beschermkoffers.nl

beschermkoffers.nl

Het grootste assortiment Nanuk koffers !

Nanuk beschermende uitrusting en instrument koffers zijn ontworpen om de meest gevoelige apparatuur te beschermen in de zwaarste omgevingen. Of u uw apparatuur vervoert door het meedogenloze Amazone oerwoud of door het meest extreme terrein op de planeet, elk detail van NANUK beschermende koffers is verfijnd en geperfectioneerd om het uiterste in de bescherming en prestaties te bieden. Van onze high-impact NK-7 hars tot aan onze PowerClaw klemmen, NANUK vervoerbare apparatuur en instrumenten koffers zijn ontworpen en geproduceerd volgens de strenge militaire specificaties die aan de behoeften van de meest overtreffende veeleisende gebruiker voldoen. Deze vrijwel onverwoestbaar, lichtgewicht, waterdichte koffers bieden de ultieme graad van bescherming in verschillende groottes, configuraties en kleuren.

• rick warnar

keurige service

• Haico Van der Heijden
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

snelle levering en een goed product

• Hoe beoordeel je beschermkoffers.nl?

• Matthieu van der Sluis
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Levering is ietwat trager dan ik normaal gewend ben, maar retourneren en geld terug ontvangen ging buitengewoon fijn en snel.
    Dus als blijkt dat je liever een andere maat wil,,... geen probleem.

• Thomas Delbeke
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Zeer snelle service, scherpe prijzen!

• Gijs Dijk
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Geweldige service, vragen werden direct beantwoord en wensen werden toegepast.

• MJ Leij
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Stevige koffer voor goede prijs, en dat ook nog snel geleverd

• Guivret Laery Bruins
    Review voor beschermkoffers.nl

Top producten, super prijs en snel verzonden!

• Anis Waterreus

- Deskundig en professioneel advies
    - Vriendelijke eigenaar
    - Snelle levering

• Stijn van den Broek
    Review voor beschermkoffers.nl

Geld teruggekregen na defect product te hebben ontvangen, hoefde het ook niet terug te sturen dus dat bespaarde me verzendkosten

• Ronald van Delden

Kwalitatief goed product