boekalscadeau.nl

boekalscadeau.nl

Op allespersoonlijk.nl en onelinerbooks.nl bestel je een cadeau in de vorm van een boek. Je maakt een keuze uit de vele boeken rond feestelijke momenten, zoals geboorte, pensioen, verjaardag etc. Zo heeft allespersoonlijk.nl het mooiste cadeau voor elke gelegenheid.
Alle boeken hebben met elkaar gemeen dat u deze kunt voorzien van enkele persoonlijke kenmerken. Zo wordt de naam van de ontvanger, de afzender én een persoonlijke boodschap in elk exemplaar opgenomen. Het is ook mogelijk een eigen foto op een boek te plaatsen.
Voor bedrijven hebben we een zakelijke reeks boeken rond bijvoorbeeld succes, leiderschap en management. Verder maken we voor bedrijven (trainings)boeken op maat.
Of het nu gaat om een exemplaar of meer boeken: elke bestelling wordt speciaal voor de klant gedrukt en de volgende werkdag verzonden.

• RDiemen
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Origineel idee om eigen tekst in een boek op te laten nemen, een boek als kado in dit geval.

• Marten
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Heel leuk concept: gepersonaliseerde boekjes

• Hoe beoordeel je boekalscadeau.nl?

• Girlie
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Maatwerk, mooi product, snelheid van leveren, prima prijs - kwaliteitverhouding en klantgerichtheid.

• Frits
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Snel, netjes en volgens afspraak uitgevoerd.

• Sylvia
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Cadeau gedaan nog niet ontvangen

• Margot van Trooyen-Janse

Vlotte levering, goed uitgewerkt

• Wim

Origineel en persoonlijk

• Herman van Dijkhuizen
    Geverifieerde klant van boekalscadeau.nl

Goed meekijken naar de afwerking. Foto had ik gedraaid aangeleverd. Er werd contact met mij opgenomen of dat zo goed was. Zij hebben dit goed gecorrigeerd, klasse!

• Ton Lieftink

Snelle reactie