
ehbo-winkel
-
Geen bestelling ontv geen reactie op mail en telefoon
Wacht al 12 dagen op mijn bestelli g hoor totaal niets, heb ondragelijk pijn en daar de spierengel voor gekocht. Ik vind het waardeloos!!! Wil annulerenmaar geen enkel contact mogelijk, en geen reactie. In middels tijdelijk in verpleegtehuis, ik heb er ni ook niets meer aan. Ik krijg de indruk dat ik belazerd ben, maar blijkt toch echt bedrijf te zijn. Nu ook 6 emails verder en nog niks!!!!
Dank voor de uiteindelijke reactie.
U kan zeggen wat u wilt maar er stond 3 dagen bij de levering anders had ik nooit besteld er zijn meerdere webwinkels waar ik het had kunnen bestellen, helaas koos ik voor u.
U vermeld alles in detail, wat overigens niet prettig overkomt, het geeft een lading van "het ligt allemaal aan de klant" hier in kun u nog leren naar mijn mening. Als je alles zo wilt vermelden doe het dan juist en volledig, ik mis nog 2 email die eerder verzonden waren, en mijn vele! telefoontjes, als u niey (kan) opnemen, zet er dan een bandje op, scheelt
heel veel ergenissen voor u klanten, en ja uit frustratie heb ik er een aantal achter elkaar gestuurd,niey zo gek toch?! De week is alweer bijna voorbij, en nog geen geld terug, hoe moeilijk is dit.
Verwijder mijn gegevens maar uit u systeem, ik zal nooit meer op uw website terug komen.
Antwoord van ehbo-winkelGeachte mevrouw de Leeuw van Weenen, Excuses voor de langere levertijd. Er zijn bij verschillende artikelen van Rowo leverproblemen, waardoor veel orders in backorder staan. Gezien de leverproblemen er zijn vanaf november is de volgende tekst dikgedrukt op de webshop bij het product: Let op: Tijdelijk langere levertijd. Levering wordt verwacht in januari 2025. Door deze tekst toe te voegen weet de klant waar die aan toe is en kan men zelf beslissen de bestelling te plaatsen en af te wachten of besluiten een andere oplossing te zoeken. De levertijd was tijdens het plaatsen van uw bestelling duidelijk gecommuniceerd en had u dit kunnen verwachten en beter voor een andere oplossing kunnen kiezen. Er zaten ook feestdagen tussen en tevens ondersteunen wij ambulancediensten voor vervoer in binnen en buitenland. Het skiseizoen is in volle gang en we rijden af en aan naar skigebieden in heel Europa. Nadeel is dat wij minder goed telefonisch bereikbaar zijn en in enkele gevallen is er over een mail heen gelezen. Wat betreft de 6 mails heb ik dat even nagekeken, deze hebben wij gehad één maal dinsdag 7-1 en 5x een mail op woensdag 8-1 in een tijdsbestek van slechts 5 minuten. U wordt zeker niet belazerd. Wij willen u veel sterkte en succes wensen bij uw herstel in de revalidatie kliniek / verpleeghuis en wij hopen voor u op een snel herstel. De order wordt gecrediteerd en zal met de eerst volgende betalingen meegaan waarna u aankomende week uw aankoopbedrag terug krijgt. Met vriendelijke groet, Team EHBO-winkel
Reactie na update review:
Geachte mevrouw de Leeuw van Weenen,
Wij hebben nooit een tijdsaanduiding van 3 dagen dus dat is niet mogelijk. In principe is grootste deel op voorraad, wanneer het echt lang duurt vermelden wij dit, dus ook bij u bestelde producten waar vanaf begin december al bij staat: “Let op: Tijdelijk langere levertijd. Levering wordt verwacht in januari 2025.” Wellicht dat u 3 dagen levertijd elders heeft gezien. De aantal mail verschillen inmiddels ook. We zijn ons bewust van dat de communicatie vooral telefonisch beter moet daar heeft u gelijk in. Door de drukte bij ambulancediensten die wij ondersteunen is dat een punt van aandacht waar we druk mee bezig zijn. Het aankoopbedrag is gecrediteerd en op 16-1 in de ochtend al aan u geretourneerd. Wellicht dat uw bank langer verwerkingstijd nodig heeft en dat u het bedrag nog niet heeft bijgeschreven dan wel heeft gezien dat het is bijgeschreven.
Spijtig dat u deze ervaring heeft. Wij delen uw mening dat u niets meer hoeft te bestellen via onze webshop. Ondanks alles wensen wij u alsnog veel sterkte met het herstel.
-
Memelink
Goed materiaal en snel geleverd (3 werkdagen). Helaas geen track&trace waardoor ik niet wist of de bestelling was verwerkt. Telefonisch niet bereikbaar, wel een snelle reactie via e-mail.
-
Hoe beoordeel je ehbo-winkel?
-
Dave Joppen
Goede prijs, kwalitatief product, snelle levering
-
Dries
Meer dan een week later en slechte berichtgevingen dan toch ontvangen dit was beter uitgedraaid had er een tracking op de zending gestaan
Antwoord van ehbo-winkelGeachte heer Ringoot,
Wij doen ons uiterste best voor u. Ten eerste u weet dat we ermee bezig zijn. Ten tweede het telefoonnummer klopt gewoon. Vanwege de coronamaatregelen hebben ook wij verschillende maatregelen genomen, waaronder tijdverdeling. Dat kunt u ook zien aan de tijden dat u antwoord krijgt. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om a la minuut op al uw mails te reageren.
Volgens onze contactpersoon is het pakket al wel afgeleverd. De vraag is ook uitgezet om te achterhalen hoe en wat en zelfs de chauffeur wordt gevraagd om terug te gaan naar het adres waar hij of zij het pakket heeft geleverd. U bent echter wel direct vanaf het begin dat de zending net weg is al zoveel aan het mailen en aan het roepen over afleveringen en track en tracé dat dit ook wel merkwaardig is! U weet met uw reacties precies te vertellen hoe en wat, wat ons ook wel enige zorgen baart…
Een navraag van een zending kost nu eenmaal even tijd, wat ook uitgelegd is. Gezien zoveel mails iedere dag en de manier waarop vanuit u kant heb ik besloten om u gewoon dat kleine bedrag terug te storten, in de hoop dat u toch nog wel de waarheid zou spreken. Mocht het anders zijn dan komt dit vanzelf ook boven.
Het bedrag krijgt u per omgaande teruggestort. Een nieuwe bestelling wordt niet meer aangenomen.
-
Thomas
Ik ben heel tevreden over EHBO winkel. Mijn bestelling was snel en netjes afgerond.
-
v Wieringen
Perfecte service en goede uitleg over producten,
Snelle levering en nog nooit problemen gehad. Echt top!
Volgende keer bestel ik weer bij jullie! -
Tineke Smit
Heel tevreden; deskundig advies en snelle levering naar Lesbos!
-
Jeffrey
snel en goed advies waardoor ik nu veel voordeliger uit ben. snelle levering
-
Hanneke Spijkman
Ik had verwacht dat deze flexibel bleef. Nu blijft deze stijf en moet ik er zelf mijn fantasie op uit
Antwoord van ehbo-winkelBeste Hanneke,
Na mailcontact waren wij blij u tijdig te kunnen helpen in verband met uw operatie en de koeling eromheen. Ik weet niet zo goed wat u bedoeld met dat de herbruikbare coldpack "stijf" blijft ? De coldpacks zijn vanuit de vriezer te gebruiken en deze zullen smelten gedurende enige tijd, waarna deze opnieuw de vriezer in kunnen. Ik heb van u ook geen reactie ontvangen, naast de reactie dat u zeer tevreden was dat de zending nog snel geleverd was. Wij zullen contact met u gaan zoeken om dit verder te bespreken. -
René in 't Veld
Verzending is uitstekend verzorgd, helemaal top
-
Anita van t Geloof
Goudeerlijk service
-
Simon
Product was netjes verpakt en is snel geleverd. Telefonisch ook makkelijk te bereiken.
-
Danny
Goede uitleg gehad en vriendelijke medewerker aan de telefoon. Spullen waren snel bezorgd en ook de bezorger was erg vriendelijk. Ben zeer te spreken over alles en zou zeker de volgende keer weer bestellen.
-
Jesse
Heel tevreden goeie service en snel geleverd
-
Jop van Lamoen
Goede en correcte service waarbij afspraken na worden gekomen.
-
J. Slooter
Prima service, snelle levering, duidelijke afspraken en denkt goed met je mee.
Betrouwbaar bedrijf. -
Rode Kruis Afdeling Avereest
Prima geholpen, snelle reactie vlot geleverd.
zeer tevreden -
Thomas Verwijst
Goede service, had wat verkeerd besteld en zonder problemen kunnen terug sturen. Verder snel geleverd en alle producten zien er goed uit
-
evert cocu
Snel geleverd een niet te duur
-
Tom
Is klant vriendelijk, adviseert aan de telefoon en is ook betrouwbaar en makkelijk!