e•bloom
De groenste e•bloemist voor jou en jouw bedrijf.
8,6
Filter 595 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 418 met beschrijving

• Monique Van Der Schueren

Mooie prijzen

• Anne Custers
    Geverifieerde klant van e•bloom

Goed op tijd geleverd, maar helaas zonder afzender adres!

• Hoe beoordeel je e•bloom?

• Willy Ghequiere
    Geverifieerde klant van e•bloom

Geen antwoord gekregen Levering vertraagd waardoor kwaliteit verlies door warm weer
    Spijtig

• V
    Geverifieerde klant van e•bloom

Snel bezorgd, makkelijk te bestellen, ontvanger was er erg blij mee. Ik had bloemen via brievenbuspakje laten bezorgen.

• Selena Van Hemert
    Geverifieerde klant van e•bloom

Bestelling op tijd. Mooie bloemen.

• Wilma van Schijndel
    Geverifieerde klant van e•bloom

Ik heb begrepen van de ontvanger van mijn bestelde bloemen dat het goed was afgeleverd en heel mooi in de vaas staan te pronken...

• Lamina J. Visser
    Geverifieerde klant van e•bloom

Waar voor je geld! Prachtig bos bloemen!!

• Gert van Drogen
    Geverifieerde klant van e•bloom

Mooie eucalyptus boompjes. Goed verpakt en daardoor onbeschadigd afgeleverd.

• Babs
    Review voor e•bloom

Netjes op tijd bezorgd en mooi boeket maar waar de No waste friday bos een aantal weken stond, heeft de persoon aan wie ik het veldboeket stuurde nog niet eens 1 week plezier gehad van de bos. Direct van de kweker of bij de plaatselijke bloemist is dan geen verschil in kwaliteit. Heel spijtig.

• Wilma Blöte
    Geverifieerde klant van e•bloom

6 eucalyptusplanten besteld, 1 had de reis al niet overleeft omdat de planten gewoon in een te grote doos waren gegooid, alles omgevallen. Maakt niet uit want de rest was zo dood als een pier, zodra je de blaadjes aanraakt verpulveren ze, en de takjes breken direct af.

Antwoord van e•bloom

Goedemorgen Wilma,

Bedankt voor je review en goed dat je dit bij ons aangeeft, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen z.s.m. contact met je opnemen om een passende oplossing te bieden.

Hartelijke groet,
    Team e•bloom