alteyashop.nl

alteyashop.nl

Alteyashop.nl is de officiële webshop van Alteya Organics voor Nederland en België. Alteya Organics is een Bulgaars familiebedrijf en levert uitsluitend 100% biologische gecertificeerde verzorgingsproducten. Ons biologisch rozenwater en rozenolie is van premium kwaliteit en komt rechtstreeks van onze ecologisch onderhouden rozenvelden in de Rose Valley in Bulgarije. Naast rozenwater en rozenolie leveren wij tal van huidverzorgingsproducten op natuurlijke basis.

• Nathalie Denis
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Omdat als je eenmaal deze producten heb geprobeerd je gewoon verliefd wordt op het merk,had het eerder willen ontdekken ,het is echt een kadootje,Bedankt !

Antwoord van alteyashop.nl

Hi Nathalie, Dank je wel voor je beoordeling en heel veel plezier met de Beauty Box!

• Esther van der Meer
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Goede services en snelle levering

• Hoe beoordeel je alteyashop.nl?

• Hui Jiang
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Natuurlijke producten, goede service, acceptabele prijs! Een van mijn favoriete webwinkel.

• Anoes Debie
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Topproducten en hele fijne service

• Gerry Boltjes
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Snel bezorgd en een goede service.
    En heerlijke producten.

• Gori Khatun
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Ik ben van belgie en ik had mijn bestelling de volgende dag al binnen! Dit kon niet beter!!!

• Roos van Dort
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Kwaliteitsproducten, goede kennis daarover dus dito tips/adviezen, snelle verzending en als verrassing wat leuke xtraatjes erbij.

• Marianne Verbaas-Groeneveld
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Goed verpakt. Prima producten.
    Prettige, persoonlijke service.

• Irma Soels
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Heel snelle levering, goed ingepakt. Fijne producten voor de gevoelige huid.

• Tina Sejbjerg
    Geverifieerde klant van alteyashop.nl

Geweldige producten en service!!