blingdings.nl

blingdings.nl

De leukste webshop voor sieraden, tassen en modeaccessoires. Met geweldige merken als Biba, Culture mix, A-zone Ernest, Giulliano.
daarnaast we een een groot assortiment met zilveren kinderoorbellen, kinderringen etc. Je vindt bij ons wel meer dan 300 verschillende soorten van verschillende merken als Lilly, Basic collection. Wij zorgen dat jij niet voor vervelende verrassingen en extra kosten komt te staan, we verzenden gratis binnen Nederland.
De zekerheden van https://blingdings.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn verhaal is dat ik eerder een fysieke winkel had, me heb om geschoold na een lelijke val. Maar het ondernemen, verkoop bleef toch kriebelen. De weg naar beurzen en inkoopkanalen waren mij bekend. Ik wilde dan toch iets waarbij het staande vak niet perse meer hoefde en zo ontstond https://blingdings.nl
Ik begon met een klein assortiment van zo'n 25 producten in sieraden en tassen, inmiddels is dit uitgegroeid tot een paar duizend producten van verschillende merken als Biba, Viva Jewellery, Yehwang en een grote lijn kindersieraden onder eigen label en het merk Lilly en Biba kids. En inmiddels is ook https://hippeklokjes geopend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017