beestachtiggoed.nl

beestachtiggoed.nl

Beestachtiggoed.nl is een webshop voor allerlei soorten diervoeding en dierbenodigdheden. Wij staan achter de merken die wij verkopen door hun visie en ingredi├źnten. Daarnaast vind u bij ons ook de standaard grote merken.

Voor ieder wat wils, van hond en kat, knaagdieren, reptielen en vissen. Wij hebben het allemaal!
Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Brucw

Snelle en goede service

• Hendrik Van Veen
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Super service, via de chat zelfs savonds bereikbaar voor vragen. Mooie goede kwaliteit producten opgestuurd gekregen

• Hoe beoordeel je beestachtiggoed.nl?

• Janneke Verhoeve
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Goede service, prima prijs. Alleen miste ik een track and trace.

• Danielle Goudswaard
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Artikel wat ik had besteld was niet op voorraad. In plaats van dat ze dat artikel weg lieten ben ik netjes gebeld voor een alternatief!

• Piet Aussems
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Goed product en betaalbare prijs.

• Kelly
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Leuk aanbod, super snelle verzending! zou er zeker wel weer bestellen :D

• Juliette Fijten
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Fijne site met goede producten, snelle levering en mooie prijzen! Zeer tevreden

• e pama
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Kreeg wat ik wilde en houden zich aan de afspraak. Keurig

• Edith Vallentin

Zelfde dag nog bezorgd!

• Kimberley Deumer
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Geweldige service!! Wat ontzettend leuk dat er een kaartje bij zat met wat lekkers voor mijn axolotls :)

• F
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Ik heb wel de enquête nu binnen terwijl mijn pakket voor de 2e keer onderweg is.
    EDIT: Blijkt fout van GLS, bedankt voor de bestelling!

Beste Ferry

Ik heb net even gekeken en gezien dat het pakket bij je is afgeleverd. Gelukkig maar.

Zou je ons een foto van het adres label kunnen sturen? Dan kunnen we intern even kijken waar het fout is gegaan. Het is ons namelijk nog nooit gebeurd dat we er een huisnummer niet opzetten, omdat we het adres gebruiken wat door de klant ingevuld wordt.

Misschien een tip voor de volgende keer, indien er een probleem is, neem even contact met ons op per telefoon of per mail, dan kunnen we veel sneller schakelen dan dat het via een review platform gaat omdat ik die niet elke dag controleer. Nu zag ik het toevallig voorbij komen, dus heb ik meteen even gekeken waar het fout is gegaan.

Mvg Daphne Diebrink

• Nicole De vos

Snel geleverd in België

Beste Nicole

Bedankt voor de 5 sterren!
    En ook zeker fijn om te horen dat uw bestelling snel geleverd is over de grens.
    Hopelijk tot een volgende keer!

Mvg Daphne

• GUILLE Angelique
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Tis een heel goede cervice jullie zijn super vriendelijke mensen

Hallo!

Bedankt voor uw 5 sterren, daar zijn we heel blij mee.
    En natuurlijk ook blij te lezen dat u zo tevreden bent over ons, daar doen wij het voor.

Mvg Daphne

• Ilonka de Vries
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Topservice! Niet alle speeltjes hadden ze op voorraad en ik werd hier netjes over gebeld met voorstellen om het goed te krijgen. Zo super dat ze zo meedenken en helpen.

Hallo Ilonka.

Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met de geboden oplossing.
    Bedankt voor de 5 sterren review!

• Iris Reijerkerk
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Super service. Hebben veel keus voor mijn allergische hond.

Beste Iris.

Bedankt voor de 5 sterren!
    Wij blijven zoeken naar producten voor de honden met voedsel allergie├źn en intoleranties.
    Blijf ons dan ook volgen, wie weet komen we weer met nieuwe producten die geschikt zijn voor uw allergische hond.

• Robert Vrijenhoek
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Koop hier al jaren, zeer netjes goede prijs en service brengt het netjes en snel. Veel keuze en nette website.
    Uitstekende service ga zo door

Beste Robert.

Wij zijn heel blij te lezen dat je nog steeds blij bent met ons. Wij gaan natuurlijk onze best doen om dat zo te houden!

• Yvonne
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Bij opmerkingen aangegeven dat ik op maandag niet aanwezig was. Werd het pakket toch op maandag gebracht. Kon ik zelf de zware doos elders ophalen waar ik niet met de auto kon komen. Een min punt, ik laat het niet voor niets thuis bezorgen.
    Geen enkele tegemoetkoming alleen dat het anders zou moeten kunnen. Maar nee dus, NIKS!

Beste Yvonne.

Jammer dat het ondanks de moeite die we hebben gedaan toch niet helemaal goed gegaan is. We hebben op de doos ook nog gezet, niet op maandag bezorgen, maar helaas hebben we geen invloed op de bezorgservice van de pakketdienst.
    Zou u ons per e-mail kunnen laten weten welke tegemoetkoming u van ons verwacht, ik denk dat dat de beste plek is om dit euvel te bespreken :)

• Hans

Goede prijs voor dierensnacks

• Penny
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Snelle bevestiging en verzending.
    Helaas werd de track&trace vanuit gls op de bezorgdag gewijzigd waardoor mijn bestelling pas 2 dagen later werd geleverd.

• Gb Harms

Dure bezorgkosten te duur

Beste Harms.

Jammer dat u niet helemaal tevreden bent.
    Echter kunnen wij aan de verzendkosten niet veel veranderen, daar wij vast zitten aan vaste prijzen helaas.... en het flesje wat u besteld had, past ook niet door de brievenbus.

Wij hopen u in de toekomst toch nog een keer van dienst te kunnen zijn!