deolieconcurrent bv

deolieconcurrent bv

Sinds het ontstaan van ons bedrijf in 2013 te Hardenberg is ons streven om het grootste assortiment te verkrijgen met doelstelling hierin de goedkoopste internet aanbieder te zijn op het gebied van olie en aanverwante producten en uiteraard met allerbeste service en gemak die u verwacht . Als speler op de markt in de wereld van de olie zijn wij toonaangevend door vele merken olie tegen concurrerende prijzen te verkopen!
9,1
2.698 klantbeoordelingen

• Jirco
    Review voor deolieconcurrent bv

snel geleverd , goed verpakt en niet te vergeten zeer scherp geprijst!

mijn dank is groot .

• Jansonius
    Review voor deolieconcurrent bv

Dit is echt de beste service ooit, meedenkende medewerkers en een snelle verzending! Zelfs op zaterdag word er geleverd.

• Hoe beoordeel je deolieconcurrent bv?

• J.Holtrop
    Review voor deolieconcurrent bv

Op 13 februari 2019 besteld en op de 19de geleverd. Echter op de 15 had ik al berricht dat de zending verzonden was maar kreeg geen tracking nummer. Mailtje gestuurd, geen antwoord. Gebeld, er werd niet opgenomen. Uiteindelijk via het webformulier wel antwoord gekregen. De zending was onderweg maar was 'blijven staan' bij de vervoerder. Ik kreeg het tracking nummer. Gekeken bij de vervoerder en daar was niets bekend over een hold op de zending. Volgende dag komt de doos. Hij ziet er een beetje raar uit, maar ja ik heb de spullen die er in zitten nu echt nodig. De doos blijkt doorweekt te zijn van de olie. Van de 3 5 lieter flessen lekte er 1 en er was al 1 liter uit. Ik dacht dat hij bij de hals lekte maar later bleek dat er een speldenprik gaatje in de fles zelf zat. Hoe komt zo'n gaatje in zo'n fles? Dat springt er echt niet vanzelf in.
    De leverancier had nooit een lekkende fles mogen leveren. De vervoerder hat het gezien want er zat een waarschwing op de doos voor de chaufeur, die had dat aan mij moeten melden. Ik had de doos moeten weigeren. Maar ik had ondertussen de reviews gelezen en was allang blij dat ik mijn spullen had.
    Ik bestel hier nooit meer.
    Wil je weten of ik gellijk heb? Bel ze met een vraag of stuur ze een email met en vraag en kijk hoelang het duurt voor je antwoordt krijgt. Dat is altijd beter dan je geld weg gooien.

• Nick

Snel geleverd

• Marcello
    Review voor deolieconcurrent bv

Super snel geleverd en goedkoop !

• Menno
    Review voor deolieconcurrent bv

Top bedrijf met zeer snelle levering!

• Ozan
    Review voor deolieconcurrent bv

Slechte service ooit. Ze sturen verkeerde bestelling, zeggen dat ze het gaan verbeteren maar we zijn al 3 weken verder.
    Liever euro meer betalen voor betere webshops.