deSpeelkaarten.nl

deSpeelkaarten.nl

We zijn een webshop waar card magicians speelkaarten kunnen kopen.
7,5

• Brent
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Ondertussen al 3dagen aan het wachten terwijl er duidelijk vermeld stond dat ze al aangekomen gingen zijn

• Sven
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Stond dat de kaarten binnen 2-3 werkdagen bij mij thuis zouden aankomen, heb na 4 werkdagen nog altijd niks ontvangen.

• Hoe beoordeel je deSpeelkaarten.nl?

• T.F.
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Ik bestelde de Empire Bloodlines, maar ontving de Bicycle Vintage kaarten. Reeds 3 maal contact genomen per mail en automatisch verzendformulier. Geen reactie gekregen... Heel jammer, des te meer dat de bestelde kaarten een stuk duurder waren dan deze die ik kreeg. Nochtans een goede klant gedurende de laatste jaren... Betreurenswaardig.

• Barry
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Killer bees deck besteld. Dag erna het fancy deck al in huis. Uitstekende webwinkel!

• Peter
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Bestelling netjes en snel afgeleverd. Super tevreden over deze webwinkel, zeker een aanrader.

• Dominik de Beet
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Super tevreden. Had vrijdagavond het Absinthe deck besteld en direct een bevestiging van een ontvangen bestelling. Gisteren een mail gekregen dat de bestelling verzonden was en vandaag (had hem eigenlijk eerder verwacht) in de bus gekregen. Wat er wordt aangeboden qua levertijd is waar. Deck ziet er super uit. Design is gaaf en de kaarten voelen zoals verwacht: goed en soepel in handeling. Deze webwinkel is zeker aan te raden en voor diegene die een lekkere, soepele deck willen hebben en houden van zwart met een vleugje wit is dit deck zeker aan te raden!

• Lenny
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Ondanks ik geen track&trace info heb gekregen was de klanten service toch zo vriendelijk om dat nogmaals op te sturen en zo kwam ik erachter dat mijn pakje al in mijn brievenbus zat. netjes ingepakt in kartonnen doosje die in de brievenbus kan.

Antwoord van deSpeelkaarten.nl

Beste Lenny,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben je vragen/bezwaren nagekeken en het pakje is op vrijdag 28/07/2017 verzonden en het is op maandag 31/07/2017 om 15:38 geleverd. De tracking informatie die dit bevestigt, zal ik je per email sturen aangezien ik hier jouw adres niet wil delen.We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

We hebben overigens jouw email niet ontvangen. Waar heb je dit heen gestuurd?
    Alvast bedankt.

Als je nog verdere vragen hebt kun je reageren op de email die je zo dadelijk ontvangt.

Boy
    DeSpeelkaarten.nl

• Caspar
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Ik heb om te beginnen 3 decks aangekocht om te kijken in welke staat ze aankomen en hoe lang het zou duren. Ik had nu de pech dat ik op een vrijdag avond had bestelt en dat ze dus pas de volgende maandag verzonden zouden worden. Vandaag (de dag na de verzending) heb ik de kaarten keurig in een sterk kartonnen doosje gekregen. Deze website is zeker een aanrader, aan mij houden ze alsvast een klant.

• Menno
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Het is een hele goede website.
    Vriendelijk, snelle levering en de beste decks.
    Bijna elk deck eigenlijk je hoeft maar te mailen en ze bestellen het deck.

nog één woord FANTASTISCH!

• Wachtende klant
    Review voor deSpeelkaarten.nl

Geen levering zoals beloofd, geen product dat op tijd aankomt. Misschien toch maar een beter alternatief zoeken...

Antwoord van deSpeelkaarten.nl

Beste,
    Vervelend te vernemen dat je bestelling niet op tijd is aangekomen. Zou je ons het bestelnummer kunnen doorgeven? Dan kunnen de bestelling onderzoeken en kijken wat er mogelijk fout is gegaan. Vanaf daar kunnen we bepalen dat de volgende stap is.

Alvast bedankt voor je reactie!
    DeSpeelkaarten