feestperpost
feestperpost is uw one stop party shop met originele helium ballonpakketten, betaalbare helium cilinders, ballonnen en versiering. Wij hebben voor diverse themafeesten, verjaardagen en feestdagen leuke decoratie en aankleding en verkleedkleding. U kunt bij ons in 1 keer slagen voor al uw feestartikelen!
8,9
Filter 168 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 119 met beschrijving

• Jeremy Huismann
    Geverifieerde klant van feestperpost

Super goede service wordt vriendelijk geholpen en snelle levering

• lida Woudenberg

snelle service

• Hoe beoordeel je feestperpost?

• Susan Booy
    Geverifieerde klant van feestperpost

Zeer snel af kunnen halen!

• Hendrikus Kleton

Geweldige service

• Erika
    Review voor feestperpost

Ja zeker, zo had levering probleem waardoor mijn product niet op voorraad was, maar kwamen gelijk met goed alternatief. En over de levering die was er gewoon de volgende dag. Daar kunnen de meeste winkels nog van leren. Ik heb mijn bestelling om 4 januari 2021 in de late avond besteld en 6 januari was het binnen. Super bedankt

• Marloes Van den berg
    Geverifieerde klant van feestperpost

Fijne winkel en goede service

• Sacha
    Geverifieerde klant van feestperpost

Goeie duidelijke communicatie, snelle afhaal, zeer vriendelijk én ik wilde graag een locale ondernemer steunen!

• Bianca Nijman
    Geverifieerde klant van feestperpost

Leuk assortiment en na bestellen al dezelfde dag thuisbezorgd.

• Danielle Mortier
    Geverifieerde klant van feestperpost

Was te laat... en niet eens opgeblazen. Echt een aanfluiting

Antwoord van feestperpost

We hebben contact gehad met de klant. Klant ging er vanuit dat de ballon opgeblazen zou worden geleverd. In de product omschrijving staat echter duidelijk dat de ballon zonder helium word geleverd. De ballon is op tijd verstuurd maar DHL heeft de bestelling ivm de drukte 1 dag vast gehouden. Heel vervelend dat het zo gelopen is.

• Erik Van der Woude