de Videomakers

de Videomakers

Wij helpen jou bij het maken van betere video's. Dat doen we met een Youtube kanaal vol tips en tricks, blogposts met alles over filmen, en onze online cursussen.

• Erik
    Geverifieerde klant van de Videomakers

In Jip- en Janneketaal wordt alles super duidelijk uitgelegd. Prima manier om een introductie te krijgen voor het bouwen van een leuke video.

Antwoord van de Videomakers

Dank je wel Erik! Fijn dat je er wat aan gehad hebt.

• Henk Darphorn
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Zeer informatieve website, snelle digitale levering en goede nazorg.

Fijn te horen Henk!

• Hoe beoordeel je de Videomakers?

• Henk
    Review voor de Videomakers

Duidelijke uitleg

Antwoord van de Videomakers

Dankjewel Henk, fijn om te horen!

• Alex Blok
    Geverifieerde klant van de Videomakers

goede service en veel extra informatie

Antwoord van de Videomakers

Dankje Alex, wat fijn om te horen!

• doreth story

Leuke Kursus

Antwoord van de Videomakers

Fijn Doreth, en dank dat je hier een kleine review voor ons wilde achterlaten :)

• Sandra
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Goede praktische cursus. En ook persoonlijk contact gehad (op hun initiatief) over iets met de betaling. Is super opgelost! Aanrader.

Dankjewel Sandra!! Fijn om te horen! :D

• Robèrt Ratgers
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Heel tof, goed beschreven en lekker uitgebreid. Heb er zin in.

Yess! Wij ook! :D

• Henk Boekholt
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Op de één of andere manier had ik iets doms gedaan op Youtube, onze bedrijfsnaam had ik veranderd en deze kon ik niet meer herstellen. Hier heb ik meer dan een jaar mee gezeten en dat is natuurlijk balen als je net begint.
    De video "Beter gevonden worden op Youtube!" en toen dacht ik, ik ga het hun vragen. Binnen twee uur kreeg ik al antwoord met een kant en klare oplossing... nogmaals hartelijk dank Grietje voor deze oplossing!
    Dat noem ik service.
    Voor mij blijkt daaruit dat de kennis van "De Videomakers" groot is, want niemand kon mij helpen.
    De Videomakers zijn eerlijk en oprecht en dat vind je niet overal...

Antwoord van de Videomakers

Fijn dat we konden helpen Henk! We herkennen de frustratie dat je soms heel lang naar iets zoekt, omdat je net even moet weten waar het zit of hoe het heet. Als wij dat weten en het zo snel met je kunnen oplossen - zijn wij natuurlijk ook blij :) Dank voor de mooie woorden!

• John van der Walle

Beste online

Dankjewel John!

• Frans Hettema
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Cursus is top en snel beschikbaar. Perfect voor als je de basis goed onder de knie wilt krijgen. Heldere uitleg door een paar harstikke leuke, enthousiaste meiden!

Super Frans, dankjewel!

• Max
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Ik volg een cursus van de Videomakers en ben erg tevreden! Riske en Grietje leggen duidelijk en concreet uit. Ze geven veel voorbeelden, ook uit hun eigen praktijk, en reageren snel op vragen en opdrachten die je in de cursus uitvoert. Ik vind het tof om met het geld dat ik voor de cursus betaal te kunnen bijdragen aan de missie van Riske en Grietje om iedereen te helpen bij het maken van betere video’s. Zeker een aanrader! 🎥

Antwoord van de Videomakers

Wat fijn, dankjewel! En wij zijn ook heel blij dat je hebt bijgedragen aan onze missie! Daar gaan we zeker nog een hele tijd mee door :D

• P. Smith
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Heel interessant, goed dat vanuit de fotografie begonnen wordt maar hoop dat video ook zo uitgebreid wordt behandeld.

• W van Dalsum-Wernink
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Leuke meisjes, helder verteld en ook voor ouderen een mogelijkheid tot vertragen tekst overdracht. Herhalen van de video's mogelijk, je eigen tempo bepalen. Enzovoorts...

Antwoord van de Videomakers

Dank!! En heel fijn te horen hoe de cursus, en wij, zijn overgekomen :)

• Henry Dullink

Goeie kwaliteit!

Dank Henry!

• Annette Hogenboom
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Hele goede duidelijke uitleg!

Dank je wel!

• Justin Bastiaens
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Duidelijke uitleg en leuke filmpjes. Meteen na de betaling heb je toegang.

• Tim Quispel
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Superduidelijk. Mooie opbouw. Een aanrader voor iedereen die die graag video’s wil maken (maar er weinig verstand van heeft zoals ik :))

• Rein Hoogsteder
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Goed geregeld. het programma is duidelijk.

• Ton Kunneman

Duidelijk en veelzijdig

• Cas Poldermans
    Geverifieerde klant van de Videomakers

Betrouwbare webshop, goede kwaliteit materiaal, inspirerend en kwalitatief!