cavetown
Industriele woonwinkel met woonaccessoires en meubels. Ook alles voor de Mancave.
8,8

• A
    Review voor cavetown

Levertijd op de site klopt niet met realiteit. Cavetown informeert klanten niet hierover, terwijl de bestelling wel is betaald.

• C. Zaat
    Review voor cavetown

Op 19 augustus via de website een buffetkast industrieel Canyon gezien. Op de website stond een leveringstijd van 3-5 werkdagen, maar omdat deze kast elders uitverkocht was wilden we toch zeker weten of de levertijd klopte. De levertijd bleek inderdaad langer te zijn (een maand). Dat hebben we voor lief genomen. Achteraf betalen is bij de bestelling niet als mogelijkheid langs gekomen, dus hebben we vooraf het hele bedrag betaald.

De communicatie met dit bedrijf is bedroevend. Via Facebook wordt nooit gereageerd op berichten, online gaat nog redelijk, via WhatsApp laat toch vaak dagen op zich wachten. Pro-actieve communicatie zit er niet in. Ook de berichtgeving op de website bleef onveranderd op 3-5 werkdagen staan.

Na een maand wachten was er geen kast en geen bericht van Cavetown wanneer de levering zou plaats vinden. Op 28 september kreeg ik op mijn vraag als antwoord:
    [De container staat aankomende week op de planning! Wanneer deze gelost is zullen wij iedereen afbellen om een afspraak te maken. Normaliter is de levertijd inderdaad 5 werkdagen en dat zal vanaf nu weer zijn omdat ze binnen zijn!]

Daarna weer radiostilte, die alleen doorbroken werd door onze vragen, en niet door Cavetown zelf.

Op 30 oktober:
    [Dag, de container staat nog in de haven. De ene keer duurt dit een dag en de andere keer een aantal dagen. Wij hopen dat de douane de container morgen vrijgeeft en dat we dan aankomende week de afspraken in kunnen plannen!]

Op 9 november:
    [Dag! De kasten zijn bij ons binnen. Hebben jullie inmiddels een telefoontje ontvangen?]

(nee, dat hadden we niet)

Op 13 november:
    [Dag, we hebben het doorgegeven. Als het goed is worden jullie vandaag gebeld. Mocht dat niet het geval zijn laat het ons even weten dan gaan we er weer even achteraan!]

Op 14 november is de kast geleverd. Het moment tussen gebeld worden en de feitelijke levering ging gelukkig wel supersnel.

Al met al 87 dagen moeten wachten op onze kast, met een slechte communicatie van Cavetown.

• Hoe beoordeel je cavetown?

• Joey
    Review voor cavetown

3 kookeiland stoelen besteld bij Cavetown. Voorafgaand aan de bestelling via chat nog even contact gehad met Kay om de levering af te stemmen. Vriendelijk geholpen en de stoelen waren op voorraad en de volgende ochtend om 08:30 uur al bij ons geleverd! Super service, zeker aan te raden!