auto-geurtjes.nl

auto-geurtjes.nl

Shop je favoriete luchtverfrissers voor in de auto makkelijk online. Voor 16:00 besteld, vandaag verzonden. Gratis verzonden in Nederland vanaf 40 euro. Gemakkelijk betalen met iDeal. Ruim 400 soorten luchtverfrissers uit voorraad leverbaar. Ook voor bedrukte geurhangers!
autos parfums auto geurtjes
9,1
Filter 433 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 263 met beschrijving

• Magda Mikolajczyk

Kan wel wat sterker

• Bg
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Snelle levering lekker geuren!!

• Hoe beoordeel je auto-geurtjes.nl?

• P Mooi
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Snelle service voor goede producten en de prijzen zijn ook nog eens oke

• Brenda Voorzaat
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Snelle verzending , goed verpakt en eeg leuk produkt

• Hennie Wesseling-Swarts
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Ziet er prachtig uit en lekkere geurtjes

• Peter Huizinga
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Geur is snel van de hanger

• Sabrina Staphorsius
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Uitstekende service en snelle oplossing bij Auto-Geurtjes.nl!

Ik kan Auto-Geurtjes.nl van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige auto geurtjes! Mijn ervaring met deze webshop was ronduit fantastisch. Ondanks een leveringsprobleem met PostNL, waarbij ik van het kastje naar de muur werd gestuurd, kwam Auto-Geurtjes.nl onmiddellijk met een oplossing.

Na contact via WhatsApp werd mijn probleem snel en efficiënt opgelost. Het team was zo attent dat ze mijn verhaal niet eens hoefden af te wachten voordat ze mijn bestelling opnieuw verzonden. Dat is pas klantenservice van topklasse!

Ik waardeer de snelle reactie via de app en de toewijding van het team om ervoor te zorgen dat ik snel kon genieten van mijn bestelde auto geuren. Kortom, Auto-Geurtjes.nl heeft niet alleen een uitgebreid assortiment aan producten, maar ook een service die de verwachtingen overtreft. Bedankt voor de geweldige ervaring! 🚘

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je mooie review Sabrina, hier zijn wij even stil van. Wat fijn om te horen dat we jou zo goed hebben kunnen helpen. Dit zouden we zo weer doen:) We verwelkomen je natuurlijk graag nogmaals in onze shop.
    Heel veel ruik plezier! :) - Patrick

• Koos
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Snelle levering, verzendkosten worden berekend voor pakket verzending maar levering is per brievenbuspost.
    Misschien dat jullie dit kunnen aanpassen.

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Koos, heel veel ruik plezier gewenst! Wat betreft onze verzendkosten; Wij hanteren een vast tarief voor zowel pakketten en brievenbuspakketten. Maar we zullen het meenemen!

• Arun Menne De Jong
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Snelle levering en goede aftersales. Een product was verkeerd geleverd, ik heb gemaild en had het de volgende dag in huis.

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Arun Menne, Fijn dat je tevreden bent over onze aftersales. Nogmaals excuses dat we niet het juiste product hebben opgestuurd. Wel heel veel ruik plezier gewenst! :)

• Tycho

Super prettige service!

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Tycho, fijn om te horen dat onze service je tevreden heeft gesteld. Heel veel ruik plezier gewenst!

• Peter
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Duurde wat langer als ik dacht, maar zijn aangekomen

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Peter, Vervelend dat de zending was vertraagd bij post nl. Heel veel ruik plezier gewenst en wellicht tot de volgende bestelling! :)

• Miranda
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Veel keuze in geurtjes en wordt snel geleverd
    Ben er zeer tevreden over.

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Miranda, heel veel ruik plezier gewenst! :)

• Lianne
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Veel lekkere geurtjes om uit te kiezen. Makkelijk te bestellen en vlot bezorgd.

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Lianne, fijn dat je zo tevreden bent, Heel veel ruik plezier gewenst en wellicht tot de volgende bestelling :)

• Patricia Oldert-krol

Top , snelle levering en keurig verpakt ,

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Patricia, heel veel ruik plezier gewenst!

• Boy Willems

Super snelle bezorging

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Boy, fijn dat het zo snel binnen was. Heel veel ruik plezier gewenst! :)

• Sansiro Anijs
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Ik zocht al een lekkere autogeur maar deze is meer dan 5 sterren zelfs waard ik koop er de volgende X weer 1

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je toffe review Sansiro, heel veel ruik plezier gewenst en tot de volgende keer! :)

• Sascha
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Super snelle levering! Zeer vriendelijk contact ook per e-mail.

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Sascha, fijn dat je zo tevreden bent. Heel veel ruik plezier gewenst!

• O
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

Groot aanbod en voordelige prijzen

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review O, heel veel ruik plezier gewenst! :)

• Mitchell
    Review voor auto-geurtjes.nl

Topbedrijf! Snel geleverd en kwalitatief goede producten. Erg blij mee!

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Mitchell, heel veel ruik plezier gewenst!

• h beumer
    Geverifieerde klant van auto-geurtjes.nl

beschadig en kon nergens aan ophangen geur snel.verdwenen

Antwoord van auto-geurtjes.nl

Bedankt voor je review Beumer, vervelend om te horen dat het beschadig is en dat je het nergens kon ophangen. (zitten touwtjes bij welke je aan de spiegel kunt hangen) Als je ons had laten weten dat het niet naar wens was konden we het voor je oplossen. Helaas hebben we hier geen bericht van gehad. Zou je ons een mailtje kunnen doen? Dan kunnen we kijken of we jouw probleem de wereld uit kunnen helpen :) - Patrick