de Visvoer WebWinkel

de Visvoer WebWinkel

de Visvoer WebWinkel voor al uw (tropisch) aquarium visvoer, koivoer, vijvervoer en accessoires. Groot assortiment, snelle levering en lage prijzen!
Visvoer , Toebehoren, Aquarium + vijver
Filter 637 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 448 met beschrijving

• Aysenur
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Echt super blij met de levering ook op jullie reactie. Kogelvis moet nog wel even wennen aan de slakken. Voor de rest echt op en top 👍🏼 Hele blije vis

• Mike
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Fantastisch voer , vissen blijven maar eten en dreigen met een boycot als ik ze ander voer aanbied .
    Lief bedank kaartje als toevoeging .
    Helemaal top dus !

• Hoe beoordeel je de Visvoer WebWinkel?

• Danielle schaap
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Snelle levering ,keurig verzonden. Purigen besteld en binnen een dag al verbetering

• Tom Alberts
    Geverifieerde klant van de Visvoer WebWinkel

Binnen 24 uur geleverd. Goede kwaliteit en persoonlijke service. Ronduit top.

• Susanne
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Snelle levering, goede service, zeer vriendelijk
    Kreeg zelfs een persoonlijk kaartje mee gestuurd super lief! Ga hier zeker vaker bestellen :)

Antwoord van de Visvoer WebWinkel

Bedankt voor je leuke berichtje Susanne. Laat je vissen maar genieten van het voer! :-)

• Henk van Elen
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Snelle levering en een persoonlijke handgeschreven kaart,zeer gewaardeerd.

• Ruben
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Goed, uitgebreid advies via mail ontvangen. Ik had best wat vragen en ze hebben mij echt goed uitleg gegeven. Bedankt !

• Brigitte Frerejean
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Goede kwaliteit vergezeld van persoonlijk berichtje Top

• Voets Ben
    Review voor de Visvoer WebWinkel

Ik bestel vanuit Belgie en toch is mijn bestelling de dag later geleverd. Steeds met een leuk kaartje met enkele woorden van Demelza en Joost. De shop heeft een ruime keuze in alle aquarium benodighdheden aan een scherpe prijs!!!
    Een aanrader is zeker hun eigen vissenvoer!! Enkel maar lof over deze shop!!
    Zeker een bezoekje waard

• Agnes Sluijters
    Geverifieerde klant van de Visvoer WebWinkel

Prima visvoer. Kleine hoeveelheden uitgebreid assortiment. Snelle bezorging.