deZuurstofshop.nl

deZuurstofshop.nl

deZuurstofshop.nl levert zuurstofconcentrators en accessoires aan zowel particulieren als bedrijven zoals zorginstellingen. Al de door ons aangeboden zuurstofconcentrators voldoen aan de hoge Europese normen en zijn in het bezit van een CE-keurmerk en een TUV-certificaat.
Hulpmiddelen zorgzector, Medische hulpmiddelen
8,5
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

Taal

• wieltje
    Review voor deZuurstofshop.nl

snelle levering, ik kwam een dag na bestelling erachter dat de prijs ervan met 50 euro gedaald was, melding ervan gemaakt en het is netjes opgelost door een pakketje na te sturen met wat extra producten. ben tevreden over de dienstverlening....

• Anthony Fitzpatrick
    Review voor deZuurstofshop.nl

Geweldige service, goed informatie, en hopelijk een goede oplossing voor mijn vrouw's benauwheids-issues.......

• Hoe beoordeel je deZuurstofshop.nl?

• Gerard Flach

Snel en prima verpakt

• Hermien van Luit
    Review voor deZuurstofshop.nl

Gewoon goed .,het bestelen en bezorgen .
    Ik zelf heb COPD en weet niet goed of ik van deze zuurstof gebruik kan maken .
    voor COPD Te weinig informatie .

• Anja van Bakel
    Review voor deZuurstofshop.nl

Super goede service, makkelijk contact te leggen, snelle reactie, aardige mensen! Een aanrader

• Albert van Renswoude

Snelle levering en prijs

• Petra
    Review voor deZuurstofshop.nl

Duidelijke site en snelle levering

• Appie den Heijer
    Review voor deZuurstofshop.nl

Er is contact op genomen op mij telefoonnummer. Het geschil is bijgelegd met De Zuurstofshop. Het is nu wel 5 sterren waard. Er is een goed gesprek over gehouden ClearO2 zuurstoffles 15 Liter - met zuurstofmasker de uitslag komt later. Na het gebruik van ClearO2 zuurstoffles 15 Liter - met zuurstofmasker. Het
    contact is 5 Sterren waard.

• Filip van Eck
    Review voor deZuurstofshop.nl

In goede conditie aangekomen.

• Andre Kolkman

prima, uitstekend zelfs.

Antwoord van deZuurstofshop.nl

Beste heer Kolkman,
    Hartelijk dank voor dit fijne bericht! Wij hopen u graag weer in de toekomst te zien bij deZuurstofshop.nl