de legexpress

de legexpress

alles voor laminaat pvc en houten vloeren
Met het brede aanbod dat we beschikbaar stellen, vind u vast en zeker wat u zoekt.

Ook een scherpen legservice
9,1

• Rick -
    Geverifieerde klant van de legexpress

Prima service wordt er geleverd door de vakmensen van de legexpres. Er wordt mee gedacht en goed advies gegeven op kleine problemen die we zijn tegengekomen tijdens het leggen.
    Ze werken vlot en alles ziet er netjes strak uit.

• michel krol
    Geverifieerde klant van de legexpress

Makkelijk site en snel en netjes geleverd

• Hoe beoordeel je de legexpress?

• sandra
    Review voor de legexpress

scherpe prijs alles zo als afgesproken bij de bestelling netjes geleverd en op de dag van aan gegeven leg werk prima zeker een aanrader

• Atje Hoekstra
    Geverifieerde klant van de legexpress

Goede service en scherpe prijzen

• Dagmar
    Review voor de legexpress

Goede leg service. Nu voor de tweede keer naar tevredenheid een vloer laten leggen. Helaas deze keer ook de vloer hier gekocht en dat was teleurstellend. De verkeerde plinten zijn aan ons geadviseerd waardoor we veel extra werk hadden om het netjes te krijgen in een verbouwing waar we al krap zaten in de tijd.

Antwoord van de legexpress

beste Dagmar

Bedankt voor uw referentie
    Alleen jammer dat u uw eigen fout bij de bestelling op ons probeer af te schuiven .
    wij hebben u geen plinten aan bevolen. U wilden alleen advies over de ondervloer en die heeft u ook gehad.
    U heeft niet aangeven bij de aanvraag van de offerte dat u afgelakte hoge plint wou. dus hebben wij de gewone wit gegronde plinten op de offerte gezet.
    Wij hebben u een offerte toegestuurd daar bent u akkoord mee gegaan.
    Vervolgens hebben wij het materiaal netjes een paar dagen van tevoren bij u gebracht zodat u het kunt controleren en omdat het materiaal dan geacclimatiseerd is
    Voordat wij gaan leggen .
    U heeft niks gezegd over de plinten ook niet op de dag dat die jongens het geplaatst hebben.
    U wij de hoge plinten niet af gekit hebben anders hadden onze jongens het met liefde voor u gedaan zo had u er wel minder werk aan gehad .
    Toen de jongens gisteren bij u weg gingen was u te vrede en heeft u het niet gehad over de plinten

Met vriendelijke groet de legexpress

• Tamara
    Review voor de legexpress

Deze webwinkel komt zijn afspraken helaas niet na. Leuk contact gehad en na akkoord werd de vloer ineens 50% duurder als afgesproken/offerte. Wij laten het hier dus niet bij zitten en willen een fatsoenlijke oplossing.

• annie vanderstichele
    Geverifieerde klant van de legexpress

prijs kwaliteit en service helemaal ok

• Stichting Thuisvester
    Geverifieerde klant van de legexpress

Goeie service! Snel gelegd. Achteraf ook snel geholpen met de vloer toen deze wat los kwam ivm uitzetten. Helemaal top!

• marcel van der spek
    Geverifieerde klant van de legexpress

Prima service en goede afspraken.

• stephanie -
    Geverifieerde klant van de legexpress

Kon snel een afspraak met ze maken