bydewi
Webshop in stainles steel sieraden & accessoires. Shop de meest trendy sieraden en accessoires van dit moment bij bydewi. Alle sieraden zijn stainles steel en nikkel vrij, dus verkleuren ook niet. Alles wordt altijd leuk verpakt als een cadeautje.
  • Yasmin
    Review voor bydewi

Super lieve verkoopster en hele snelle levering, zeker een aanrader!

• Noa
    Review voor bydewi

Super goeie service, hele goede kwaliteit en super mooi

• Hoe beoordeel je bydewi?

• Britt
    Review voor bydewi

Snelle levering en zeer goede kwaliteit sieraden, heb al meerdere keren besteld en draag de oorbellen dag en nacht

• Esther
    Review voor bydewi

Leuke sieraden,goede kwaliteit.hele goede service

• Sara Jansen
    Review voor bydewi

Heel lieve communicatie, wordt snel verzonden en goede kwaliteit! 💕

• Romy
    Review voor bydewi

Super mooie sieraden! En goede kwaliteit. En mocht er wat mis zijn lost ze het super goed op

• Beste bedrijfje ooit
    Review voor bydewi

Geweldige service, als ik vragen heb werden ze altijd snel beantwoord. Ook is de kwaliteit super goed hier! Ik heb al veel bestelt en telkens blijft mij het verwonderen hoe goed deze kwaliteit is! Ik ben blij dat ik Bydewi heb ontdekt!
    Zeker een aanrader op je sieraden, accessoires en kleren hier te halen!
    Groetjes Laura

• Esmee
    Review voor bydewi

Super goede service een heel behulpzaam! Met vragen en problemen kan je altijd bij Dewi terecht!😊💕

• Alana
    Review voor bydewi

Behulpzaam, mooie sieraden en leuk verpakt! Aanrader!

• Dion
    Review voor bydewi

Altijd mooie sieraden, accessoires, kleding en tassen. Laatste bestelling was een armbandje zelf samen gesteld deze is ook top!🤩 bestel zeker bij By Dewi! Hele goude service!

• Ilse
    Review voor bydewi

Altijd super blij met de sieraden & service. Goede kwaliteit en mocht er iets mis zijn is er altijd een oplossing. Leuk verpakt en snelle verzending. 🫶🏼