blikfang
Blikfang is hét online en offline warenhuis voor Scandinavisch design, design dat met liefde en aandacht is gemaakt. Shop online of bezoek onze winkel in Deventer.

De naam blikfang komt vanuit het Deens en betekent blikvanger in het Nederlands. Blikfang staat voor 100% Scandinavisch design, geselecteerd op basis van duurzaamheid in vormgeving en kwaliteit. Design waar je jarenlang plezier van hebt.
In onze webwinkel vind je een mooi gevarieerde selectie van woonproducten, die sfeer en gezelligheid brengen in huis en waar je elke dag met veel plezier gebruik van zult maken.
Filter 1244 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 685 met beschrijving

• Jan

Prima webwinkel!

• R P S
    Geverifieerde klant van blikfang

Snelle geleverd. Mooi producten!

• Hoe beoordeel je blikfang?

• Ruben
    Geverifieerde klant van blikfang

Mooi verpakt! Met aandacht voor detail. Dank je wel!

• Alain
    Geverifieerde klant van blikfang

Vlugge en correcte levering welke goed verpakt is!

• Nel Gelderblom
    Geverifieerde klant van blikfang

Snelle levering, al hoeft dat niet altijd, goed verpakt en verzorgd

• Cynthia van Duijl
    Geverifieerde klant van blikfang

Snel geleverd en in perfecte staat!

• Yvonne
    Geverifieerde klant van blikfang

Super leuke winkel, een persoonlijk kaartje en nette levering!

• Marloes Leijstra
    Geverifieerde klant van blikfang

Snel verzonden en heel leuk ingepakt, bedankt!

• Stephan
    Geverifieerde klant van blikfang

Zeer goede en snelle levering, mooi verpakt.Absolute aanrader.

• Mireille Versnaeyen
    Geverifieerde klant van blikfang

Vlotte en zeer verzorgde levering. Bedankt!

• Willem, Gendt
    Geverifieerde klant van blikfang

Prima levering, geen schade door zeer goede verpakking, prima begeleiding van de levering door de winkel !!

• Ria De Groot
    Geverifieerde klant van blikfang

Snelle levering, mooie kwaliteit van artikel

• Mies

Mooi ingepakt
    Persoonlijk kaartje erbij

• Leen Teulings lteulings@simpc.nl

heel tevreden.

• Gerlinde Vereecken
    Geverifieerde klant van blikfang

Snelle levering, goede communicatie, mooi ingepakt, prima kwaliteitskaarsen. Hier ga ik nog bestellen.

• Charlotte
    Geverifieerde klant van blikfang

Ontzettende groeide service. Ik had iets al cadeau besteld en was prachtig ingepakt!

• J Cammeraat
    Geverifieerde klant van blikfang

Snelle levering Heerlijk warm wollen plaid

• Saskia van der Wal
    Geverifieerde klant van blikfang

Alles klopt. Mooie planken, fijne service van leuke eigenaar. En dan ook nog een cadeautje bij het pakket.

• Marianne Wemmenhove
    Geverifieerde klant van blikfang

Het produkt komt geheel , nauwelijks, overeen met de afbeelding op de site. Daarop is een geleidelijke overloop, overgang te zien van het patroon naar een deel deken zonder patroon. De overgang is in werkelijkheid abrupt e n het grootste deel v.d. deken zonder patroon!. Daarnaast loopt het patroon niet van bove n naar beneden maar van links naar rechts kortom zeer teleurstellend. De kwaliteit v. D. Deken, wol, is goed.

Antwoord van blikfang

Beste Marianne, Jammer dat het product tegen valt. Je had mij gerust daarover mogen bellen/mailen dan hadden we kunnen kijken of je de plaid zou willen retourneren. Op de foto in de webwinkel zie je dat de plaid is opgevouwen, waardoor hij niet volledig zichtbaar is. Dat je daardoor iets anders voor ogen had, kan gebeuren.
    Mochten alle labels nog aan de plaid zitten en je wilt hem alsnog retourneren, stuur mij dan even een berichtje, dan regelen we dit.

• Gwendolyn Marain
    Geverifieerde klant van blikfang

correcte service, prijs kwaliteit in orde !