coollamp.nl

coollamp.nl

Coollamp.nl is gespecialiseerd in het online aanbieden van bijzondere en inspirerende lampen. Bij Coollamp.nl geen 'dertien in een dozijn' lamp, maar lampen die zich onderscheiden door de combinatie van een bijzondere vormgeving, de mooie afwerking en de gebruikte materialen. Opvallend is dat dat het assortiment voornamelijk bestaat uit lampen ontworpen en handgemaakt in Nederland.
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• GJ JONKER
    Geverifieerde klant van coollamp.nl

gewoon goed en klantvriendelijk..
    ik werd gebeld omdat het aantal dat ik besteld had niet voorraad was en of ik even kon wachten.
    toch was het snel geregeld en had binnen 1 week - ondanks het kleine oponthoud - de lampen in huis..
    GROTE KLASSE.
    TOP

• John van Oosten
    Review voor coollamp.nl

Een super snelle levering! Ze werken onder het motto ''Vandaag besteld, gisteren in huis''

• Hoe beoordeel je coollamp.nl?

• Sascha Witziers

• Jan Klein
    Geverifieerde klant van coollamp.nl

Geweldige service, van de geleverde lichtbronnen ging er 1 na korte tijd stuk. Kreeg zelfs op zondag antwoord op mijn mail en direct een nieuwe lamp toegestuurd

• Pascal K.
    Geverifieerde klant van coollamp.nl

Schitterende lamp besteld. Er was helaas iets mis mee. Dit werd bijzonder goed opgepakt en boven verwachting opgelost. Echt heel blij mee!

• Edu Baumeister
    Geverifieerde klant van coollamp.nl

Dat de levering meer dagen vergt dan ik normaal gewend was bij andere leveranciers was voor mij geen probleem. Ik wist dat de kooldraadlamp in Nederland met de hand wordt gemaakt. Is ook goed door Coollamp gecommuniceerd. Het resultaat is geweldig. Mooi warm licht in smoke glas en d.m.v. een scene switch schakelaar in 3 standen te dimmen. Dus geen aparte dimmer nodig. Ik was hiervoor bewust op ziek gegaan.

• Mark De Waard
    Geverifieerde klant van coollamp.nl

Snelle levering en mooie producten

• Willem Verbaan
    Review voor coollamp.nl

Snel en netjes geleverd en een mooi product, ben er erg tevreden over

• Tevreden klant
    Geverifieerde klant van coollamp.nl

Overzichtelijke site snel geleverd en niets beschadigd

• Jan Schiltz
    Geverifieerde klant van coollamp.nl

zijn met alles heel super en snel met antwoorden