bitsentools.nl

bitsentools.nl

Wij zijn erkend Metabodealer in Utrecht en verkopen elektrisch gereedschap van het merk Metabo aan consumenten via de webshop.

• L
    Review voor bitsentools.nl

Goed Metabo gereedschap tegen prima prijs en zelfs tijdens feestdagen nog een snelle levering en snel antwoord op vragen die ik per email heb gesteld.

• AEP
    Review voor bitsentools.nl

Nu een aantal jaar klant bij Bits en Tools en veel Metabo gereedschap gekocht.
    Altijd vlot antwoord op mailtjes en een telefoontje als een bestelling toch langer duurt.

• Hoe beoordeel je bitsentools.nl?

• van Os
    Review voor bitsentools.nl

Goede service en top onderdelen, mail verkeer voor extra info is TOP.
    Juiste levering met track&trace .

• eltje bilder
    Review voor bitsentools.nl

hele goede service en goed bereibaar
    Komt altijd afspraak na

• Harm Schiphof

prima webwinkel

• Jasper
    Review voor bitsentools.nl

Uitstekende service tegen scherpe prijzen.

• Paula
    Review voor bitsentools.nl

Contact met BenT verloopt uitstekend. Doet wat ie zegt en lost 'oneffenheden' snel en adequaat op. Top!

• Adri
    Review voor bitsentools.nl

In de advertentie op marktplaats stond de advertentie van de boormachine i.c.m. een gratis set betonboren en beitels. Bij bestellen van de boormachine op de website stonden de gratis boren/beitelset er niet bij. Even bellen met bitsentools....
    Krijg ik die gratis set er nu wel of niet bij als ik bestel....
    Natuurlijk krijg je die erbij. De machine komt van de fabriek uit Duitsland. Zodra die binnen is doe ik die borenset er voor je bij....
    Zo gezegd zo gedaan....

Bedankt voor de goede levering.
    De gratis set zat er keurig bij.
    Ik wil bitsentools graag aanbevelen als betrouwbare partner.

• M. jansen
    Review voor bitsentools.nl

Bits en Tools en Service.
    Ongewoon goede service. Dank ervoor!

• Peter Stoffers
    Review voor bitsentools.nl

Na een telefoontje naar Frank kreeg ik de mededeling dat hij aan het sporten was.
    Maar dat maakte niets uit zij hij. ik neem gelijk nu uw bestelling op.

een uur later hat ik de bevestiging al binnen met de mededeling morgen word het aan geboden bij u thuis.

Frank bedankt voor je service

• Joachim
    Review voor bitsentools.nl

Goeie prijs, snelle levering, goede communicatie. Top

• jordy
    Review voor bitsentools.nl

Netjes opgebeld dat het een paar dagen langer duurde. super service en zeer nette prijzen

• Bas
    Review voor bitsentools.nl

Heel tevreden over hoe alles is verlopen, van het prettige informatieve mailverkeer tot en met de best wel snelle levering
    met als resultaat een mooie Metabo klopboormachine met de boorkop die ik er graag op wilde voor een goede prijs.
    Je hebt hier te maken met iemand met hart voor klant en ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.
    Bedankt Frank.

• W.J.Brandsma.
    Review voor bitsentools.nl

Ik heb het zaagblad vrijdag 1 december bestelden en woensdag 6 december binnen via post .nl. Super goed.
    De dame gaf het pakje netjes bij de deur af .maar het zaagblad had ook via de brievenbus gekund.

• Maintain
    Review voor bitsentools.nl

Keurige levering en alles in goede conditie.
    Afspraak is afspraak helemaal top

• g s

afspraak is afspraak

• Timo
    Review voor bitsentools.nl

Snelle reactie, erg goed geholpen.
    Veel op voorraad, anders snel geleverd.

• Jan
    Review voor bitsentools.nl

Keurig gebeld vanwege latere levering bestelling, wegens problemen in het fabricage proces. Mocht zelfs van de koop afzien en geld zou terug gestord worden.

• g van mil
    Review voor bitsentools.nl

Hr. Van Angeren 'gevonden' op marktplaats. Adverteert met a-merken en zijn zeer concurrerend geprijsd. Alles helder en duidelijk op zijn eigen site weergegeven. Is vriendelijk, behulpzaam geeft eerlijk advies en biedt daarbij veel van zijn services aan. Tevens kon ik het product bij hem thuis ophalen en contant afrekenen.
    Een goede keuze om zo met de 'verkopende' partij in contact te komen.

• Mart
    Review voor bitsentools.nl

Metabo accu boormachine gekocht. Eerst wat twijfel, maar na de super positieve aanbeveling van Metabo Nederland overstag gegaan. Gisteren gekocht en vandaag al bezorgd! Ik ben zeer tevreden en ga zeker weer wat bestellen bij Bits en Tools!