cobraverf.nl

cobraverf.nl

Schilderen met olieverf, zonder oplosmiddelen.
Cobra is de watervermengbare olieverf van Royal Talens. Cobra is een professionele olieverf met dezelfde hoogwaardige pigmenten en viscositeit die je gewend bent, zonder gebruik te hoeven maken van schadelijke oplosmiddelen. Nu kan je werkplek vrij zijn van oplosmiddelen als terpentine, want het enige wat je nodig hebt om Cobra te verdunnen is water!

Cobra olieverf is verkrijgbaar in 70 kleuren en twee varianten: Artist en Study. Om je aanbod compleet te maken biedt Cobra ook penselen, een zeep en verschillende hulpmiddelen, zoals mediums en vernissen aan. Samen claimen we een oplosmiddelvrije toekomst! Ben je klaar voor de revOILution?

Cobra. De nieuwe generatie olieverf.
  • Henny Geervliet
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Was inderdaad een snelle levering. Ben tevreden.

• Karin Speelman
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Mooie prijzen en supersnel geleverd.

• Hoe beoordeel je cobraverf.nl?

• Marie Anne Geurtsen-Merk
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Snelle service. leuke aanbiedingen. som gratis verrassing. persoonlijk contact

• Maaike Nimmerdoor
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Heel duidelijke site, alles was netjes op voorraad en super snel verzonden!

• Andri van Niekerk
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Snelle levering! Goede service.

• Kees Kempinga
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Dit was mijn eerste keer dat ik hier had besteld en ben erg tevreden. Snelle reactie en levering.
    Een aanrader.

• Roos Wissink
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Heel klantvriendelijk en snelle levering!

• Karin Broeders
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Ik ben redelijk nieuw in crea land en zeker grote doeken schilderen. Naar aanleiding Project Rembrandt op zoek naar Cobra verg en bij behorende kwastdn/penselen. Ik kwam bij penselen. Nl uit en de winkel bezocht in Amersfoort. Prima advies en een zeer enthousiaste eigenaar waar je energie van krijg. Ook via de website besteld en alles binnen 1 dag in huis en keurig verpakt! Kortom een hele dikke aanrader! Ik kom zeker terug!

• Jantien
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Hele fijne, duidelijke site met snelle verzending

• Tim
    Geverifieerde klant van cobraverf.nl

Makkelijk bestellen en snel in huis!