten te maken is aProbar ontstaan.

Unieke wijn, daar houden wij van
Omdat onze passie voor wijn in Spanje ontstond heeft aProbar zich de eerste jaren vooral op Spaanse wijnen gericht. Spanje is zo’n afwisselend land qua landschap en klimaat dat er een enorm aanbod is aan fantastische wijnen. En, niet geheel onbelangrijk, vaak betaalbaarder dan z’n wijnbroers en -zussen in andere Europese landen. Maar toch kreeg aProbar steeds vaker de vraag naar wijnen uit andere landen in Europa. Daarom hebben we besloten om onze collectie uit te breiden en zijn we op zoek gegaan naar bijzondere wijnen in landen buiten Spanje. En dat is gelukt! aProbar biedt zowel de horeca als de particuliere klant naast onze Spaanse wijnen nu ook bijzondere wijnen uit Duitsland, Frankrijk, Italië en Oostenrijk die je in de supermarkt niet zult aantreffen. Stuk voor stuk producten van mooie wijnbedrijven van wijnmakers met een passie voor wijn. Net zoals jij en ik.

• G. Goedhart

Goede service

• Waldy
    Geverifieerde klant van aProbar

Het duurde wel lang voor de bestelling en moest er zelf achteraan gaan bellen daarna werd er actie ondernomen

Antwoord van aProbar

Beste heer Waldt,
    Onze excuses dat u iets langer op uw bestelling heeft moeten wachten. Vanwege wat vertraging in het transport konden we de wijn niet per omgaande naar u opsturen. We hadden u daarover zeker even moeten bellen. Nogmaals excuses voor het ongemak en geniet evengoed van de heerlijke wijn!

• Hoe beoordeel je aProbar?

• Anneke Raven

mooie wijnen redelijke prijs

• Barry
    Review voor aProbar

Goede prijzen voor heerlijke wijn. Service is top!!

• Anne-Marie Alewijn

Goede, nette levering

• Jos Heinink

Betrouwbare goede service

• C. Bogers

Prima service.

• A Gerssen
    Geverifieerde klant van aProbar

Levering op de dag die ik als voorkeur aan had gegeven

• Roelof Brunsting

Prima service