de Visvoer WebWinkel

de Visvoer WebWinkel

de Visvoer WebWinkel voor al uw (tropisch) aquarium visvoer, koivoer, vijvervoer en accessoires. Groot assortiment, snelle levering en lage prijzen!
Visvoer , Toebehoren, Aquarium + vijver
Filter 627 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 438 met beschrijving

• Thibo Dirks
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Snelle, goed verpakte levering. Word verzonden geleverd op de dag dat er vermeld stond. Er zit altijd een leuk kaartje en een extraatje bij. Super tevreden van jullie. Heb al 3x besteld bij jullie, en daar komt zeker nog een 4e, 5e, 6e...... keer bij. Een echte aanrader!!!

• Michael
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Snelle levering heb een klein proefzakje gekregen met eten, en een prachtig handgeschreven kaartje, dank je wel hiervoor! Hier ga ik zeker nog. Estellen

• Hoe beoordeel je de Visvoer WebWinkel?

• Bo Havenaar
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Super service, voortgang van bestelling gemakkelijk te volgen, tracking PostNL geïntegreerd op de website en een handgeschreven kaartje bij de bestelling. Super!

• Robert
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Goed onderbouwd en eerlijk advies. Niet per se de duurste optie, maar de béste optie voor mijn situatie adviseren. Bovendien werd er heel erg snel gereageerd op de gestelde vragen. De prijs bleek vervolgens ook nog eens zeer concurrerend. Dit alles gaf voor mij de doorslag om mijn Co2 installatie bij de visvoer webwinkel aan te schaffen.

• Henri vaessen
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Heb zelden mensen ontmoet via de mail die zo vlug en zo vaak antwoord gaven als Joost echt super zelfs zondag's spullen besteld vlug geleverd met een handgeschreven kaartje erbij echt super heb een CO2 systeem besteld maar nog niet gebruikt moet aquarium nog het inrichten na de vakantie maar ook het voer zal hoogstwaarschijnlijk van hun afkomstig zijn Echt super kan niets anders zeggen, alleen jammer dat ze geen vissen hebben

• Swen
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Heb inmiddels al wat voer besteld en een intern filter. Mooie persoonlijke boodschap en attentie bij de bestellingen gekregen. Helaas ook al te maken gehad met een garantie momentje... maar ook hier was Joost duidelijk in stuur hem op dan kijken we er naar en krijg je een nieuwe. Alles binnen nog geen week geregeld en goed gecommuniceerd. Dus voor mij geen andere reden dan volle sterren voor jullieπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘!!!

• Jason
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Snelle levering, leuke verrassing (persoonlijke kaart en proefzakje voer). De sluitingsmechanisme van de 500ml fles Easy Life EasyCarbo was een beetje beschadigd, maar de inhoud was nog goed.

• Daniël
    Review voor de Visvoer WebWinkel

De bestelling was er zeer snel, zelfs in deze tijd, en de vissen smullen van het voer dat ik heb besteld

• Bas
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Snelle levering en goede spullen. Het visvoer wordt door alle vissen met veel plezier gegeten. Mijn vaste winkel voor alles voor het aquarium!

• Dennis
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Zeer goede service en kwaliteit en zeker ook een zeer snelle levering en de prijzen zijn zeker top