eGOAT Nederland

eGOAT Nederland

eGOAT is dé online aanbieder voor zowel thuis- als buitenshuiscomfort! Ontdek onze unieke merken: GOAT Outdoor voor de avonturiers en reizigers onder ons en MiKas voor degenen die willen genieten van comfort in- en om het huis. Bij ons vind je een ruime selectie aan producten van hoogwaardige kwaliteit. Het is onze missie jouw ervaringen te verrijken en jouw leven comfortabeler te maken. Wij staan altijd klaar om je te voorzien van de beste producten voor de meest onvergetelijke avonturen en het meest huiselijke gevoel. Met eGOAT aan je zijde, wordt je buitenbeleving & wooncomfort gegarandeerd!
9,3

• Rosa Klut
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

Snelle levering, goede service en een fijn product op te gebruiken.

• Ingrid
    Review voor eGOAT Nederland

Een mooie en degelijke, koffiebeker to go, besteld bij eGoat. De koffiebeker voldoet aan alle eigenschappen die worden beschreven. Mooi design, extra lang warm of koud, anti lek en gebruiksvriendelijk! Door de handige antislip-rand is de beker goed vast te houden. Kan iedereen aanbevelen een dergelijke koffiebeker bij eGoat te bestellen. Je krijgt waar voor je geld! Ook de service is top! Contact is eenvoudig te leggen met het eGoat team en je ontvangt ook snel reactie terug. Er wordt prettig gecommuniceerd en niets is hen teveel! Op alle vlakken scoren jullie voor mij een 10!

• Hoe beoordeel je eGOAT Nederland?

• Annemiek
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

Uitstekende service en dito kwaliteit. Een aanrader!

• James
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

Uitstekend! Heel vriendelijk en snelle response via mail!

Dankjewel James!

• Clematis
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

Snelle service, goede lekvrije bekers, twee extra bij besteld.

Wat fijn om te horen!

• Baudie
    Review voor eGOAT Nederland

Ik kocht voor het eerst iets bij eGoat. Een katoenen band om twee losse matrassen bij elkaar te houden. Helaas ontdekte ik dat de pijn in mijn handen maakte dat ik ze niet onder mijn zware matrassen kon krijgen en stuurde ik hier een mail over waar ik heel snel al antwoord op kreeg en n link om te retourneren. Het retourneren ging echter niet goed op mijn IPad en gelijk kreeg ik weer hulp per mail om het alsnog terug te sturen. Het geld werd teruggestort. Ik heb hierdoor een erg goed gevoel gekregen over eGoat. Ze zijn betrouwbaar en behulpzaam en snel in hun antwoorden per mail. Dat gebeurt niet overal. Ik kan daarom eGoat van harte aanbevelen!.

Antwoord van eGOAT Nederland

Beste Baudie, Dankjewel voor het delen van je ervaring. We hopen van harte dat je inmiddels een passende oplossing hebt gevonden. Tot een volgende keer! Gr. eGOAT

• Camiel Tamminga

dsfdgf

• sevim
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

Goede prijs en produc verhouding. Het lekt niet!

Antwoord van eGOAT Nederland

Dankjewel voor het delen van je ervaring Sevilla! Veel plezier van je beker.

• Patryk

Antwoord van eGOAT Nederland

Dankjewel voor het delen van je ervaring.

• Gerald van Wattum
    Review voor eGOAT Nederland

Koffiebeker van eGoat ontvangen en ben er super blij mee. De levering was lekker snel en de kwaliteit van de beker is prima. In mijn vakantie heb ik de beker meegenomen tijdens het wandelen en fietsen in het bos. Lekker in het zonnetje genoten van een warm bakje koffie. Er gaan ongeveer 2 tot 3 kopjes koffie in de beker en had zo voldoende koffie mee om een paar keer de stoppen. Beker is stevig en lekt niet! Aanrader!

Antwoord van eGOAT Nederland

Dank voor het delen van de review!

• Marjon van Oorschot

Snelle levering, goed product

Antwoord van eGOAT Nederland

Dankjewel voor je reactie. En fijn dat jouw nieuwste aanwinst bevalt!

• Bouwe Morrema
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

Een stormparaplu die bij de eerste storm met heftige regenbui procies doet wat je wil, daar word je gelukkig van 😁

Antwoord van eGOAT Nederland

Dank voor het delen van je ervaring!

• Christa Theys
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

Ik heb het artikel nog niet gekregen

Antwoord van eGOAT Nederland

Erg vervelend. Jouw artikel is wegens drukte bij de bezorgdienst inderdaad een dag later bezorgd. We hopen van harte dat je inmiddels met volle teugen geniet van je nieuwste aanwinst!

• marjo vos
    Geverifieerde klant van eGOAT Nederland

het bestelde product werd supersnel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Wat een fijne koffiebeker. Volgens de beschrijving zou de koffie tot wel 6 uur warm blijven. Dat is niet zo, maar wie laat nou de koffie zo oud worden?

Antwoord van eGOAT Nederland

Dankjewel voor je feedback en positieve review

• piet hoekwater

Hele goede en snelle service. Gekocht toilettas. Perfect ding Goede kwaliteit

een mooi ding

Antwoord van eGOAT Nederland

Dankjewel voor het delen van je ervaring! Veel plezier met je nieuwe aanwinst :).