electropunt.nl

electropunt.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van electropunt.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,7
Filter 578 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 576 met beschrijving

• ERNESTINE TINTIN DENNIS ODENUSI
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goed contact .snelle levering en de chauffeur was heel aardig 😊

• Ardi
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering en aardige chauffeur

• Hoe beoordeel je electropunt.nl?

• Marcel
    Review voor electropunt.nl

Vriendelijke man belde netjes van te voren dat hij er aan kwam. Was netjes en vakkundig.
    Heeft een sensor vervangen. En heeft daarna de oven getest.
    Alles was goed ik blij want kan ik weer lekker koken. Bedankt voor de goede sevice.

• Naomi Zorg
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goede service, ik werd op de dag van levering ook vroeg gebeld voor de bezorging. En installeur van mijn gasfornuis was ook heel kundig en professioneel. Alle inpakmaterieel heeft installateur ook weer netjes meegenomen. Top service. Ga zo door!

• TracyD
    Review voor electropunt.nl

Fijne medewerker die het nieuwe gasfornuis kwam installeren, ik kreeg ook goede uitleg! Verpakking en het oude fornuis keurig meegenomen.. Vanuit Rotterdam naar Groningen is niet mis, ik wens deze man heel veel sterkte met zijn privesituatie. Hopelijk lezen de leidinggevenden deze review want deze man verdient een beste loonsverhoging en een dikke pluim van deze zeer tevreden klant

• Anne Steenkamp
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Geweldige bezorger. Zeer vriendelijk en behulpzaam

• Samir Ouled
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snel ge levert en netjes op de
    plaats geplaats topi thx

• Ronnie Poot

Goede levering

• Hans
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Ik heb de verkeerde cenversie set eboj de aankoop van de gaskookplaat gekregen en probeer contact met electropunt te krijgen maar niets lukt. Heel vaak gebeld en gemaild. Geen contact. Zo heb ik niets aan mijn aankoop. Dat vind ik slecht

• Alwin Gritter
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering en een keurig nette chauffeur kwam ons product bezorgen. Zeert tevreden alles

• Jeannette van Benthem
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering, prettige bezorgers. Nieuw gasfornuis stond in no-time op onze 4de verdieping, oude netjes afgevoerd.

• Erika
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle, vriendelijke levering! Toen ik belde dat ik moeite had met het aansluiten van mijn gasfornuis kreeg ik een vriendelijke, begripvolle reactie en stuurde hij gratis een gasslang met instructies op! Top service

• Nick Van der Pol
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Enorm snel en goed geholpen.

• gerard Cauwelaers

prima

• Willem Beernink

Na bestelling geen

• Gitte Heinen

Foute produkt/geen reaktie daarop

• William Talboom
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goed advies, heel erg vriendelijk

• destiny rozendaal
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Op de site staat 1a2 werkdagen levering. Dit blijft toch een week later. Vervolgens staat er op de bon de leverdatum maar niet de tijd. Ik bel ze al 2 dagen op en ook op verschillende tijden. Ik krijg niemand aan de lijn. Ook op de mail word er niet gereageerd

• Geen contact mogelijk met bedrijf
    Review voor electropunt.nl

Na de bestelling heb ik diverse malen met het bedrijf proberen te contacteren maar geen reactie op telefoon, voicemail of mailtjes (denk in totaal wel 10 keer proberen in contact te komen). Inmiddels is het fornuis geleverd en dan is vandaag ook nog eens de glasplaat van de oven spontaan geknapt terwijl hij aanstond. Weer proberen te bellen maar niet bereikbaar. Hopelijk gaan ze wel reageren op de mail deze keer.

• Merve Demirel
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goede service en snelle levering