eXamengevat
eXamengevat schrijft samenvattingen voor de Centrale Eindexamens voor de middelbare school.
9,0

• M

• Karin Lammers

snelle service

• Hoe beoordeel je eXamengevat?

• Anouk Smulders

snelle service, makkelijk bestellen

• Aad
    Review voor eXamengevat

Snelle levering en prima klantenservice.

• Iris Adang
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en heb ook geen info ontvangen over moment van afleveren

• Toni
    Review voor eXamengevat

Ik heb een bundel voor wiskunde a vwo gekocht. Alles is duidelijk uitgelegd en er is een online leeroomgeving met extra oefenmateriaal. Als er iets is wat je niet begrijpend is contact opnemen heel makkelijk!

• Asmita Etwaroe
    Review voor eXamengevat

Goede service. Mijn leeromgeving was eerst niet beschikbaar, maar ik heb contact opgenomen en toen is het probleem meteen opgelost!

• Fay Beezemer
    Geverifieerde klant van eXamengevat

Er staan veel fouten in de digitale leeromgeving, zoals bijvoorbeeld de verkeerde grafiek bij een vraag of een uitleg die helemaal niet bij de vraag hoort. Dit helpt niet bij het leren voor de examens

• -
    Review voor eXamengevat

er staan erg veel fouten in de toetsen, als ik hier iets over zeg in de chat functie wordt er niet gereageerd. Zelfs als ik mijn email adres invul krijg in geen reactie (terwijl het automatisch geproduceerde bericht aangeeft dat je binnen enkele uren een reactie zou moeten krijgen )

• Gideon
    Review voor eXamengevat

Ik heb geen reactie gekregen op mijn emails die ik verstuurd heb. Ook waren alle examenboekjes niet up-to-date. Bij HAVO geschiedenis en wiskunde A legden ze bijvoorbeeld stof uit wat of niet relevant is. Bij geschiedenis gingen ze het zelfs over het verkeerde inhoud, er is namelijk sinds 2021 een nieuw onderwerp en dat hadden ze niet verandert. Ook stonden sommige dingen verkeerd uitgelegd in bepaalde boeken.