De Tuinmachine.nl

De Tuinmachine.nl

grootste online shop voor
de verkoop van alle merken
tuinmachines zoals
.werkkleding
6,7

• Liset
    Review voor De Tuinmachine.nl

Na telefonisch contact me adres gegevens gegeven zodat ze via Google maps mijn tuin konden bekijken zodat ze beter advies konden geven over welke robot het best bij mijn tuin paste

Deze heb ik besteld en was met 2 dagen in huis vandaag de maaier geïnstalleerd en vast test gedraaid machine komt mooi de hele tuin door!

Van het jaar maar lekker met een biertje in de hand zien hoe het gras gemaaid word😁

• B
    Review voor De Tuinmachine.nl

Wij hebben een aantal jaren geleden daar een step gekocht. Ter reparatie vorig jaar gebracht en nooit een mail gekregen dat hij klaar was. Ik heb na een paar maanden gebeld hoe het er voor stond en kreeg als reactie we hebben u gemaild. Nooit een mail ontvangen. Ik vroeg waarom ze niet hadden gebeld, maar ze bleven er bij dat ze gemaild hadden. Recent brand gehad en de step moest voor een offerte voor de verzekering terug naar DBS. Mijn man haalt de step op en hij moest €50 afrekenen!!!! Schandalig. Wetende dat we iets verderop 5 fietsen hadden gebracht voor een offerte en hier €20 voor moesten afrekenen. Mijn moeder heeft met de aanschaf van de step nog een aantal tuinartikelen daar gekocht en het was een bak aan ellende en het ligt nooit aan hen. Koop er niets!!!

• Hoe beoordeel je De Tuinmachine.nl?

• Marcel Westemijer
    Geverifieerde klant van De Tuinmachine.nl

Makkelijke website om door ter navigeren en producten op te zoeken. goede klantenservice

• ton
    Review voor De Tuinmachine.nl

Service is ver te zoeken bij klantenservice. Als er een verkeerd artikel geleverd wordt, mag je zelf de kosten dragen om het om te ruilen. Bedrijf heeft totaal geen notie van de eigen fouten

• m.klein
    Review voor De Tuinmachine.nl

Super service en snelle levering.