cleantechnature.nl

cleantechnature.nl

CleanTech Nature is de betrouwbare en exclusieve Europese distributeur van hoogstaande (NASA) technologische filter systeem producten voor water, lucht, geur en versheid. Wij verkopen op dit moment prachtig vormgegeven waterflessen met filter in 6 verschillende kleuren. Wij hebben waterflessen in zwart, wit, rood, groen, blauw en roze.

Doordat CleanTech Nature een exclusieve distributeur is werken wij met onze eigen voorraad, waardoor wij een korte levertijd hebben en u direct van dienst kunnen zijn! Wij leveren onze producten aan retailers, diverse soorten bedrijven, horeca, supermarkten en aan overheden door heel Europa. Ook via BOL.com en Amazon kunt u onze waterflessen met filter aanschaffen.
De zekerheden van https://cleantechnature.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur