deCryptohulp.nl

deCryptohulp.nl

Het geven van advies en coaching bij het investeren in cryptocurrency

Lidmaatschap per 14-07-2023 stopgezet

9,7

• M. Brieffies
    Review voor deCryptohulp.nl

Ik heb met Bart een goed gesprek gehad over wanneer je het beste crypto kunt kopen. Bart doet dit vriendelijk en oprecht. Hij heeft wat geïnstalleerd op mijn laptop waarmee ik een koop of verkoop signaal krijg. En nu maar afwachten... ;-)

• Brenda Bons
    Review voor deCryptohulp.nl

Het doe 't zelf pakket heeft mij aardig op weg geholpen. Overzichtelijk en makkelijk te volgen.

• Bartholomeus
    Review voor deCryptohulp.nl

Ben tevreden over service en advies. Nu afwachten of de tools werken :)

• Sandra schotvanger
    Review voor deCryptohulp.nl

Algemene info was voor mij wel bekend maar dat wist ik van tevoren. Heb zelf al wel wat ervaring maar toch wel wat goede tips gehad. Koop tools zijn top! Ga ik veel aan hebben denk ik.

• Koos Koopman
    Review voor deCryptohulp.nl

Vorige week het adviesgesprek gehad. Prima advies. Duidelijk voor mij als leek. Ik heb de crypto crash van vandaag in elk geval al kunnen voorkomen ;).

• Wendy Mul
    Review voor deCryptohulp.nl

Ik wilde graag wat geld investeren in Bitcoins en andere munten maar wist echt niet welke cryptomunten ik het beste kon aanschaffen. Het voelde beter om mezelf hierin eerst te laten investeren. Het adviesgesprek werd op een rustige en duidelijke manier gegeven door Bart. Ik vond met name het advies over de tools erg nuttig en weet nu beter hoe ik mijn geld kan verdelen in crypto. Prima service!