betaalbarelicenties.nl

betaalbarelicenties.nl

Betaalbare Licenties BV is een toonaangevende partij in Nederland die volledig gespecialiseerd is in het verkopen van verschillende soorten licenties. Betaalbare Licenties BV is een van de grote leverancier van softwarelicenties. Onze ervaring en grote hoeveelheden inkoop zorgen ervoor dat u altijd de beste prijs betaald. BetaalbareLicenties.nl BV verzamelt de nieuwste informatie en ontwikkelingen over software voor u, zodat wij u op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van software. Wij bieden producten zoals besturingssystemen, Officepakketten, kantoorsoftware en beveiligingssoftware.
7,1
  • Gs
    Review voor betaalbarelicenties.nl

Ze verdienen geen ster de licentie werkte niet uiteindelijk een kwestie via Paypal aan gegaan en is mijn melding doorgestuurd naar hun. Nooit gereageerd dus uiteindelijk laten escaleren zodat het via Paypal gaat. Dan ineens kunnen ze mij onbeschoft opbellen om te zeggen dat ik nooit wat heb gestuurd dus vroegen ze om bewijs. Heb ik zelfs dat doorgestuurd en gezegd dat ik een negatieve reactie zou plaatsen. Vervolgens is mijn account geblokkeerd zodat ik geen reactie kan plaatsen. Ik raad aan hier niks te kopen!