glaswandcentrum.nl

glaswandcentrum.nl

Bij Glaswandcentrum zijn we gespecialiseerd in het verkopen van glazen schuifwanden voor scheidingen van binnen naar buiten in uw woning. Onze glazen wanden zijn van hoogwaardige kwaliteit en op maat gemaakt voor uw specifieke behoeften.

• Timmerbedrijf Nick
    Review voor glaswandcentrum.nl

Scherpe prijzen, mooie systeem. Voor klanten enkele systemen besteld met zowel helder als getint glas. Snel geleverd en white label voor ieder bedrijf aan te raden!

• Ilona en Twan
    Review voor glaswandcentrum.nl

Hele goede service, snelle levering, prachtig resultaat, superaardige gast, die Koen Sanders. Kortom, jij bent aan het juiste adres voor het kopen van een supermooie glazen schuifwand!

• Hoe beoordeel je glaswandcentrum.nl?

• Stijn
    Review voor glaswandcentrum.nl

Ik had eerst nog wat onduidelijkheden maar na een goed telefoon gesprek was het voor mij gelijk duidelijk. Glaswanden waren snel bezorgd. Uiterst te vrede!

• Hannie
    Review voor glaswandcentrum.nl

Glazen wand super blij mee

• Lotte
    Review voor glaswandcentrum.nl

Goed geholpen door glaswandcentrum, ik had een aantal vragen en werd hierin goed begeleid. Blij met mijn nieuwe schuifwand. Zeker een aanrader!

• Mayson
    Review voor glaswandcentrum.nl

Koen heeft mij zeer goed begeleid in het bestellen van een glazen schuif wand voor onze veranda! Super bedankt.

Antwoord van glaswandcentrum.nl

Bedankt voor deze mooie review Mayson en veel plezier met je schuifwand!