berrasneakers.nl

berrasneakers.nl

Welkom bij Berra Sneakers, jouw ultieme bestemming voor exclusieve sneakers en sneaker accessoires. Bij Berra Sneakers vinden sneakerliefhebbers een zorgvuldig samengestelde collectie van de meest trendy en limited edition sneakers van bekende merken.
sneakers accessoires
  • Defne
    Review voor berrasneakers.nl

Bestel mijn sneakers altijd bij Berra Sneakers ALTIJD TEVREDEN ik zeg niet nadenken en gewoon bestellen!!

• Sander
    Geverifieerde klant van berrasneakers.nl

Leuke mini sneaker en goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je berrasneakers.nl?

• Tufan
    Review voor berrasneakers.nl

Zeer tevreden over Berra Sneakers. Mooie en duidelijke website. Snelle levering en gewoon goed op de hoogte gehouden van alle updates (track & trace). Ik kende het bedrijf nog niet maar ik zal hier zeker nogmaals bestellen. Waren er maar meer van dit soort bedrijven.

• Marga
    Geverifieerde klant van berrasneakers.nl

Snelle service, snelle reacties op vragen.

• Sem
    Geverifieerde klant van berrasneakers.nl

Bestelling op maandag besteld en dinsdag ochtend in huis. Goeie service, zeker aan te raden. Schoenen 100% authentiek, perfect!

• Gulay Bor
    Review voor berrasneakers.nl

Snelle levering, leuke en kwalitatief goede producten. Zeker aan te raden om een kijkje te nemen op site.

• A.C. Lenting
    Review voor berrasneakers.nl

Bestellen was gemakkelijk, levering volgende dag in huis (zoals beloofd). Soepel snel en efficiënt. En niet te vergeten, supervette sneakers!