blingdings.nl

blingdings.nl

Je zoekt een leuk cadeautje of een mooie afstelling van je outfit dan ben je bij Blingdings.nl aan het juiste adres. Een webshop waarbij ik constant op zoek ben naar de laatste trends en kleuren voor sieraden en modeaccessoires voor groot en klein.

Blingdings.nl biedt verschillende merken, als Biba, Via Jewelery, Yewhang, Enrico Benetti, maar ook een eigen merk de Blingidngs lijn zilveren kinderoorbellen. Naast ons eigen merk bieden we ook de collectie van Lilly kindersieraden.

Een mooie uitgebreide collectie voor het hele gezin. Waarbij wij binnen Nederland gratis verzenden van € 25,00

Lidmaatschap per 18-12-2023 stopgezet

De zekerheden van https://blingdings.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn verhaal is dat ik eerder een fysieke winkel had, me heb om geschoold na een lelijke val. Maar het ondernemen, verkoop bleef toch kriebelen. De weg naar beurzen en inkoopkanalen waren mij bekend. Ik wilde dan toch iets waarbij het staande vak niet perse meer hoefde en zo ontstond https://blingdings.nl
Ik begon met een klein assortiment van zo'n 25 producten in sieraden en tassen, inmiddels is dit uitgegroeid tot een paar duizend producten van verschillende merken als Biba, Viva Jewellery, Yehwang en een grote lijn kindersieraden onder eigen label en het merk Lilly en Biba kids. En inmiddels is ook https://hippeklokjes geopend.

Bekijk Manifest