eXamengevat
eXamengevat schrijft samenvattingen voor de Centrale Eindexamens voor de middelbare school.
8,8
Filter 75 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 74 met beschrijving

• Pum Companus
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Bestelling gedaan na een week gebeld waar het bleef want track&trace bleef hangen op “bezorg moment onbekend”. Wel telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Bestelling zou opnieuw gedaan worden. Weer een week later niets ontvangen. Gebeld bestelling zou opgehaald moeten worden in Rotterdam?!? Wel verzendkosten betaald en waarom dan trace van de fiets koerier? Ook nooi mail fejad met factuur. Uiteindelijk zelf het pakket opgehaald in Rotterdam. Komt allemaal chaotisch over

• Teun Pongers
    Geverifieerde klant van eXamengevat

kreeg geen antwoord op mn mails

• Hoe beoordeel je eXamengevat?

• Martine Klijnsmit-Stinis
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Netjes ingepakt en snel verstuurd

• Leo Visser
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Prima website waar je makkelijk kan bestellen. Snel geleverd en direct een e-mail met een link naar de online oefenstof. Erg handig. Processen van examengevat zitten goed in elkaar. Ophalen in Rotterdam was voor mij een peulenschil.

• Joena Neles
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Goede service en lesstof die je 99% minder stress geeft! Ik ga goed het volgende schooljaar in 😏👉🏻

Antwoord van eXamengevat

Bedankt voor je leuke review Joena!!

• Stephanie de Rijke
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Superhandig materiaal voor een hele goede prijs!

Dank je wel Stephanie!

• sophie Bochane
    Geverifieerde klant van eXamengevat

fijn om te oefenen maar in de oriëntatie toets en de oefeningen per domein zitten soms dezelfde vragen.

Antwoord van eXamengevat

Bedankt Sophie, dat klopt inderdaad! Het zijn allemaal oude examenvragen, welke we soms gebruiken voor de oriëntatietoets maar ook gecategoriseerd hebben per domein. Maar je hebt in totaal zo'n 400 vragen om mee te oefenen per vak, dat is meer dan voldoende om te slagen! :)

• Kuijk
    Review voor eXamengevat

Wil samenvatting lezen, maar kom steeds op een quiz uit. Na wat zoeken kom je wel bij het online boek.

Beste meneer/mevrouw Kuijk,

Wat raar dat er iets mis gaat... Zou u ons kunnen bellen op 010 311 0041, dan kunnen we eens samen kijken wat er mis gaat.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen van eXamengevat

• A. van der Sluis
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Snelle levering en voor leerlingen goede voorbereiding op het CE Frans

• M

Antwoord van eXamengevat

We doen ons best, dank je wel!

• Karin Lammers

snelle service

• Anouk Smulders

snelle service, makkelijk bestellen

• Aad
    Review voor eXamengevat

Snelle levering en prima klantenservice.

• Iris Adang
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en heb ook geen info ontvangen over moment van afleveren

• Toni
    Review voor eXamengevat

Ik heb een bundel voor wiskunde a vwo gekocht. Alles is duidelijk uitgelegd en er is een online leeroomgeving met extra oefenmateriaal. Als er iets is wat je niet begrijpend is contact opnemen heel makkelijk!

• Asmita Etwaroe
    Review voor eXamengevat

Goede service. Mijn leeromgeving was eerst niet beschikbaar, maar ik heb contact opgenomen en toen is het probleem meteen opgelost!

• Fay Beezemer
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Er staan veel fouten in de digitale leeromgeving, zoals bijvoorbeeld de verkeerde grafiek bij een vraag of een uitleg die helemaal niet bij de vraag hoort. Dit helpt niet bij het leren voor de examens

• -
    Review voor eXamengevat

er staan erg veel fouten in de toetsen, als ik hier iets over zeg in de chat functie wordt er niet gereageerd. Zelfs als ik mijn email adres invul krijg in geen reactie (terwijl het automatisch geproduceerde bericht aangeeft dat je binnen enkele uren een reactie zou moeten krijgen )

• Gideon
    Review voor eXamengevat

Ik heb geen reactie gekregen op mijn emails die ik verstuurd heb. Ook waren alle examenboekjes niet up-to-date. Bij HAVO geschiedenis en wiskunde A legden ze bijvoorbeeld stof uit wat of niet relevant is. Bij geschiedenis gingen ze het zelfs over het verkeerde inhoud, er is namelijk sinds 2021 een nieuw onderwerp en dat hadden ze niet verandert. Ook stonden sommige dingen verkeerd uitgelegd in bepaalde boeken.

• INDIRA DAHLAN
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Ik heb de samenvattingeXamengevat Engels VWO nog steeds niet ontvangen !!!!!
    Betaald maar nog steeds niet ontvangen !!!!!