anti-blafband.shop

anti-blafband.shop

Online webwinkel voor anti blafbanden en trainingshalsbanden

Lidmaatschap per 29-02-2024 stopgezet

7,4

• Jan
    Review voor anti-blafband.shop

Antiblaf kwam los in grote doos aan zonder pakbon,gebruiksaanwijzing retour bon!!!
    Voldeed niet wat ik bedoelde na div telefoontjes steeds voicemail en mailtjes geen enkele reactie tot nu toe!!!!

Kon het ook niet terug sturen want op site staat dat je RMA formulier nodig had
    Groetjes jan

• micha
    Review voor anti-blafband.shop

Had het verkeerde product ontvangen. Verkoper heeft het netjes en snel opgelost.

• Deborah
    Review voor anti-blafband.shop

Snelle levering en kwaliteit is erg goed van het artikel. Werk goed en direct bij onze hond

• Oerlemans
    Review voor anti-blafband.shop

Snelle bezorging en nog geen klachten over de trainigsband.

• Antoinette Riggers
    Review voor anti-blafband.shop

Mooie set en effectief. Blij ermee. Levering was dag erna.

• Erwin
    Review voor anti-blafband.shop

Prima ervaring. E-book is duidelijk en super handig. Deze winkel raad ik aan

• Mitch Lammers
    Review voor anti-blafband.shop

Komen afspraken na. Bestelling op tijd en product is goed. Zal in de toekomst zeker weer bestellen

• Ester Vantoor
    Review voor anti-blafband.shop

Prima ervaring en product!

• Mathilde vd wals

Super service

• Emanuel Etsie

Goede ervaring!

• Anita
    Review voor anti-blafband.shop

Goed product. Doet wat t moet doen. Kunnen eindelijk onze hond onder controle houden plus nog het blaffen tegen gaan als we weg zijn. Snelle levering en we kregen keurig uitleg op al onze vragen.

• Judith K

Snel ontvangen. Tevreden met artikel

• Erik
    Review voor anti-blafband.shop

Enkele dagen geleden een setje besteld voor onze hond. De combinatieband (trainingshalsband met anti blaf functie). Dag erna hadden we het in huis. Goede kwaliteit. Nederlandse handleiding erbij met voldoende instructies en het werkt echt heel erg goed.