eBike-Kit.nl
Leverancier van elektrische fiets ombouwsets.
9,2
Filter 304 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 300 met beschrijving

• Jan Hermsen
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Deskundig advies. Ze denken met je mee.

• Peter Edward
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Onderdeel voor mijn 6 jaar oude e-bike-kit snel geleverd, nu kan ik mijn aandrijving weer repareren en weer lekker fietsen

• Hoe beoordeel je eBike-Kit.nl?

• Peter Madjid
    Review voor eBike-Kit.nl

4 april een batterij besteld.
    Ordernummer FACTO1899
    Website geeft aan dat hij in voorraad is. Direct bericht gehad dat hij snel zou worden verzonden. Daarna even niets.
    Gebeld: Antwoordapparaat meldt dat het bedrijf wegens omstandigheden is gesloten. Bij vragen kan een mail gestuurd worden. Dus mail gestuurd.
    Nu keurige reactie dat er even wat vertraging is opgetreden, maar dat de batterij deze week nog wordt verstuurd.
    Telefonisch zijn ze door een verbouwing inderdaad slecht bereikbaar, maar daar wordt aan gewerkt. Nummer heeft nu tijdelijk 69 ipv 68 als laatste 2 cijfers.
    Fijn bedrijf met attente medewerkers .

• Henk Bangma
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Voor het weekend besteld direct na het weekend bezorgd en eerder dan we gedacht hadden. geweldige servise.

• Leo Barten
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Uitstekende service. 5 jaar geleden mijn Gazelle laten voorzien van een e-Bike-Kit voorwielaandrijving. Het voorwiel met motor inbouwen lukte me zelf wel, voor de bekabeling toch teruggevallen op de inbouwservice van e-Bike-Kit. Uiterst tevreden over deze manier van trapondersteuning. Nu werd het tijd voor onderhoud aan mijn fiets. Het is wel een halfuurtje met de auto naar Den Bosch maar ik vertrouw de plaatselijke fietsenman niet met dit specifieke geval. Tegen een redelijke vaste prijs door e-Bike-Kit het onderhoud laten doen. Advies om wat versleten onderdelen te vervangen, o.a. voorrem, achtertandwiel en de ketting. Alles voor een redelijke prijs vervangen binnen de afgesproken tijd. Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden van eBike-Kit!

• Kristel Maagdenberg
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Goeie klantenservice die meedenkt!

• IBRAHIM Zaqout

Heel goed

• Piet
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Snelle levering, veel keus, deskundig advies kortom top!

• Evert
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Goede uitleg en snelle levering.

• Frans Roos
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Prima kwaliteit en goede service. Ze staan altijd voor je klaar met advies, zowel telefonisch als via de mail. Wij zijn hele tevreden klanten en raden E-Bike met een gerust hart aan.

• Marianne Molenaar
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd en goed verpakt.

• Marc Kesteleyn
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Mooie prijzen en dito artikelen

• Herman Peeters

Prima service goede prijs 👍

• Thomas Taal
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Moet zeer lang wachten op mijn bestelling. Ik wacht eigenlijk nog steeds. Week verder en er is nog niks verzonden.. Eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Morgen maar weer de klantenservice contacteren om te kijken wanneer ik mijn bestelling geleverd krijg..

• Esther Kuijt
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Mijn bestelde onderdeel was er niet meer, maar werd netjes gebeld, en kreeg een ander item opgestuurd, voor hetzelfde geld.

• Jan

Levering duurt te lang.

• Havid nur Susilo
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Goede service,snel verzending en goede price.

• Mohamed
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Nieuwe accu slot besteld. Deze past perfect in de accu.

• Jan van der Meer
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Als je 2 achterlampen hebt besteld van een bepaald type merk en je hebt ze niet dan kun je eerst de klant even mailen of een ander type van hetzelfde merk ook goed is. Nu mag de klant 2 keer verzendkosten betalen. Echt van de zotte.

• Danny
    Geverifieerde klant van eBike-Kit.nl

Vragen over een product werden snel beantwoord