fittasticsportswear.com

fittasticsportswear.com

Sportkleding webshop voor mannen en vrouwen.
9,0
Filter 270 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 124 met beschrijving

• Irene van Eldik
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

uitstekend verzorgd mooie verpakking hippe kleuren leuk voor mijn kleindochter

• Iris Ros
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

superfijne legging, alleen al die losse glitter in de verpakking had voor mij niet gehoeven, nu moet ik stofzuigen

• Hoe beoordeel je fittasticsportswear.com?

• Nikki Buts
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Goede sportkledij. Ik wil niets anders meer dragen 🙂 enkel spijtig als je een vraag stelt via de chat, je er geen antwoord op krijgt...

• Kathelijne
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Mijn pakketje is kwijtgeraakt door Post NL. Maar door de fijne en goede service van fittasticsportswear is het allemaal goed gekomen. Heel blij mee. Vriendelijke en snelle service!

• Katja Mans

Goed

• Anoniem
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Ik kreeg de verkeerde items binnen waardoor ik het moest terug sturen en er daarna op moest wachten, kreeg de goede items pas ruim 2 weken na bestellen binnen. De producten zelf zitten super fijn, ik koop wel vaker hier en het materiaal is top! Alleen deze keer verliep helaas iets minder goed

• Luna Veltmaat

Goede kwaliteit, snelle levering

• Floor
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Het is zeker van goeie en mooie kwaliteit!

• Esmee Ham
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Het duurde een tijdje en had helaas toch niet de goede naast en soort besteld, maaar dat eass mijn eigen fout.

• Iris Nijland
    Review voor fittasticsportswear.com

Het pakketje wordt altijd erg snel geleverd ! Lieve verkoopster die je altijd goed helpt :) Ik vind de sportkleding echt top zitten, bestel hier zeker vaker. Mijn kast ligt vol met Fittastic kleding. 🫶🏼🫶🏼

• Katja Tiemessen
    Review voor fittasticsportswear.com

Legging ging na 3 maal dragen al kapot..
    Meerdere nette mails gestuurd maar krijg niks geen antwoord. Krijg dus ook geen nieuwe , Dus helaas nogal een miskoop..

• Linde Lambers
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Ik heb al meerdere bestellingen bij fittastic gedaan, het komt altijd de volgende dag meteen binnen en de sportkleding zit geweldig! Zakt niet af en is sweat en squatproof!!

• Anne
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

De jungle leggings zijn echt superleuk! Zit goed op maat en inderdaad squat en sweat proof. Echt wat het beloofd dus!

• Patrick Verhoeven
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Longsleeve black shirt zit echt super fijn. Lekker fijne stof, sluit goed om je huid. Pakket ook lekker op tijd binnen. 😊 Ruim assortiment keuze voor (mannen). Klantenservice contact ook superieur. Ze helpen je direct. Alles is uitstekend. 🥰

• Cynthia
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Sportleggings zitten heerlijk. Een wave fout bij een legging maar dat is super opgelost. Alleen jammer dat ik een week moest wachten op antwoord. Maar verder echt top.

• Joan
    Review voor fittasticsportswear.com

In eerste instantie erg tevreden en snelle levering. Na een keer dragen was de legging kapot. Hierover contact opgenomen en meer dan een maand later is dit nog steeds niet afgehandeld. Er wordt lang niet geantwoord op mails en er wordt onprofessioneel geantwoord.

• Leonieke Hoogakker
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Mijn product kwam met een ladder binnen op de kont

• Celina Louvenberg

Top kwaliteit altijd tevreden

• Manon Van Herreweghe
    Geverifieerde klant van fittasticsportswear.com

Snelle levering, super goeie kwaliteit en leuke sportsetjes !

• Bettine Hus

Geweldige service!!