esrepair
Espresso Service Repair heeft 20 jaar ervaring en biedt u de beste service voor uw espressomachine vanuit eigen technische dienst. Voor zowel consumenten als bedrijven. Wij behandelen o.a. uw Ascaso, Bezzera, BFC, ECM, Isomac, Jura, La Pavoni, Nivona, Profitec, Quick Mill, Rancilio en Vibiemme met uiterste zorg en jarenlange ervaring. Staat uw merk er niet bij, vraag naar de mogelijkheden.
Onderhoudsproducten, accessoires en ook losse onderdelen voor eigen reparatie kunt u bij ons bestellen. Tevens verkopen wij nieuwe en occasion espressomachines.
Een espressomachine is kostbaar en gaat met het juiste onderhoud zeker langer mee. Om de twee à drie jaar een onderhoudsbeurt inplannen voor uw espressomachine voorkomt veel schade in de toekomst en is daarom een waardevolle investering.

Openingstijden: ma-vr 09:30 tot 13:00 en van 13:30 tot 16:30.Na 16:30 op afspraak.
Zaterdag op afspraak. Zon –en feestdagen gesloten
Espresso service repair.
Gieterijstraat 81 ( schuin tegenover Gamma )
2984 AB Ridderkerk 0180-471782
info@esrepair.nl
zie ook onze site esrepair

Eigen parkeerplaatsen voor de deur.
De zekerheden van https://www.esrepair.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017