enginepartsntools

enginepartsntools

Uw webshop met onderdelen en gereedschap voor het onderhouden en repareren van uw dieselmotor
9,4

• Hans Timmer

Geen commentaar

• Hans Smits

Geweldig goed geholpen

• Hoe beoordeel je enginepartsntools?

• Peter Weaver
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Lang wachten wel een bericht je pakketje is verzonden, maar DHL heeft het pakket pas dagen later ontvangen en dan duurt het nog een paar dagen voordat het ingepland wordt. Nu een week verder en nog steeds niets ontvangen. Volgende keer wel bij een ander gaan kijken.

Beste Peter,

Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd dat er door de feestdagen vertraging was bij de leverancier.
    Helaas kunnen we niks doen aan het feit dat DHL ook vertraging heeft opgelopen. We begrijpen dat het vervelend is, normaliter hebben we niet zulke lange levertijden.

enginepartsntools.nl

• Johan Hager

Top service

• Richard
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Het originele onderdeel dat ik nodig had voor onze Volvo Penta motor werd snel geleverd. En ook nog eens goedkoper als bij andere aanbieders.

• Jan Bouman
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Top service ! Alle Volvo service benodigdheden snel en voordelig in huis.

• Willem-Jan de Vries

Goede levering

• Francky Dehuysser
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

snelle en correcte levering (jammer van de hoge portkosten voor België anders bestelde ik de olie er ook bij)

Antwoord van enginepartsntools

Bedankt voor de goede beoordeling. U mag ons altijd een e-mail sturen met een aanvraag, dan maken we een offerte op maat voor de verzendkosten.

• Marinus de Leeuw

Prima service

• Hans Goedknegt

Geweldige service.
    Terwijl ik mijn bestelling deed, was de prijs met 100 euro gezakt, zonder dat ik het doorhad.
    Heleen nam contact op met me en heeft het geld direct teruggestort, geweldige service!

• John Knoop
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Uitstekende service en communicatie over een missend onderdeel en snelle levering!

• Martin
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Goede communicatie over de levering van de bestelling.
    Zeer tevreden

• Lex Klootwijk
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Werd goed op de hoogte gehouden.

• Edwin Bolten
    Review voor enginepartsntools

Had een oliepijlstok besteld van een volvo penta € 53, excl. verzendkosten x€ 6.75
    Kreeg thuis eentje voor de keerkopp. gebeld en gemaild, kreeg te horen dat deze niet leverbaar is, waarom stuur je 'm dan, teruggestuurd op eigen kosten € 4.75 kreeg slecht € 53 terug, dit terwijl in de voorwaarden staat dat je alles terugkrijgt dus ook de verzendkosten en dit na een fout van dit bedrijf.

Beste Edwin,

Bedankt voor uw beoordeling.

U heeft zelf de verkeerde oliepeilstok besteld, wij hebben hierin geen advies gegeven, noch contact gehad voor de aankoop. De peilstok staat in de staartstuk categorieën. Het feit dat u zegt dat wij een fout hebben gemaakt is dus niet juist. U besteld een artikelnummer en wij sturen het artikelnummer wat u heeft besteld naar u op.
    Het kan altijd voorkomen dat er een verkeerd artikelnummer wordt besteld en hier doen wij ook niet moeilijk over en mag altijd worden geretourneerd of geruild.
    U wilde het artikel ruilen voor de juiste peilstok, namelijk de peilstok van de motor MD21B. We hebben dit voor u uitgezocht en het blijkt dat deze peilstokken niet meer door Volvo Penta worden geproduceerd. Deze peilstok staat ook niet in onze webshop en kunnen wij dus sowieso niet leveren.

Tevens staat er in onze algemene voorwaarden dat, als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, de kosten van terugzending voor uw rekening komen.

Fijne dag Publiek E-mail

• D BRAVO

THANK YOU

• Piet Talsma

snel en goed geleverd

• Vince van der Sloot
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Goede service, werd goed op de hoogte gebracht over de bestelling

• aad alkemade
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Foutje gemaakt , even gebeld kon snel veranderd worden . Snel geleverd en niet duur

• Wim Houde

Alles is top gegaan!!

• Olivier S.
    Geverifieerde klant van enginepartsntools

Enseigne sérieuse. Bon suivi de livraison, même vers l'étranger (France). Prix intéressant. Je recommande enginepartsntools.nl.