electropunt.nl

electropunt.nl

Is electropunt.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,3
6.894 klantbeoordelingen

• Sita Kichari

goede service

• Bianca Vermeulen
    Review voor electropunt.nl

Het is een eerlijk met begrip voor de klanten bedrijf. Na ergens anders te zijn opgelicht voor reparatie van de oven. Een vriendelijke monteur via electropunt laten komen die voor een aangepaste lagere prijs de oven heeft gerepareerd.

• Hoe beoordeel je electropunt.nl?

• A.
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering! Vrijdagavond besteld en verwacht dat het de volgende werkdag (maandag) wel zou komen. Maar ons fornuis was er al de volgende ochtend! Heel fijn dat de chauffeur even belde of wij thuis waren! En daarna nog een korte uitleg over de aansluiting ervan:

• Els de Groot
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle reactie op vragen, snelle levering, uitstekende service bij de bezorging

• Louiza Haddeman
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Goede service, ik had een fornuis besteld en de volgende dag al in huis. Helaas de verkeerde besteld. Maar omruilen was geen probleem. Nadat ik met de verkoper via mail besproken had welke het moest worden, is er meteen een omruilorder geboekt. En de volgende dag werd de verkeerde weer opgehaald en de nieuwe geleverd. Alleen bleek de kleur van de gasknoppen zilverkleurig ipv zwart. Maar na een telefoontje werd beloofd dat de zwarte knoppen nageleverd zouden worden. En ook deze had ik de volgende dag al weer in huis. Top! En super mooi zwart gasfornuis van Wiggo. Een pronkstuk in huis.:-D

• Pieter Wielick

Perfect

• Floris Naber

Supersnelle levering

• Khadija al Mourabit
    Review voor electropunt.nl

Goede kwaliteitsproducten, ook erg mooi en een goede service.

• Erwin van der Zanden

• Natasja Trentelman
    Geverifieerde klant van electropunt.nl

Snelle levering, goede service, vriendelijk personeel