dekokendwatersite.nl

dekokendwatersite.nl

dekokendwatersite is dé specialist op het gebied van kokendwaterkranen in de Benelux. Met het assortiment van de 5 grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel.

Lidmaatschap per 06-05-2023 stopgezet

9,0

• Noordersluiskwartier Lelystad
    Review voor dekokendwatersite.nl

Waterkoker besteld die niet meer leverbaar was in de markt. Hier wel dus. Snel in huis. Liep tegen probleem aan met koppeling op bestaande situatie. Contact gezocht, probleem direct opgelost, binnen dag koppelstuk binnen en dat ook nog eens zonder kosten. Echt geweldig. Gewoon fijn om zo zaken te doen.

• J de Jong
    Review voor dekokendwatersite.nl

S’avonds op de website quooker geselecteerd maar had twijfel of ik juiste product gekozen had.
    Online om hulp gevraagd en tot mijn verbazing ook direct antwoord ontvangen.
    Spullen besteld en keurig ontvangen .
    Dik tevreden ,een mooi product voor een mooie prijs.
    J de Jong

• Jeroen Schaling
    Review voor dekokendwatersite.nl

Dinsdagochtend rond 12u met Marcel gesproken omtrent het bestellen van een losse Quooker Cube. Woensdagochtend om 11u had ik de Cube in huis, en dezelfde avond nog lekker koud bruisend water! Vriendelijke en supersnelle service, en dat voor een bijzonder scherpe prijs. Ook support achteraf goed en accuraat geregeld. Kortom: top!

• La Costa
    Review voor dekokendwatersite.nl

Goed online advies, zelfs op zaterdag ochtend om 07.30 ;)

• Olivier dC
    Review voor dekokendwatersite.nl

Marcel geeft een uitstekende service. Heb hem toch qua prijs vergeleken met lokale leveranciers, maar geen verschillen te bespeuren. Marcel's snelle en professionele reacties zowel via mail, chat of telefonisch hebben ertoe gezorgd dat ik via de Kokendwatersite.nl heb besteld. We zijn zeer tevreden met onze Floww Perfect 4. Vooral de waterfilter voor zowel kokend als normaal drinkwater heeft ons ertoe gezet om voor Floww te kiezen ipv Quooker. Installatie door zeer vriendelijke en bekwame installateurs.

• Roy van der Staal
    Review voor dekokendwatersite.nl

Prachtige floww rvs kraan besteld, pas na lange tijd kunnen monteren i.v.m. uitlopen verbouwing.
    Hierbij zelf iets fout gedaan, maar ondanks dat perfecte hulp mogen ontvangen. Zeer goede service!!!

• Maralex
    Review voor dekokendwatersite.nl

Snelle levering en goede service. Vlot antwoord op je vragen en een niet gebruikte accessoire kon zonder problemen worden geretourneerd.

• Thyssen Lieven
    Review voor dekokendwatersite.nl

Super correcte inlichtingen gekregen van Marcel waardoor ik de juiste bestelling kon plaatsen. Dank

• Emiel
    Review voor dekokendwatersite.nl

Zeer snelle reactie op e-mails en order werd bijna direct verstuurd na bestelling.

• Arjen de Jong
    Review voor dekokendwatersite.nl

Goed advies, snelle correcte levering

• M.A. Bruins
    Review voor dekokendwatersite.nl

Zeer snel geleverd. En dus een goede ervaring met dekokendwatersite

• Jhon
    Review voor dekokendwatersite.nl

Snel besteld, na 1 dag de quooker flex al in huis. keurig en betrouwbaar bedrijf die vragen helder beantwoord. Een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.
    Marcel die achter deze site zit is een topper!

• Arjen van Houwelingen
    Review voor dekokendwatersite.nl

Zeer tevreden over de levering van de Quooker Flex. Bij orientatie werden zelfs de gestelde vragen in de chat op zondag beantwoord. Supersnelle levering (1 dag) en de bijbestelde montage vond binnen een week plaats. Van alles word je via de mail op de hoogte gehouden! Een aanrader!!!

• Liselot Dikkers

Goede service.
    Verpakkingsmateriaal mag een volgende keer netjes achtergelaten of zelfs meegenomen worden door de monteur.

• Mike Hulshof
    Review voor dekokendwatersite.nl

Prima verpakt en snelle levering

• Koo
    Review voor dekokendwatersite.nl

Prima service, goed alternatief geboden want die
    Kraan die ik besteld was niet op voorraad
    Correct telefoontje hierover gekregen
    En goed alternatief geboden

• Geert
    Review voor dekokendwatersite.nl

Wat een service: telefoontje, model op voorraad genomen zonder verplichting, tijdens bezoekje aan showroom prima uitleg, makkelijk betaling, en direct antwoord bij een vraagje achteraf. Super!

• H. Schukken
    Review voor dekokendwatersite.nl

Het produkt bevalt prima en service was uitstekend

• John Galjaardt
    Review voor dekokendwatersite.nl

prima service, snelle levering. De mail van de orderbevestiging kwam in de spambox terecht waardoor ik deze niet zag. Na een melding nam Marcel gelijk telefonisch contact met mij op, super. Op de website komt het verschil tussen een Quooker combi en een Quooker combi + niet goed tot uiting, waardoor ik een ombouwset tekort kwam. Namelding werd dit gelijk gratis opgestuurd, en de volgende dag had ik het in huis. Super

• Thierry
    Review voor dekokendwatersite.nl

Voor onze klant waren we op zoek naar een verkorte hendel van een Daalderop kraan.
    Deze hadden we nodig omdat de kraan anders niet voluit open kon omdat de hendel de muur raakte. Marcel van de Kokendwatersite dacht uitstekende met ons mee ; hij stuurde de perfecte hendel binnen een dag naar ons toe. Erg fijn dat dit bedrijf ook na verkoop actief met je meedenkt!