easybaby
Easybaby maakt het leven van ouders en hun baby makkelijker en aangenamer. Al onze unieke producten hebben één ding gemeen: ze zijn briljant, innovatief en elke mama wordt er blij van.
8,5

• Erika Bergsma
    Review voor easybaby

Mooie producten. Ook fijne service na levering. Ik had nog wat vragen over de Milk Maker. Snelle reactie en fijne persoonlijke klantenservice.

• Stijn van Beek
    Review voor easybaby

Heel blij met de Milk Maker. Absolute aanrader!

• Hoe beoordeel je easybaby?

• Frida van Putten
    Review voor easybaby

Fijne webshop en goede klantenservice.
    Product volgende dag geleverd. Product had een klein defect, maar na contact met de klantenservice werd het direct opgepakt en snel opgelost.

• William
    Review voor easybaby

Top service! Snel geleverd, goed verpakt en fijn product.

• Debbie Van der kaay

Goede service

Antwoord van easybaby

Dag Debbie, wat vervelend dat je pakket nog niet binnen is. Ik ga er direct voor je achteraan en kijken waar het probleem zit. Ik zie dat hij wel meegegeven is aan DHL maar dat hij nog onderweg is. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Vriendelijk groet Team Easybaby

• Doriene Van Veen
    Geverifieerde klant van easybaby

Review voor de easybaby milk maker, de machine werkt niet na behoren en wat ik me er van had voorgesteld. Ik moet veel melkpoeder weg gooien omdat het klonterig word in de machine. Ook de doorvoer van het melk werkt slecht. De censor voor het flesje werkt ook niet soepel. Ik ben niet tevreden.

Antwoord van easybaby

Dag Dorien, Wat vervelend dat je negatieve ervaringen hebt met de Easybaby Milkmaker. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? We zijn 5 dagen per week bereikbaar van 9-17 uur via telefoon, mail en app. We helpen altijd zoeken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Easybaby

• Cynthia Vane
    Geverifieerde klant van easybaby

Bestelling op 18-05-2022 tot op heden 08-06-2022 nog geen product geleverd gekregen! Meerdere keren telefonisch contact geprobeerd te hebben met het klantenservice maar geen gehoor! Ik zou hier nooit meer wat bestellen en raad het iedereen ook af. Via de mail kreeg ik een reactie terug nadat ik een beoordeling had gegeven. De levering is beschadigd geraakt en wordt terug gestuurd. Met daarna “ Wij hopen dat de nieuwe zo snel mogelijk bij u geleverd wordt, excuses voor het ongemak.” Dit was op 01-06-2022 en je kan het waarschijnlijk al raden nog steeds geen product geleverd gekregen en vervolgens ook geen e-mail met een track&trace.

Antwoord van easybaby

Dag Cynthia, fijn dat je pakket inmiddels binnen is. Helaas hebben we te maken met de drukte bij de verzendbedrijven waardoor er soms vertraging ontstaat of zelfs pakketten zoek raken. Gelukkig hebben we het in dit geval goed kunnen oplossen en heb je je pakket in huis.
    Vriendelijke groet, Team Easybaby

• J De boer
    Geverifieerde klant van easybaby

De muziek doet het niet goed stortert maar verder is het wel een mooi beertje

Antwoord van easybaby

Dag, wat vervelend dat je product niet aan de verwachting voldoet. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? We zijn iedere werkdag bereikbaar van 9-17 uur via mail, telefoon en app. We zoeken altijd naar een passende oplossing. We horen graag van je. Groetjes Team Easybaby

• Melissa Ten Bokkel

Keurig op tijd geleverd