esde2
Bij esde2 bieden we een breed scala aan sieraden en accessoires, zowel voor dames als heren, met een bijzondere smaak en voor een betaalbare prijs. Met honderden sieraden en accessoires was het nog nooit zo eenvoudig om er zo cool uit te zien. Vind uw kenmerkende stijl met een grote selectie sprankelende items die net zo uniek en individueel zijn als u. Onze brede selectie sieraden en accessoires voor mannen en vrouwen omvat elke denkbare stijl. Bovendien zijn onze prachtige sieraden ideaal voor alle gelegenheden en smaken, ongeacht je humeur, ze zien eruit en voelen aan als vijf sterren zonder een fortuin te betalen. Vergroot uw zelfvertrouwen zonder de bank te breken. Als het de moeite waard is om te bladeren, is het hier.
9,3
Filter 155 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 153 met beschrijving

• Hendrika
    Geverifieerde klant van esde2

Goede service! Snel geleverd en omruilen was geen probleem

• X
    Geverifieerde klant van esde2

Prettig contact en product voldoet aan de verwachting.

• Hoe beoordeel je esde2?

• Antoine Kuijpers
    Geverifieerde klant van esde2

De sieraden zijn goed geprijsd en zijn erg mooi. Maar het goudlaagje is erg dun en slijt best snel weg tussen de schakels.

• Iris van Liere
    Geverifieerde klant van esde2

De bestelde ring is prachtig en het omruilen voor een maatje kleiner verliep prettig.

• Janny
    Geverifieerde klant van esde2

Helaas is m'n man, die ik de ring cadeau had gegeven, de steen na een week al uit de zegelring verloren..Dit kan natuurlijk een keer gebeuren, en het aantal sterren dat ik geef, hangt af van de reactie van esde 2 hierop..

Binnen heel korte tijd reageerde esde2, en mailden ze dat ze een nieuwe ring zouden opsturen. Geweldig, wat een service! Van dat mijn beoordeling nu 5 sterren wordt.

Antwoord van esde2

Beste Janny,

Dank u voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat de steen van de zegelring van uw man binnen een week is losgeraakt, en we begrijpen dat dit teleurstellend voor u is. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Om dit probleem snel op te lossen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop, zullen we onmiddellijk contact met u opnemen. We moedigen u aan om contact met ons op te nemen via de beschikbare contactgegevens op onze website. Hierdoor kunnen we efficiënter reageren op uw specifieke situatie en de nodige stappen ondernemen om een passende oplossing te bieden.

Als u in de tussentijd verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om ons direct te bereiken via de opgegeven contactmogelijkheden op onze website. We waarderen uw begrip en kijken ernaar uit om dit probleem samen met u op te lossen.

Roland Dietze, esde2

• B. Dede
    Geverifieerde klant van esde2

Heel ruim aanbod en originele producten. Voor als je echt wat anders wilt hebben.

• Ellen Wauman

• Rens Hagen
    Geverifieerde klant van esde2

Mooi product. Stevig en solide.

• Nannette Versteeg
    Geverifieerde klant van esde2

Een prachtig sieraad, stevig en zit perfect, erg blij mee

• Ellen

Hele mooie ringen b

• Rosch
    Geverifieerde klant van esde2

Producten precies zoals aangegeven, 2 extra cadeauzakjes, prima in orde. Blij met de service. Levering door post.nl was niet heel snel, 4-5 werkdagen (ligt dus niet aan webwinkel).

• Paul van der Lecq
    Geverifieerde klant van esde2

Goed product en prima ser

• LOEKIE Hoogland
    Geverifieerde klant van esde2

MOOIE PRIJZEN EN GOEDE SERVICE!

• Patricia Schooneveldt
    Geverifieerde klant van esde2

Niks jullie doen het goed en ben super tevreden met de armband

• Charlotte

• rz
    Geverifieerde klant van esde2

het product was van dunnere kwaliteit dan ik had verwacht

• leon
    Geverifieerde klant van esde2

Mooi product voor redelijke ptijs

• Nicolle Van de Beek
    Geverifieerde klant van esde2

Goede service, bestelling vlot binnen en netjes verpakt. Product was van mooie goede kwaliteit. Helaas niet geschikt voor mij maar retourneren ging prima.

• Ser Dols
    Geverifieerde klant van esde2

had eerst kleine zwarte met zirkonia steentjes en deze wat ik er bij heb gekocht staan ook prima

• Jef Pedro
    Geverifieerde klant van esde2

Snelle levering en mooi product voor een goede prijs