buitenpaneel
Dé leverancier van wandpanelen voor in jouw tuin of
aan je gevel
9,7

• Dave Bakker
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Erg blij met het resultaat van mijn nieuwe gevel, waarbij composiet gevelbekleding van Buitenpaneel is gebruikt.

• John van Dinter
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Vriendelijk geholpen in de showroom. Mooi beeld gekregen van het product, en tot slot wat samples mee naar huis gekregen om thuis de keuze te maken. Zeer positieve ervaring met Buitenpaneel!

• Hoe beoordeel je buitenpaneel?

• Stefan van den Berg
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Na mijn bezoek in de showroom, en de uitleg van de eigenaar heb ik direct mijn bestelling kunnen plaatsen. Producten werden 2 dagen later keurig per pallet bezorgd!

• Yasir El Moussaoui
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Uitstekend advies gekregen van Pascal, je merkt direct dat hij verstand heeft van het product dat hij verkoopt. Bestelling werd keurig op een pallet bezorgd en het product ziet er prachtig uit.

• Nick Janssen
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Keurige levering bestelling was netjes bezorgd en snel. materiaal is ook keurig. Naar een paar vragen ook netjes advies gekregen.

• Marco Lub
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Goed afgeleverd, helemaal zoals besteld en belangrijker nog dankzij de goede adviezen en flexibiliteit van Buitenpaneel zijn wij superblij met het geleverde.

• Miranda Schipper-Siemeling
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

super mooie buitenpanelen,wij gebruikt als ombouw plantenbak. Goede service en zeer vriendelijk!

• Paul Dekkers
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Keurig en snel geleverd. Makkelijk te verwerken en monteren. Mooie uitstraling!

• Fabian Dekkeman
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Ideaal om hier je vlonder te bestellen. Ze hebben alles voor een mooie prijs en leveren snel!

• rainier kreijen
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Correcte levering en fijne begeleiding in de afhandeling. Keurig bedrijf !

• Finn Leeflang
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Vlonderplanken zijn mooi. Samen met alle accessoires kan je alles wat je nodig hebt voor een volledige vlonder bestellen bij Buitenpaneel, dat is natuurlijk ontzettend voordelig!

• José de Lier
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Prachtige vlonderdelen besteld bij Buitenpaneel. Heeft even op zicht laten wachten wat betreft de levertijd, maar de producten zijn wel op de afgesproken datum geleverd. Kwaliteit van het product is echt heel goed.

• Vincent van Schagen
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Mooi en stevig product, voor een goede prijs

• Martin Visser
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Vlonderplanken zijn van geweldige kwaliteit, en zien er bijzonder mooi uit.

• Luca Zwanenbroek
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Mooie samples ontvangen, waaraan je kan zien dat het een erg goed product is.

• Pepijn Janssen
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Geweldige kwaliteit samples mogen ontvangen. Hierna direct mijn bestelling geplaatst die 2 dagen later werd bezorgd. Al met al een uitstekende ervaring met Buitenpaneel!

• Robbie van der Horst
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Snelle levering na prettig contact met jongens van Buitenpaneel.

• Stefan Hagens
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Goede kwaliteit. Kon mijn bestelling ook direct komen afhalen.

• Jari C.M.
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Uitstekende service bij Buitenpaneel. Kon mijn bestelling zelf ophalen een dag later!

• Tim Joulier
    Geverifieerde klant van buitenpaneel

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding! Je kan zorgeloos je bestelling plaatsen bij Buitenpaneel!