e•bloom
De groenste e•bloemist voor jou en jouw bedrijf.

Lidmaatschap per 28-12-2022 stopgezet

8,6
Filter 634 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 447 met beschrijving

• Marielle van der Kamp
    Geverifieerde klant van e•bloom

Fijne service, mooie bloemen, levering op tijd

• Jacques De Vries
    Geverifieerde klant van e•bloom

Het boeket is nooit toegenomen niettegenstaande het adres juist was en ben het geld kwijt.

Beste Jacques,

Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben onlangs contact gehad via de e-mail. Daarin hebben wij uitgelegd dat je een foutief adres hebt opgegeven waardoor de postbezorger de bloemen niet kon leveren. Je kunt gebruik maken van onze tegemoetkoming, maar meer kunnen wij helaas niet doen.

Hartelijke groet,

• Tineke Lijnbach
    Geverifieerde klant van e•bloom

De tenaamstelling van de ontvanger was door jullie foutief gezet op jullie verzending. Resultaat (het was een bestelling voor een hospice) is deze niet goed terechtgekomen. Dit was heel erg vervelend. Is nu wel door jullie opnieuw verzonden, maar dus 2 dagen te laat. Als je in een hospice ligt kan elke dag te laat zijn.

• Pim Bik

Goed en snel

• Carmen
    Geverifieerde klant van e•bloom

Goede service en prijs kwaliteit verhouding.

• Louis Kerkhofs

Schitterend boeket !

• Bloemenliefhebber 🥰
    Geverifieerde klant van e•bloom

Prachtig geurend boeket ontvangen; No waste friday bos.. ik raad het iedereen aan!

• Gaby Nedeski

Prachtige bos met veel variatie ,ik kon wel 6 vazen vullen😀

• Saskia de Wit
    Geverifieerde klant van e•bloom

Ik was positief verrast over de grootte van de bos. De kwaliteit vond ik echter niet geheel aan de verwachting voldoen. Helaas eenmalig voor mij.

Antwoord van e•bloom

Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We zien dat je een No Waste Friday bos hebt besteld. Deze bossen bestaan uit bloemen die over zijn en die we gedurende de hele week opsparen.
    Dat houdt in dat sommige bloemen verser zijn dan anderen en ook dat sommige bloemsoorten sterker zijn dan andere. Dat is het concept en ook 'part of the deal'. Een No Waste bos bestaat uit minstens 50 stelen, dus als er een aantal wat tegenvallen blijft er gelukkig voldoende over om nog een leuk boeket van te maken. We hopen je ooit nog te mogen verblijden met één van onze verse boeketten of een No Waste Friday bos.
    Hartelijke groet, Team e•bloom

• Sandra Storteboom
    Geverifieerde klant van e•bloom

Ontzettend fijn geholpen toen ik een vraag had over de factuur. Snel en heel persoonlijk en vriendelijk. Thumbs up!

• Cor Kramer
    Geverifieerde klant van e•bloom

verpakking was netjes en de inhoud was prima.

• Hans Van hemert
    Geverifieerde klant van e•bloom

De zonnebloemen hingen zijn nooit in opgekomen. Was gewoon een triest gezicht. Verjaardag kado was een flop.

Beste Hans,
    Dank voor je beoordeling. We kunnen helaas niet terugvinden dat je hierover contact met ons hebt opgenomen. Op die manier hebben we niet met je mee kunnen kijken. Je kunt een mail naar ons (contact@e-bloom.nl) sturen met een foto. Dan zoeken we naar een passende oplossing. We horen graag van je.

• Corry Servaes-Balduk
    Geverifieerde klant van e•bloom

Het boeket was prachtig en in goede order ontvangen.
    Op 'n moeilijke dag 'n lichtpuntje. Dank u wel. Vriendelijke groet. En succes.

• L.
    Geverifieerde klant van e•bloom

Superleuk om jezelf cadeau te doen. Gevarieerde soorten en kleuren. Aanrader: no waste

• A.C.J. van der Hooft
    Geverifieerde klant van e•bloom

Levering binnen 24 uur, ontvanger zeer blij.

• Lieke
    Geverifieerde klant van e•bloom

3 van de 5 sterren is nog steeds prima hoor!

• Fina Elting
    Geverifieerde klant van e•bloom

De website is goed en snelle levering

• Timo de Vries
    Geverifieerde klant van e•bloom

Snelle verzending, mooie grote bos.

• M. Inden Haak Greet.
    Geverifieerde klant van e•bloom

Ik heb het niet gezien, maar de reactie van mijn dochter was groot, en dus ook de service, het is keurig aangeboden, op het plaatje heb ik het wel gezien, en het idéé erachter, de bloemen van de stort besparen, is TOP.

• Dorien Koppes
    Geverifieerde klant van e•bloom

Product was een kado voor een vriendinnetje Bestelling bij de buren van deze vriendin afgeleverd. Zij heeft hier geen bericht van gekregen. Ook ik als zender had geen ontvangst bevestiging gekregen. Na 1 dag toch maar voorzichtig gaan informeren bij vriendin of zij iets had ontvangen. Na rondvragen zijn bloemen terecht gekomen echter al die tijd in donker doos afgesloten gestaan. Kwam de bloemen niet ten goede.

Goedemorgen Dorien,
    Bedankt voor het aangeven. Het systeem heeft naar het mailadres gekeken van je eerste bestelling, waardoor je geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Excuses hiervoor. Onze programmeur heeft dit inmiddels opgelost, zodat het niet meer kan gebeuren.