electropunt.nl

electropunt.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van electropunt.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,0
5.732 klantbeoordelingen
Filter 588 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 586 met beschrijving

• Antoinette van Hees
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goede service, snelle afhandeling en vriendelijke medewerkers

• carola haneveld
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Ik beb echt heel blij met mijn aankoop en de levering was ook helemaal top dus ze zijn echt een aanrader

• Hoe beoordeel je electropunt.nl?

• Shireen S
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Om middernacht besteld en de volgende middag geleverd! Fantastische service, gasfornuis is aangesloten en ik heb een uitgebreide uitleg gekregen van de professionele medewerkers. Ik ben heel tevreden en zal zeker weer hier bestellen. Ik heb bovendien het allermooiste gasfornuis! Dank jullie wel!!

• Maria Molina
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Good service and good prices

• Lies
    Review voor electropunt.nl

Snelle levering, goed verpakt. Mooi artikel voor die prijs.

• anita
    Review voor electropunt.nl

Voordat ik een bestelling plaatste heb ik eerst telefonisch contact gehad. Werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg duidelijke antwoorden.Vriendelijke medewerker die de installatie kwam doen, alles werd in goed overleg gedaan.

• Maria Valdez
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering, fornuis geïnstalleerd door een keurige vakman die ons handige tips voor het gebruik gaf.

• Anne-lise Nahon
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Werd netjes op mijn gewenste datum en tijdvak geleverd. Netjes geïnstalleerd en uitleg gegeven. Helaas toch een klein ‘probleempje’ gevonden de dag erna en dit werd meteen goed opgepakt en komen ze zsm verhelpen. Zeer tevreden!

• Adé & Frieda
    Review voor electropunt.nl

10 sterren service GEWELDIG !!
    Wij hadden eerst een nieuw gasfornuis bij Electropunt gekocht en gezien de service en hoge kwaliteit hebben we later een afzuigkap besteld. Vanaf de 1ste communicatie (vriendelijk babbeltje + inlevingsvermogen) met Ashley tot en met de installatie door de uiterst correcte voorbeeldige mijnheer Memet is alles perfect geregeld. Er kunnen maar 5 sterren gegeven worden maar het mogen van mij er wel 10 zijn. Door een bedrijf als Electropunt krijg je weer vertrouwen in de verkoopsector. Ik zou iedereen dit geweldige bedrijf willen aanbevelen! Een goed bedrijf wordt gedragen door zijn goede en gemotiveerde werknemers.

• Francis Moerkerk
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Zeer goede service, nette levering met aansluiten erbij. Prachtig fornuis!

• ERNESTINE TINTIN DENNIS ODENUSI
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goed contact .snelle levering en de chauffeur was heel aardig 😊

• Ardi
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering en aardige chauffeur

• Marcel
    Review voor electropunt.nl

Vriendelijke man belde netjes van te voren dat hij er aan kwam. Was netjes en vakkundig.
    Heeft een sensor vervangen. En heeft daarna de oven getest.
    Alles was goed ik blij want kan ik weer lekker koken. Bedankt voor de goede sevice.

• Naomi Zorg
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goede service, ik werd op de dag van levering ook vroeg gebeld voor de bezorging. En installeur van mijn gasfornuis was ook heel kundig en professioneel. Alle inpakmaterieel heeft installateur ook weer netjes meegenomen. Top service. Ga zo door!

• TracyD
    Review voor electropunt.nl

Fijne medewerker die het nieuwe gasfornuis kwam installeren, ik kreeg ook goede uitleg! Verpakking en het oude fornuis keurig meegenomen.. Vanuit Rotterdam naar Groningen is niet mis, ik wens deze man heel veel sterkte met zijn privesituatie. Hopelijk lezen de leidinggevenden deze review want deze man verdient een beste loonsverhoging en een dikke pluim van deze zeer tevreden klant

• Anne Steenkamp
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Geweldige bezorger. Zeer vriendelijk en behulpzaam

• Samir Ouled
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snel ge levert en netjes op de
    plaats geplaats topi thx

• Ronnie Poot

Goede levering

• Hans
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Ik heb de verkeerde cenversie set eboj de aankoop van de gaskookplaat gekregen en probeer contact met electropunt te krijgen maar niets lukt. Heel vaak gebeld en gemaild. Geen contact. Zo heb ik niets aan mijn aankoop. Dat vind ik slecht

• Alwin Gritter
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering en een keurig nette chauffeur kwam ons product bezorgen. Zeert tevreden alles