beestachtiggoed.nl

beestachtiggoed.nl

Beestachtiggoed.nl is een webshop voor allerlei soorten diervoeding en dierbenodigdheden. Wij staan achter de merken die wij verkopen door hun visie en ingrediënten. Daarnaast vind u bij ons ook de standaard grote merken.

Voor ieder wat wils, van hond en kat, knaagdieren, reptielen en vissen. Wij hebben het allemaal!
Filter 388 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 197 met beschrijving

• Jurjen Hoitsma
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

fijne winkel en goede bezorging, ook als het afwijkt van de standaard.

• e pama

Heel snel geleverd

Beste E Pama

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons van een review te voorzien, en we zijn natuurlijk hartstikke blij dat dit 5 sterren zijn geworden.

mvg Daphne

• Hoe beoordeel je beestachtiggoed.nl?

• Melissa Lenselink

Prima levering

Beste Melissa

Bedankt voor de 5 sterren review.
    We zijn natuurlijk ook blij te lezen dat u tevreden bent met de levering en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• H.S.M. Web
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Duidelijke site met groot assortiment; snelle en correcte levering van de producten. Kortom, aanbevelenswaardig!

Beste H.S.M. Web

Bedankt voor de 5 sterren review en de lovende woorden.
    We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn

• Wendelijn
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Ik vind het misleidend dat ze niet goed communiceren over hun hoge verzendkosten. Ik had mijn aankopen in het winkelmandje geplaatst (geen verzendkosten zichtbaar), mijn adresgegevens en alls ingevuld (nog steeds geen verzendkosten zichtbaar). Ik betaal, let niet goed op en zie vervolgens in de afschrijving dat ik 7 euro meer heb betaald. Het prijsverschil met andere websites is in één klap weg..

Beste Wendelijn.

Bedankt voor je toelichting.
    Ik wil hier graag op reageren om ea even toe te lichten.

Allereerst, wij hanteren de 6.95 verzendkosten bij een bestelbedrag onder de 50 euro. Dit zijn reguliere verzendkosten en dus geen hoge verzendkosten!

Nav jouw verhaal heb ik samen met onze webdesigner gekeken waar de fout zit. Op het moment dat je zonder account (en niet ingelogd) iets in je winkelmandje plaatst wordt alleen het totaal bedrag getoond. Ga je daarna naar afrekenen gaat, en daarna je adres gegevens invult wordt er wel degelijk verzendkosten getoond als het totaal bedrag onder de 50 euro is. Dit hebben we getest op mobiel en desktop, omdat we eventuele fouten direct willen herstellen.

Vervelend dat je dan achteraf de 6.95 verzendkosten niet gezien hebt, maar wij misleiden onze klanten zeker niet!
    De communicatie over verzendkosten is dan ook gewoon terug te vinden op onze website.

Mocht het bij jou nou toch niet zichtbaar zijn, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om een printscreen te sturen naar ons mail adres, dan kan ik er met onze webdesigner nog verder induiken.

• Tonny Visser

Helemaal goed.

Beste Tonny

• Mieke Loogman
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Snelle levering, goed verpakt.

Beste Mieke

Bedankt voor de 4 sterren review en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Marjon Bouma
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Makkelijk besteld. Goed product, de Rogz. Er werd gebeld met een vraag over de bestelling en er werd meegedacht. Heel fijn. Bij de bestelling nog een persoonlijk bericht. Erg leuk.

Beste Marjon

Bedankt voor de uitgebreide review, altijd leuk om te lezen hoe klanten onze service hebben ervaren.
    We zijn dan ook heel blij dat u ons 5 sterren heeft gegeven.

• Anita van Deutekom
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Snelle levering, en.als er een probleempje is word dat heel snel opgelost.

Beste Anita

• Mariska van Dalen
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Ik heb paardenstaarten besteld voor onze Labrador en Duitse Herder. Ze zagen er op de foto mooi en groot uit en dat waren de geleverde items ook. Erg mooie producten en blije hondjes. De levering was ook snel.

Beste Mariska

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons van een review te voorzien.
    We zijn natuurlijk ook blij te lezen dat de paardenstaarten in de smaak zijn gevallen, we proberen ook altijd te leveren wat er op de afbeelding bij het product staat.

We hopen u in de toekomst dan ook weer van dienst te kunnen zijn.

• Femke

Snelle levering, betrouwbare website

Beste Femke

• Zoe Schubert
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Ondanks snelle verzending, producten niet ontvangen, track and trace onduidelijk waar de locatie van het product is. Geen zekerheid van levering of zending door bedrijf dat de levering doet. Verder prima service!

• Monica Denini
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Besides the quick delivery I really liked the personal note from Bastiaan thanking me for the order🤗

Dear Monica.

I have passed on your message to Bastiaan, and he liked it!
    Thank you for the 5 stars!

with friendly regard,

• Karin Vreeburg
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Donderdag besteld, vrijdag met een glimlach geleverd. Heel fijn !!

Beste Karin

Ik ga het compliment doorgeven aan de bezorger! Dat vind hij vast leuk om te horen.
    Tevens bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter de laten, we zijn natuurlijk heel blij met de 5 sterren!

• Aw Vermaas
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Op het verkeerde adres afgeleverd

Beste AW vermaas.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
    Wat wij echter niet zo goed begrijpen is waarom wij (beestachtiggoed) een 1 ster krijgen voor een handeling waar wij echt helemaal geen invloed op hebben. Ik denk dat de 1 ster meer op zijn plaats is bij de pakketbezorger, deze heeft tenslotte het pakket op het verkeerde adres afgeleverd, niet wij!

Daphne

• Marcel Jansen
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Goede prijzen en snel verstuurd/ in huis!

Beste Marcel.

Bedankt voor de 5 sterren review, en de toegevoegde woorden.
    Daar zijn wij heel blij mee natuurlijk.
    Hopelijk tot een volgende keer!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Ik had een hondenknuffel (zebra) zonder piep besteld. Deze hondeknuffel was niet op voorraad. Er is telefonisch contact geweest en ik kreeg een alternatief aangeboden: een leeuw honden knuffel zónder piep. Dat was helemaal prima. Ik heb een euw honden knuffel met piep ontvangen helaas.

Best Anoniem.

Wat jammer dat ondanks de moeite het dan tóch niet goed is gegaan.
    Heeft u dit ook bij ons gemeld? Dan hadden we natuurlijk voor een oplossing gezocht. Want als u een knuffel zonder pieper besteld, moet u deze ook gewoon ontvangen.

• Hannie Van Doorn
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Snelle levering, en goede service een aanraden voor dierenliefhebbers.

Beste Hannie

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.
    En dan mooi 5 sterren, daar doen we het voor, bedankt!
    Hopelijk tot een volgende keer.

• Apm V d pol
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Super blij mijn hondje met zijn nieuwe speeldje

Beste Apm

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.
    En dan mooi 5 sterren, daar doen we het voor, bedankt!
    Hopelijk tot een volgende keer.

• Mat
    Geverifieerde klant van beestachtiggoed.nl

Springstaartjes gekocht hier, mooi veel gezonde beestjes toegekregen.

Beste Mat

We zijn blij te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit voedseldieren.
    Daar doen we het voor!

Hopelijke tot een volgende keer.