bebetos.nl

bebetos.nl

Bebetos.nl is een online winkel in kleding en schoenen voor baby’s in Nederland, Duitsland en Belgie. Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Je bestelt bij ons snel, makkelijk en veilig de mooiste kinderkleding. Je hebt de keuze uit een zeer selectief bepaald assortiment, waarbij wij enkel het beste van het beste hebben ingekocht. Naast babykleding kunt u bij ons terecht voor leuke babyaccessoires.
8,8
Filter 1063 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1058 met beschrijving

• Floortje
    Review voor bebetos.nl

Uitstekende service! Heb gevraagd of ze het extra snel konden verzenden, want ik was te laat met bestellen en het kwam de volgende dag al binnen! Kwaliteit ziet er goed uit.

• Cherelle Wagemaker
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Mooie tas, snelle levering. Opdruk naam ziet er ook mooi uit.

• Hoe beoordeel je bebetos.nl?

• Guido Berntsen
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

mooi product en correct afgeleverd top.

• Anita Reda

• EW

Mooi artikel, snelle levering

• Ina Mann

Ruime keuze

• Willeke De Loos
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Keurig verzorgt en snel geleverd

• Corrie Den hartogh

Snelle levering. Mooi produkt

• N B
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Vroeg om het product in te pakken en dat verzoek werd netjes en kosteloos ingewilligd. Fijne service

• YVonne Faasse
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Snelle levering en prima kwaliteit.

• Inge Ruiter

Snell

• Betsy Van Assen
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Goede service! Artikel werd snel geleverd

• M v l
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Goede service, mooi product. Waren niet meteen bereikbaar toen ik een vraag had, maar daarna goed opgepakt!

• Esmee Scholten

Mooi product

• Mathilde Van Kreuningen
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Artikel was onderweg, toen in ene niet op voorraad. Kwam niet compleet binnen en erg gekreukt.

Antwoord van bebetos.nl

Beste Mathilde,

We vinden het erg jammer dat u ons slechts 2 sterren heeft gegeven, omdat we het artikel niet volledig hebben geleverd. Mijn collega heeft echter meteen het ontbrekende onderdeel naar u verzonden, enkele uren nadat u ons een e-mail had gestuurd. U heeft het de volgende dag ontvangen.
    Voor het artikel dat niet op voorraad was, heeft mijn collega contact met u opgenomen en u een alternatief artikel aangeboden, waar u mee instemde.

We leveren meestal gepersonaliseerde artikelen binnen ongeveer 6 à 7 werkdagen. Uw artikel is na de 4e werkdag verstuurd.

Gr
    Bebetos

• Jeanet Van den bosch
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Snel geleverd leuk badjasje met naam

• James Poestkoke
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Zijn tevreden over het op tijd geleverde product

• Daphne
    Geverifieerde klant van bebetos.nl

Product voldoet aan de verwachting en was snel geleverd. Kreeg snel antwoord op mijn vraag en het product kon zelfs nog aangepast worden! Nieuwe ouders waren erg blij met het kraamcadeautje!

• Ilse
    Review voor bebetos.nl

Ik had de herinneringenkist met de roze opdruk gekocht als kraamcadeau voor een vriendin. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, maar ik was erg blij verrast! Erg mooi geworden. Heb er zojuist nog een besteld als kraamcadeau voor mijn broertje :)

• Marine
    Review voor bebetos.nl

Slechte kwaliteit van de baby badjas en slecht geborduurd op knuffeldoekje. Ik zal dit niemand aanraden. Ik ben niet tevreden.