comfihome
Webshop in artikelen voor huis en tuin
8,5

• Jan Gruijthuijsen
    Geverifieerde klant van comfihome

Het heeft even nodig gehad maar complimenten voor de oplossing 😁👍

• FJ Kalter
    Geverifieerde klant van comfihome

Niet door inmiddels 5 dagen niets te laten horen over een bestelling die een levertijd heeft van 1-3 dagen

• Hoe beoordeel je comfihome?

• Mike de werd
    Geverifieerde klant van comfihome

In de avond besteld, 2 dagen later in huis terwijl er een flink pak sneeuw lag. Tevens goede telefonische service.

• brian
    Geverifieerde klant van comfihome

week geleden jacuzzi besteld, zelf moeten bellen voor leveringstijd, dit bleek een jaar te zijn. gevraagd om geld retour, dit is een week later nog niet gebeurd

p

• Erik
    Review voor comfihome

Comfihome is een absolute aanrader. Eerlijke prijzen en kwalitatief goede producten. Bovendien erg klantgericht en super service. Dat wordt wel vaker gezegd, maar kan uit eigen ervaring schrijven dat dit bij Comfihome 100% geldt. Uitermate goed geholpen door Michiel, die waarmaakt wat hij beloofd. Helemaal top!

• josien heesen

snelle en goede service

• Ebo Bakker
    Geverifieerde klant van comfihome

Niet duur en snelle levering.

• mike

communicatie

• Dick Rijnberg
    Geverifieerde klant van comfihome

Na bestelling snel in huis !!

• Gideon De Jong
    Geverifieerde klant van comfihome

Nog niets geleverd, site werkt goed. Nu wachten op het product communicatie van bedrijf ook top.

Antwoord van comfihome

Beste Gideon,

Op onze website staat bij het bestellen de levertijd aangegeven. Deze staat momenteel op week 26 op binnenkomst. We zullen je dan gelijk het product toesturen.

Groet, Comfihome

• Jolanda Scheffel
    Geverifieerde klant van comfihome

Makkelijk bestellen en snel geleverd

• Margareth Roos
    Geverifieerde klant van comfihome

Snelle levering, maar vandaag bij openen van de doos, bleek de bestelling niet volledig te zijn. Gelukkig na een chat met een van de medewerkers, snel mijn bestelling compleet kunnen ontvangen, waarvoor dank

Antwoord van comfihome

Beste Margareth,

Bedankt voor je allereerste review op comfihome.nl. We zien dat je deze net hebt aangepast. Via de chat heb je op 2e pinksterdag laten weten dat er 1 set filters mist in de bestelling. Dat is vervelend.
    Zoals toegezegd in de chat zal ik morgen een extra filter toesturen. We hopen je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

• Sylvia Smit

• Ron Lindeman
    Geverifieerde klant van comfihome

De levering is als besteld, snel en goed verpakt ontvangen

• Anneke van Herwijnen
    Geverifieerde klant van comfihome

Na eerst wat vragen van onze kant eerlijke antwoorden gekregen.. top!! Zeer snel verzonden en geleverd!! Mooie jacuzzi en gemakkelijk opgezet, gaan er lang van genieten!

• angelique Buwalda

goede service

• Shirley Huntink

Snelle levering!

• Angela
    Review voor comfihome

Vriendelijk,snelle levering,goed product voor mooie prijs.ik raad iedereen aan om hier te kopen.En volgende bestelling is al gedaan

• Marieke Van Helmont

Goede klantenservice

• De Vries
    Geverifieerde klant van comfihome

Goede service en snelle levering!