buitenenthuis.nl

buitenenthuis.nl

Maak het gezellig in en om jouw huis.
🍃 Alles voor buiten
✨ Woondecoratie
🚣🏼‍♂️ Vrije tijd
4000m2 Winkel in Harlingen 📍
9,2
Filter 269 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 165 met beschrijving

• Jill Opdam
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Erg blij met de tuinset en bieden zeer goede service! Bedankt!

• Petra Oosdijk
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Het zat in een pakket wat al door iemand was geretourneerd en was bovendien op 2 plaatsen stuk.

Antwoord van buitenenthuis.nl

Goedemorgen Petra,

Wat vervelend om te horen dat de levering niet naar wens is geweest.
    Het komt bij ons wel vaak voor dat er dozen worden hergebruikt om verspilling te voorkomen, het kan hierdoor lijken of het artikel al eens is terug gekomen.

Het is ook niet de bedoeling dat het product beschadigd wordt geleverd.
    Je kan altijd contact met onze klantenservice opnemen door te mailen naar info@buitenenthuis.nl
    Vermeld hierbij de foto's van de breuk dan komen wij met een passende oplossing!

- Hans

• Hoe beoordeel je buitenenthuis.nl?

• Kell
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Geweldige snelle service, je krijgt het zoals afgebeeld. Kortom snel bij hun bestellen!!

• Renate
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Helaas was de klok kapot en was het de laatste, maar supergoede service en communicatie!!

• patricia de maag
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Wat een verrassing was het . Ik dacht ik krijg van die kleine dingen maar toen ik de doos zag dacht ik nou nou zo,n grote doos voor zo.b klein vogelhuisje .maar het tegendeel bleek wat was ik verrast en blij 2 vogelvoerhuisjes en ze zijn groot , geweldig wat een kwaliteit en zo mooi groot super super. Er komen flink wat vogels langs zo geweldig om te zien
    Dank jullie bem er zoblij mee

• RF

Product beantwoord aan verwachting

• Anissa

Heel mooie degelijke bloembakken
    Eentje was geblust en heb direct een nieuwe gekregen heel top hun service en ook snelle reactie ben tevreden 😊

• Ha de Vries

Heel handig bijzettafel.

• Alie

Snelle levering, goed verpakt

• Jose S.
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Snelle levering en helemaal weg van mijn mooie bloempotten!

• M. Vriesinga
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Na lang zoeken vond ik hier mijn product voor een prijs die binnen mijn budget bleef, nl. voor bijna de helft. Direct besteld en het werd vlot en goed verpakt geleverd. Ben heel tevreden.

• Immie
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Snelle levering, goede kwaliteit en laagste prijs voor deze producten.

• Wil Winter

Snelle en goede service

• Boris
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Direct verstuurd. Helaas bij vervoerder kwijtgeraakt. Goed contact met klantenservice gehad, met snelle, duidelijke en open communicatie.

• Karin
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Zeer goede service. De bestelling had een lange vertraging opgelopen door DHL. Ondanks dat Buitenenthuis hier niets aan kon doen ben ik zeer correct en vriendelijk geholpen. Er werd meegedacht zodat ik mijn bestelling op tijd thuis had. Het geleverde materiaal was keurig verpakt en van goede kwaliteit.

• Frederik
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Goede prijs en netjes verpakt geleverd.

• Marc Philips

Goede levering

• Peter Vink

Goed product

• Mark
    Review voor buitenenthuis.nl

• Sylvia Leentjens
    Geverifieerde klant van buitenenthuis.nl

Mooi product, erg tevreden erover, ben er blij mee !!! Ik heb het eerst gekregen van een goede kennis, daarna heb ik het besteld voor een verjaardag van mijn lieve vriendin, die er óók erg blij mee is ! We wisten niet van het bestaan van dit artikel, máár NU WEL !!!