ehbo-winkel
Webshop op gebied van ehbo en bhv producten.

• Dave Joppen
    Review voor ehbo-winkel

Goede prijs, kwalitatief product, snelle levering

• Dries
    Review voor ehbo-winkel

Meer dan een week later en slechte berichtgevingen dan toch ontvangen dit was beter uitgedraaid had er een tracking op de zending gestaan

Antwoord van ehbo-winkel

Geachte heer Ringoot,

Wij doen ons uiterste best voor u. Ten eerste u weet dat we ermee bezig zijn. Ten tweede het telefoonnummer klopt gewoon. Vanwege de coronamaatregelen hebben ook wij verschillende maatregelen genomen, waaronder tijdverdeling. Dat kunt u ook zien aan de tijden dat u antwoord krijgt. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om a la minuut op al uw mails te reageren.

Volgens onze contactpersoon is het pakket al wel afgeleverd. De vraag is ook uitgezet om te achterhalen hoe en wat en zelfs de chauffeur wordt gevraagd om terug te gaan naar het adres waar hij of zij het pakket heeft geleverd. U bent echter wel direct vanaf het begin dat de zending net weg is al zoveel aan het mailen en aan het roepen over afleveringen en track en tracé dat dit ook wel merkwaardig is! U weet met uw reacties precies te vertellen hoe en wat, wat ons ook wel enige zorgen baart…

Een navraag van een zending kost nu eenmaal even tijd, wat ook uitgelegd is. Gezien zoveel mails iedere dag en de manier waarop vanuit u kant heb ik besloten om u gewoon dat kleine bedrag terug te storten, in de hoop dat u toch nog wel de waarheid zou spreken. Mocht het anders zijn dan komt dit vanzelf ook boven.

Het bedrag krijgt u per omgaande teruggestort. Een nieuwe bestelling wordt niet meer aangenomen.

• Hoe beoordeel je ehbo-winkel?

• Thomas
    Geverifieerde klant van ehbo-winkel

Ik ben heel tevreden over EHBO winkel. Mijn bestelling was snel en netjes afgerond.

• v Wieringen
    Geverifieerde klant van ehbo-winkel

Perfecte service en goede uitleg over producten,
    Snelle levering en nog nooit problemen gehad. Echt top!
    Volgende keer bestel ik weer bij jullie!

• Tineke Smit
    Geverifieerde klant van ehbo-winkel

Heel tevreden; deskundig advies en snelle levering naar Lesbos!

• Jeffrey
    Geverifieerde klant van ehbo-winkel

snel en goed advies waardoor ik nu veel voordeliger uit ben. snelle levering

• Hanneke Spijkman
    Geverifieerde klant van ehbo-winkel

Ik had verwacht dat deze flexibel bleef. Nu blijft deze stijf en moet ik er zelf mijn fantasie op uit

Antwoord van ehbo-winkel

Beste Hanneke,

Na mailcontact waren wij blij u tijdig te kunnen helpen in verband met uw operatie en de koeling eromheen. Ik weet niet zo goed wat u bedoeld met dat de herbruikbare coldpack "stijf" blijft ? De coldpacks zijn vanuit de vriezer te gebruiken en deze zullen smelten gedurende enige tijd, waarna deze opnieuw de vriezer in kunnen. Ik heb van u ook geen reactie ontvangen, naast de reactie dat u zeer tevreden was dat de zending nog snel geleverd was. Wij zullen contact met u gaan zoeken om dit verder te bespreken.

• René in 't Veld
    Review voor ehbo-winkel

Verzending is uitstekend verzorgd, helemaal top

• Anita van t Geloof

Goudeerlijk service

• Simon
    Review voor ehbo-winkel

Product was netjes verpakt en is snel geleverd. Telefonisch ook makkelijk te bereiken.