blingdings.nl

blingdings.nl

De leukste webshop voor sieraden, tassen en modeaccessoires. Met geweldige merken als Biba, Culture mix, A-zone Ernest, Giulliano.
daarnaast we een een groot assortiment met zilveren kinderoorbellen, kinderringen etc. Je vindt bij ons wel meer dan 300 verschillende soorten van verschillende merken als Lilly, Basic collection. Wij zorgen dat jij niet voor vervelende verrassingen en extra kosten komt te staan, we verzenden gratis binnen Nederland.

• M.C. Mol-ampt

vlotte afwerking van bestelling

• Liesbeth Bos

Snel opgestuurd, prima.

• Hoe beoordeel je blingdings.nl?

• Marijke Treffers
    Geverifieerde klant van blingdings.nl

De www site ziet er goed uit duidelijke foto.s. Snel mail verkeer bij vragen alles was netjes ingepakt en oorbellen in een mooi doosje met transparante folie kon zo door naar de jarige jet

• Desiree Mommers
    Geverifieerde klant van blingdings.nl

Mooie produkten voor een fijne prijs

• Mirjam Baar

Top service!

• Helene van Eijk

Mooie sieraden voor weinig

• Judith Van es
    Geverifieerde klant van blingdings.nl

Snelle verzending en mooi verpakt.

• Robertine Nunes Nabarro
    Geverifieerde klant van blingdings.nl

Ik had hel licht blauwe oorbellen besteld zoals die op de foto. helaas zijn de oorbellen meer groenb dan blauw en zeker niet hel.

Antwoord van blingdings.nl

Beste Robertine,

Dank voor de beoordeling, jammer dat u niet geheel tevreden bent. Onze oorbellen worden verpakt in een transparante verpakking waardoor ze goed zichtbaar zijn. Dit doen we omdat het een hygiƫnisch product is en zolang de verzegeling niet is verbroken kunnen oorbellen binnen 14 dagen retour gestuurd worden. In dat geval ontvangt u gewoon het aankoopbedrag terug. Mocht u gebruik willen maken van deze mogelijkheid stuurt u dan een mail. Hartelijke groet, Cora

• Els Geyskens
    Geverifieerde klant van blingdings.nl

Mooie juweeltjes. Snelle levering.

• Gosia
    Review voor blingdings.nl

Ik geb een ronde strandlaken gewonnen via een facebook actie. Pakketje super snel ontvangen en wat een goede kwaliteit is het laken. Zou m zo kopen als er geen winactie was.