create3Dshop.nl

create3Dshop.nl

Is create3Dshop.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
3D Printers & Accessoires, 3D Print filament, 3D Print service
9,1
Filter 320 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 191 met beschrijving

• Thijs Sijl
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Zeer snelle service, overzichtelijke website.

• Peter Adriaanse
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Het registratie-systeem werkt niet goed. Je kunt je niet registreren en je orders niet meer zien en moeilijk volgen.
    De communicatie kan ook beter. Ik had een order van 4 items, maar 1 item zat niet in het pakje. Ik zag toevallig op mijn bankrekening dat 1 item was gecrediteerd, maar had hier niets van vernomen.
    De kwaliteit van de prints was overigens uitstekend.

Antwoord van create3Dshop.nl

Hi Peter,

Dank voor je beoordeling, het probleem is inmiddels verholpen. Er was een probleem met een plugin van de website. Super om te vernemen dat je tevreden bent met de kwaliteit.

• Hoe beoordeel je create3Dshop.nl?

• Jeroen P
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Het duurt even voordat het aankomt, maar ik vind het bestelproces heel fijn en transparant. De geleverde prints zijn goed en ze werken precies waar ik ze voor nodig heb!
    Verder is een groot voordeel dat je niet eerst eindeloos hoeft te mailen voor offertes, alles werkt gewoon via de website!

• Eric Houtman
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Prijs-kwaliteit helemaal goed en snel verzonden.

• Willem van der Wal
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Snel, goeie print, niet duur.

• Philippe Van Houtte
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Ik raad deze webwinkel aan omdat je geen offerte moet vragen: je laadt je STL of OBJ op en weet meteen hoeveel het zal kosten. De prijs is correct en de service super!

• Jeroen Boon
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Duurde wat langer ivm vakantie maar alles keurig netjes geprint, zeer tevreden.

• ISJ Wang
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

alles lag los in de doos

• M.W. vd van zuijlen
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

ik heb mijn product nog niet, ze reageren heel slecht op mail. kunnen niet aangeven wanneer het dan wel komt. Kortom ze hebben mijn geld maar ik geen product!

Antwoord van create3Dshop.nl

Beste Marion,

Expres even gewacht met een reactie totdat je de bestelling hebt ontvangen. Ja, er is zoals aangeven in onze email van d.d. 17-08-2020 (inclusief track en trace) het e.a. niet juist verlopen. Had het echter wel zo netjes gevonden als je de (negatieve) review had aangepast op de punten waar de slechte ranking nodig is/was.

• Dion Olsthoorn
    Geverifieerde klant van create3Dshop.nl

Uitstekende service en voordelige prijzen