electropunt.nl

electropunt.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van electropunt.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,8
Filter 592 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 590 met beschrijving

• Heb het nog niet ja. Er niets over zeggen
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Mooie prijs en goed van kleur

• Martha Hennekij
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Had te snel veroordeling gemaakt super geholpen

• Hoe beoordeel je electropunt.nl?

• André Bolderman
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

goede service en erg vriendelijke bezorger

• Siem
    Review voor electropunt.nl

Goede en snelle service! Was eigenlijk super verbaasd hoe snel ik een nieuwe oven toegestuurd kreeg. De oude oven had een defect, hierover contact opgenomen. Vrijwel binnen een week was alles geregeld incl. retour label om de oude oven terug te sturen.

• Antoinette van Hees
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goede service, snelle afhandeling en vriendelijke medewerkers

• carola haneveld
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Ik beb echt heel blij met mijn aankoop en de levering was ook helemaal top dus ze zijn echt een aanrader

• Shireen S
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Om middernacht besteld en de volgende middag geleverd! Fantastische service, gasfornuis is aangesloten en ik heb een uitgebreide uitleg gekregen van de professionele medewerkers. Ik ben heel tevreden en zal zeker weer hier bestellen. Ik heb bovendien het allermooiste gasfornuis! Dank jullie wel!!

• Maria Molina
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Good service and good prices

• Lies
    Review voor electropunt.nl

Snelle levering, goed verpakt. Mooi artikel voor die prijs.

• anita
    Review voor electropunt.nl

Voordat ik een bestelling plaatste heb ik eerst telefonisch contact gehad. Werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg duidelijke antwoorden.Vriendelijke medewerker die de installatie kwam doen, alles werd in goed overleg gedaan.

• Maria Valdez
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering, fornuis geïnstalleerd door een keurige vakman die ons handige tips voor het gebruik gaf.

• Anne-lise Nahon
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Werd netjes op mijn gewenste datum en tijdvak geleverd. Netjes geïnstalleerd en uitleg gegeven. Helaas toch een klein ‘probleempje’ gevonden de dag erna en dit werd meteen goed opgepakt en komen ze zsm verhelpen. Zeer tevreden!

• Adé & Frieda
    Review voor electropunt.nl

10 sterren service GEWELDIG !!
    Wij hadden eerst een nieuw gasfornuis bij Electropunt gekocht en gezien de service en hoge kwaliteit hebben we later een afzuigkap besteld. Vanaf de 1ste communicatie (vriendelijk babbeltje + inlevingsvermogen) met Ashley tot en met de installatie door de uiterst correcte voorbeeldige mijnheer Memet is alles perfect geregeld. Er kunnen maar 5 sterren gegeven worden maar het mogen van mij er wel 10 zijn. Door een bedrijf als Electropunt krijg je weer vertrouwen in de verkoopsector. Ik zou iedereen dit geweldige bedrijf willen aanbevelen! Een goed bedrijf wordt gedragen door zijn goede en gemotiveerde werknemers.

• Francis Moerkerk
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Zeer goede service, nette levering met aansluiten erbij. Prachtig fornuis!

• ERNESTINE TINTIN DENNIS ODENUSI
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goed contact .snelle levering en de chauffeur was heel aardig 😊

• Ardi
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering en aardige chauffeur

• Marcel
    Review voor electropunt.nl

Vriendelijke man belde netjes van te voren dat hij er aan kwam. Was netjes en vakkundig.
    Heeft een sensor vervangen. En heeft daarna de oven getest.
    Alles was goed ik blij want kan ik weer lekker koken. Bedankt voor de goede sevice.

• Naomi Zorg
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goede service, ik werd op de dag van levering ook vroeg gebeld voor de bezorging. En installeur van mijn gasfornuis was ook heel kundig en professioneel. Alle inpakmaterieel heeft installateur ook weer netjes meegenomen. Top service. Ga zo door!

• TracyD
    Review voor electropunt.nl

Fijne medewerker die het nieuwe gasfornuis kwam installeren, ik kreeg ook goede uitleg! Verpakking en het oude fornuis keurig meegenomen.. Vanuit Rotterdam naar Groningen is niet mis, ik wens deze man heel veel sterkte met zijn privesituatie. Hopelijk lezen de leidinggevenden deze review want deze man verdient een beste loonsverhoging en een dikke pluim van deze zeer tevreden klant

• Anne Steenkamp
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Geweldige bezorger. Zeer vriendelijk en behulpzaam