blikfang
Blikfang is hét online warenhuis voor Scandinavisch design, design dat met liefde en aandacht is gemaakt. In deze webshop vind je bekende grote merken en zijn ze een platform voor opkomend talent

De naam blikfang komt vanuit het Deens en betekent blikvanger in het Nederlands. Blikfang staat voor 100% Scandinavisch design, geselecteerd op basis van duurzaamheid in vormgeving en kwaliteit. Design waar je jarenlang plezier van hebt.
In onze webwinkel vind je een mooi gevarieerde selectie van woonproducten, die sfeer en gezelligheid brengen in huis en waar je elke dag met veel plezier gebruik van zult maken.
Filter 761 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 458 met beschrijving

• irene Coopman
    Geverifieerde klant van blikfang

Prima service. Besteld en de volgende dag al in huis.

• Esther Jaquet

Snelle en keurige levering

• Hoe beoordeel je blikfang?

• Paulien
    Geverifieerde klant van blikfang

Prima service. Duidelijke communicatie, snel bezorgd en goed verpakt!

• Eveline Van der Valk-Pouwels
    Geverifieerde klant van blikfang

Heel leuk servies, prima bezorgd.

• Joan Veldkamp
    Geverifieerde klant van blikfang

De bestelling is snel en keurig aangeleverd. Zo goed verpakt dat ik het zo in de koffer kon doen! Alles gaat mee naar Suriname waar ik binnenkort mijn B&B open! Wat een verrassing waren de 2 heerlijke bonbonnetjes. Goed bezig! Heel veel succes verder.

• I vd Poel
    Geverifieerde klant van blikfang

Ivm een vakantie een wat onverwacht langere levertijd, maar goede klantenservice bij contact en uiteindelijk een prachtig tafellaken!

Antwoord van blikfang

Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, hoor ik het natuurlijk graag.

• Anneke Hallmann

Gewoon prima

• Marina Sala
    Geverifieerde klant van blikfang

Snelle levering en goede kwaliteit

• Klaus Humberg
    Geverifieerde klant van blikfang

Schnelle Lieferung und sehr schöne Verpackung und Zugabe.

• Pat
    Geverifieerde klant van blikfang

Mooi product, snel geleverd, goed verpakt, persoonlijk kaartje maakt het nog iets leuker.