fietshouderwinkel.nl B.V.

fietshouderwinkel.nl B.V.

Is fietshouderwinkel.nl B.V. veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,7

• Arjan de Jonge

• Andries Zijlstra
    Geverifieerde klant van fietshouderwinkel.nl B.V.

Prima service, producten voldoen aan verwachtingen en uitstekende hulp!! Ik kan iedereen deze winkel aanraden!

• Hoe beoordeel je fietshouderwinkel.nl B.V.?

• Heiko kemna
    Geverifieerde klant van fietshouderwinkel.nl B.V.

Snelle levering, nette fietsendrager jammer dat montage voor aan de auto zo onduidelijk is.

• A van der Vorst

Snelle bediening

• Tom
    Geverifieerde klant van fietshouderwinkel.nl B.V.

Complete informatie op de website delen, mijn product was al eens gebruikt. Contact hierover gezocht, geen reactie.

Antwoord van fietshouderwinkel.nl B.V.

Bedankt voor uw review. We verkopen alleen nieuwe producten in onze webshop. Kunt u daarom aub nog even contact met ons opnemen?

• Paul van Uffelen
    Geverifieerde klant van fietshouderwinkel.nl B.V.

We hadden even maatwerk nodig en dat werd - zelfs met een verrassing - enthousiast uitgevoerd!!!

Antwoord van fietshouderwinkel.nl B.V.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met fietshouderwinkel!

• FH Langedijk
    Geverifieerde klant van fietshouderwinkel.nl B.V.

Vanavond besteld en morgen in huis klopt niet. Maak geen belofte die je niet waar kan maken

Beste klant,

Wat vervelend om te horen dat de levering niet de volgende dag is aangekomen. Rond de feestdagen is het extra druk. De bezorgers doen hun uiterste best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak

• gerard kuipers

zeer snelle levering

• Konstantinos Belias

fast shipping, packaged carefully

• Nic Huybrechts
    Geverifieerde klant van fietshouderwinkel.nl B.V.

Heb artikel nog niet gekregen. Is de schuld van Bpost en niet van jullie maar heb zelf geen contacten om daar te reclameren

Beste Nic,

Wat vervelend dat het pakketje nog niet is binnengekomen. Hopelijk komt de fietshouder zsm bij je binnen. Zo niet, laat het ons even weten!