feestperpost
feestperpost is uw one stop party shop met originele helium ballonpakketten, betaalbare helium cilinders, ballonnen en versiering. Wij hebben voor diverse themafeesten, verjaardagen en feestdagen leuke decoratie en aankleding en verkleedkleding. U kunt bij ons in 1 keer slagen voor al uw feestartikelen!
8,7
Filter 270 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 190 met beschrijving

• Gerrie
    Geverifieerde klant van feestperpost

Duidelijke website, snelle levering!

• Katja Kortleve
    Geverifieerde klant van feestperpost

Snelle levering, fijne en vriendelijke service!

• Hoe beoordeel je feestperpost?

• Mjh Linders

super snelle levering

• Roland Koonings
    Geverifieerde klant van feestperpost

Button met led werkt niet

• JL Duarte Gonçalves
    Geverifieerde klant van feestperpost

Ik heb een bestelling geplaats dat onderandere bestond uit blauw en babyroze ballonnen.
    Op het moment dat ik het ging controleren zag ik dat de babyroze balonnen wat ik besteld had niet babyroze is. Op de factuur hebben ze dit allemaal wel netjes aangevinkt maar wat ik thuis heb ontvangen is totaal een ander kleur. Vervolgens neem ik contact op en het enige waar zij mij mee kunnen helpen is door me geld en retour kosten terug te betalen. Terwijl ik deze artikelen de volgende dag nodig had. Ik bestel niet meer op deze website.

• Vedrana
    Geverifieerde klant van feestperpost

Mooie producten en ook ruim aanbod. Daarnaast goede klantenservice die moeite doet. Er waren wat problemen met DHL, die zijn direct opgepakt. En uiteindelijk is alles toch op tijd geleverd.

• K Sacu-Brings

Geweldige service

• Cindy Rexwinkel

Super service

• B Huizer
    Geverifieerde klant van feestperpost

Goede vriendelijke service en niet duur

• marcel Hilgersom

Super