bitsentools.nl

bitsentools.nl

Wij zijn erkend Metabodealer in Utrecht en verkopen elektrisch gereedschap van het merk Metabo aan consumenten via de webshop.
9,0

• Harm Schiphof

prima webwinkel

• Jasper
    Review voor bitsentools.nl

Uitstekende service tegen scherpe prijzen.

• Hoe beoordeel je bitsentools.nl?

• Paula
    Review voor bitsentools.nl

Contact met BenT verloopt uitstekend. Doet wat ie zegt en lost 'oneffenheden' snel en adequaat op. Top!

• Adri
    Review voor bitsentools.nl

In de advertentie op marktplaats stond de advertentie van de boormachine i.c.m. een gratis set betonboren en beitels. Bij bestellen van de boormachine op de website stonden de gratis boren/beitelset er niet bij. Even bellen met bitsentools....
    Krijg ik die gratis set er nu wel of niet bij als ik bestel....
    Natuurlijk krijg je die erbij. De machine komt van de fabriek uit Duitsland. Zodra die binnen is doe ik die borenset er voor je bij....
    Zo gezegd zo gedaan....

Bedankt voor de goede levering.
    De gratis set zat er keurig bij.
    Ik wil bitsentools graag aanbevelen als betrouwbare partner.

• M. jansen
    Review voor bitsentools.nl

Bits en Tools en Service.
    Ongewoon goede service. Dank ervoor!

• Peter Stoffers
    Review voor bitsentools.nl

Na een telefoontje naar Frank kreeg ik de mededeling dat hij aan het sporten was.
    Maar dat maakte niets uit zij hij. ik neem gelijk nu uw bestelling op.

een uur later hat ik de bevestiging al binnen met de mededeling morgen word het aan geboden bij u thuis.

Frank bedankt voor je service

• Joachim
    Review voor bitsentools.nl

Goeie prijs, snelle levering, goede communicatie. Top

• jordy
    Review voor bitsentools.nl

Netjes opgebeld dat het een paar dagen langer duurde. super service en zeer nette prijzen

• Bas
    Review voor bitsentools.nl

Heel tevreden over hoe alles is verlopen, van het prettige informatieve mailverkeer tot en met de best wel snelle levering
    met als resultaat een mooie Metabo klopboormachine met de boorkop die ik er graag op wilde voor een goede prijs.
    Je hebt hier te maken met iemand met hart voor klant en ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.
    Bedankt Frank.

• W.J.Brandsma.
    Review voor bitsentools.nl

Ik heb het zaagblad vrijdag 1 december bestelden en woensdag 6 december binnen via post .nl. Super goed.
    De dame gaf het pakje netjes bij de deur af .maar het zaagblad had ook via de brievenbus gekund.