boekalscadeau.nl

boekalscadeau.nl

Op allespersoonlijk.nl en onelinerbooks.nl bestel je een cadeau in de vorm van een boek. Je maakt een keuze uit de vele boeken rond feestelijke momenten, zoals geboorte, pensioen, verjaardag etc. Zo heeft allespersoonlijk.nl het mooiste cadeau voor elke gelegenheid.
Alle boeken hebben met elkaar gemeen dat u deze kunt voorzien van enkele persoonlijke kenmerken. Zo wordt de naam van de ontvanger, de afzender én een persoonlijke boodschap in elk exemplaar opgenomen. Het is ook mogelijk een eigen foto op een boek te plaatsen.
Voor bedrijven hebben we een zakelijke reeks boeken rond bijvoorbeeld succes, leiderschap en management. Verder maken we voor bedrijven (trainings)boeken op maat.
Of het nu gaat om een exemplaar of meer boeken: elke bestelling wordt speciaal voor de klant gedrukt en de volgende werkdag verzonden.
Filter 140 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 139 met beschrijving

• Petra
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Super service en er wordt mee gedacht waar nodig.

• Marian

Prima

• Hoe beoordeel je boekalscadeau.nl?

• Ivs
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Super snelle levering, goede kwaliteit

• Saskia
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Leuk en mooi boekje. Professioneel gedrukt en snel geleverd

• joke

snelle service

• Marijke van der Pas
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Ik wilde na eerste bestelling toch een aanpassing en daar werd ik uitstekend bij geholpen door Jaap. Persoonlijke service en goede meedenker en uiterst vriendelijk. Ik ben meer dan tevreden over de service!!

• Anoniem

Goede kwaliteit

• Marja
    Review voor boekalscadeau.nl

Snelle levering. Bij zoekraken vorige bestelling (kan gebeuren) werd een nieuw boek bezorgd

• Conny
    Review voor boekalscadeau.nl

Mooi boek, snelle levering, goede kwaliteit

• Cees

Goede service