cupidoschocie

cupidoschocie

Cupido's Choice verkoopt producten gericht op feestdagen, verjaardagen of gewoon om een bijzonder iemand te verassen. We verkopen volledige cadeaupakketten in verschillende prijscategorieën en losse producten. Oftewel, bij Cupido's is er voor ieder wat wils.
7,6

• Geen antwoord via mail en whatsapp
    Geverifieerde klant van cupidoschocie

Mijn product kwam binnen met overal de benaming van cupido op de doos op het cadeau en op de beer. Bij een cadeau moet de klant de optie hebben om er wel/geen label aan te houden, dus heb ik gevraagd of er een

• FD
    Review voor cupidoschocie

Vrijdag besteld, donderdag nogsteeds niet in huis. Neem niet je moeite om hier te bestellen en scroll verder naar een andere winkel. Komen beloftes niet na! “Voor 21:00 besteld morgen in huis” klopt niks van!

• Hoe beoordeel je cupidoschocie?

• Nazanin Samira
    Geverifieerde klant van cupidoschocie

Was echt top cadeau, de verzending was precies op tijd op mijn zus haar verjaardag en de beertje was zonder beschadiging aangekomen! Ga zo verder;)🥰🫶

• Aniesa
    Review voor cupidoschocie

Ik heb een bestelling geplaats der na niks meer van gehoord en het is al ruim 2 weken geleden we gaan richting de 3 weken en nog steeds geen order ontvangen of iets gehoord

• Jeroen Boorsma
    Review voor cupidoschocie

neem een andere bank, misschien verstandig een Nederlandse bank en niet een buitenlandse.dan was de bestelling op vrijdag verzonden en had ik hem zaterdag binnen. na contact is toe gezegd dat het er dinsdag zeker zou zijn met een spoed zending. doe wat je belooft. als je zegt het op maandag met een spoedzending te versturen moet, je het niet pas op dinsdag bij de post aanbieden en hiervan postnl de schuld te geven dat zij te laat waren.
    ook de beloofde mail van verzending is pas op dinsdag verstuurd en niet op maandag zoals is toegezegd. ze hebben de zending nu wel gratis aangeboden, dat is wel aardig maar wel te laat het feest was voorbij en de eigenlijke rede om te geven ook.

• Michael
    Review voor cupidoschocie

Snelle service, goed en netjes verpakt

• Giangelo Van Schagen
    Geverifieerde klant van cupidoschocie

Voldoet aan beschrijving en snelle levering!

• Corine Pricken

Snelle levering. Mooi en goed verpakt. 👍👍

• Muammer
    Review voor cupidoschocie

4 feb bestelling geplaatst om een beertje te kunnen krijgen. Website geeft aan volgende dag in huis. Na niets te gehoord hebben contact opgenomen. Alle bestellingen zouden 10 of 11de geleverd worden, voor valentijn. Inmiddels za 13 feb en de bestellingen zijn nog niet eens de deur uit. Meerdere keren contact opgenomen en je word aan de lijntje gehouden. Echt een waardeloos plek

• Tim
    Review voor cupidoschocie

Zondermeer goede service. Mijn bestelling kwam helaas te laat binnen. Na contact gezocht te hebben met de eigenaar uiteindelijk goed gekomen. Zeker een aanrader.

• Amal Azzouzi

Goede service!

• Esma Bourbih
    Geverifieerde klant van cupidoschocie

Was voor verjaardag van mijn moeder jammer dat het een paar dagen later aankwam

• Sandra Dhaese

Leuk en vlugge levering

• Michael Peters
    Geverifieerde klant van cupidoschocie

Snelle,correcte service, goede prijs/kwaliteit verhouding

• Kevin Vanddnbosch

Vlotte levering

• Alejandro Vivas
    Geverifieerde klant van cupidoschocie

Makkelijke webshop, super leuke producten!

• Robin Spaepen

Vlotte communicatie

• Cindy Vermeir

• shany
    Review voor cupidoschocie

super levering en heel mooie dingen