de Videomakers

de Videomakers

Wij helpen jou bij het maken van betere video's. Dat doen we met een Youtube kanaal vol tips en tricks, blogposts met alles over filmen, en onze online cursussen.

• Sanne Hillemans
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Ik heb de cursus 'beter gevonden worden op YouTube gedaan'.

Nu ik eindelijk besloten heb écht te starten met mijn YouTubekanaal, ben ik de video's van De videomakers aan het bingen geweest. Een cursus kon daarbij niet ontbreken, en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ik had al een goede basiskennis van YouTube (want natuurlijk ben ik een actieve gebruiker, en heb ik sporadisch wel eens video's geüpload), maar ik heb er alsnog veel uitgehaald.

Niet alleen liep ik moeiteloos door de informatie omdat het de perfecte combinatie was van tekst en video, maar ook werden er dingen uitgelegd waarvan ik niet eens had kunnen bedenken dat ze uitgelegd moesten worden (bijvoorbeeld hoe het algoritme van YouTube werkt en welke stappen je niet moet vergeten bij het uploaden - spoiler alert: je denkt dat je ze allemaal al weet, maar dat weet je niet). Dus als je nog twijfelt: de prijs is goed, je bent een paar uur bezig, en hebt daarna de perfecte basis om eindelijk écht te beginnen. Waar wacht je nog op?

• Miranda
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Super waardevolle en praktische tips! Riske hielp zowel met technische tips als met goede coaching. Met een paar kleine aanwijzingen vond ik het opnemen van video’s met mezelf in beeld ineens leuk worden. Een blije videomaker erbij 😃

Antwoord van de Videomakers

Dankjewel Miranda, wat fijn om te horen!

• Hoe beoordeel je de Videomakers?