beschermkoffers.nl

beschermkoffers.nl

Het grootste assortiment Nanuk koffers !

Nanuk beschermende uitrusting en instrument koffers zijn ontworpen om de meest gevoelige apparatuur te beschermen in de zwaarste omgevingen. Of u uw apparatuur vervoert door het meedogenloze Amazone oerwoud of door het meest extreme terrein op de planeet, elk detail van NANUK beschermende koffers is verfijnd en geperfectioneerd om het uiterste in de bescherming en prestaties te bieden. Van onze high-impact NK-7 hars tot aan onze PowerClaw klemmen, NANUK vervoerbare apparatuur en instrumenten koffers zijn ontworpen en geproduceerd volgens de strenge militaire specificaties die aan de behoeften van de meest overtreffende veeleisende gebruiker voldoen. Deze vrijwel onverwoestbaar, lichtgewicht, waterdichte koffers bieden de ultieme graad van bescherming in verschillende groottes, configuraties en kleuren.

• MJ Leij
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Stevige koffer voor goede prijs, en dat ook nog snel geleverd

• Guivret Laery Bruins
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Top producten, super prijs en snel verzonden!

• Hoe beoordeel je beschermkoffers.nl?

• Anis Waterreus

- Deskundig en professioneel advies - Vriendelijke eigenaar - Snelle levering

• Stijn van den Broek
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Geld teruggekregen na defect product te hebben ontvangen, hoefde het ook niet terug te sturen dus dat bespaarde me verzendkosten

• Ronald van Delden

Kwalitatief goed product

• D Walsh
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Top kwaliteit product (Nanuk koffer) mooi ingepakt en up-to-date levering informatie.

• Ed Zeegers

Prima service, eerlijk advies

• ludwig heselmans
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

geweldige servies kleur was niet binnen , kan gebeuren mailtje gekregen moest drie weken wachten op de gepaste kleur drie weken voorbij en kijk de koffer staat voor mijn neus ,super wat wild men meer ,

• Bringme Pieter Jan Steelant
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Mooie selectie, snelle levering.

• Andreas Vriends
    Geverifieerde klant van beschermkoffers.nl

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd, Nanuk Case in perfecte staat.