de legexpress

de legexpress

alles voor laminaat pvc en houten vloeren
Met het brede aanbod dat we beschikbaar stellen, vind u vast en zeker wat u zoekt.

Ook een scherpen legservice
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 85 met beschrijving

• familie Groot
    Geverifieerde klant van de legexpress

Mooi gelegd maar vooral ook zeer attente service. Het team van Legexpress is meerdere malen langs gekomen om met ons mee te denken over de voorbereiding van onze vloer zodat we toch visgraat laminaat konden laten leggen. Ligt nu als een plaatje.

• Mariska De Vos
    Geverifieerde klant van de legexpress

Klantvriendelijk, flexibel, komen afspraken na.

• Hoe beoordeel je de legexpress?

• Richard van den Berg
    Review voor de legexpress

Denken goed mee, zijn flexibel en keurig vakwerk geleverd.

• Jordy de Bruijn
    Geverifieerde klant van de legexpress

Echte vakmensen! Naast het leggen van de vloeren en plaatsen van de plinten hebben ze ook de trap bekleed met laminaat dat overgebleven was. Ontzetten blij met het resultaat!

• Davelien Buuron-Johnson
    Geverifieerde klant van de legexpress

De afspraak was op korte termijn in te plannen. En het laminaat met ondervloer werd zeer vakkundig en vlot gelegd.

• Gerrit Pater.

leggen laminaat

• Youri Santegoeds
    Geverifieerde klant van de legexpress

Goede prijzen, vriendelijke mensen, en kwaliteit!

• Elias -

Great service!

• Mitchel
    Geverifieerde klant van de legexpress

Erg tevreden over de LegExpress. Vakkundig personeel, behulpzaam en gaan vlot en netjes te werk.

• j.c Mol

Gewoon helemaal perfect!!!!

• Agro handelsonderneming

Zeer tevreden

• Vishayan Sital.
    Geverifieerde klant van de legexpress

Prima service duidelijke afspraken goede communicatie ben super tevreden met mijn laminaat

• Joshua Hendrickx
    Geverifieerde klant van de legexpress

Vriendelijke mensen die in no time de vloer er netjes inleggen. En dat voor een zeer lage prijs! Bij mij mogen ze binnenkort sowieso terug komen om de rest van het huis ook te doen. Zeer tevreden.

• J van der linde
    Geverifieerde klant van de legexpress

Goede voorlichting vooraf. Hartelijke mensen. Tijd is tijd bij deze vakmensen. Leveren vakmanschap is zeker aan te bevelen.

• p koppers
    Geverifieerde klant van de legexpress

Attente service, op afgesproken dag en tijd geleverd

• Chantal uit Bergschenhoek
    Geverifieerde klant van de legexpress

Vakkundige, hardwerkende heren! Denken met je mee. Komen altijd hun afspraken na. Wij zijn zeer tevreden. Aanrader!!

• Jos kools
    Geverifieerde klant van de legexpress

vooraf informatie opgevraagd en werd hierbij goed geholpen. daarna bestellng gedaan en hierna gemoedelijke benadering ervaren. Levering was goed aangekondigd en bij aanvang van het leggen van de vloer bleek dat de vloer niet vlak genoeg was. Goed advies gekregen voor egaliseren vloer en binnen 2 weken is alsnog de vloer gelegd. Zelfs in de tussentijd veranderen van de gekozen plinten was geen probleem. Top bedrijf

• Jessica Haagmans
    Geverifieerde klant van de legexpress

Prijs, afspraak en perfect gelegd.

• W - Knoppert
    Geverifieerde klant van de legexpress

Professionele mensen werken netjes goede en eerlijke prijs.

• O.N
    Geverifieerde klant van de legexpress

Supersnelle levering! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ook zijn ze erg klantvriendelijk. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.