groteflessenwijn.nl

groteflessenwijn.nl

Dé webwinkel voor grote flessen kwaliteitswijn. Van 1,5 tot 15 liter!
9,9

• Thijs
    Review voor groteflessenwijn.nl

Groot assortiment aan mooie flessen wijnen. 2 keer een magnum besteld voor oud en nieuw, erg goed! Raad het aan!

• Joost
    Review voor groteflessenwijn.nl

Ik heb een prachtige Magnum gestuurd als cadeau. Fijn dat ik er een persoonlijke tekst bij kon schrijven!

• Hoe beoordeel je groteflessenwijn.nl?

• Bob Beekman
    Review voor groteflessenwijn.nl

Top winkel! Snelle service en een ruim aanbod aan grote flessen. Heb inmiddels al meerdere keren bestellingen gedaan en tot nu toe alleen maar top wijnen gehad. Ik zou het zeker aanraden perfect als cadeau of bij een leuk etentje.

• Ria Loenen

Goede uitlrg, snelle levering

• Kelly
    Review voor groteflessenwijn.nl

Nette prijzen en snelle levering!

• Jip
    Review voor groteflessenwijn.nl

Een van de weinige webwinkels met zo’n groot assortiment grote flessen wijn! Levering volgens belofte.

• Nina
    Review voor groteflessenwijn.nl

Mooi assortiment. Levering duurde een dag langer dan verwacht.

• Ria Loenen
    Review voor groteflessenwijn.nl

De levering is perfect, netjes op tijd . Maar belangrijker: de wijnen zijn erg goed. Zowel de rode als de rosé zijn erg lekker (wit niet gekocht), kwaliteit stijgt uit boven de middelmaat. Juist door het grote formaat is het ook leuk om kado te geven, zowel bij een huwelijk, jubilea... maar ook een idee als eindejaarsuitkering.... zeker om te herhalen.

• Julien
    Review voor groteflessenwijn.nl

Wederom een super snelle levering! Goed geprijsde flessen van de betere wijnhuizen. Denk wel dat ik straks op zoek moet naar een grotere koelkast :-)

• Tosca
    Review voor groteflessenwijn.nl

Goede service en erg goede wijn! Had een 3L gekocht als cadeau, heel leuk om te geven!!

• Shannon
    Review voor groteflessenwijn.nl

Goede wijnen, snelle levering en fijne service. De 3L San Marzano, Salento IGP Gran Trio Rosso is écht een aanrader!

• Sanne
    Review voor groteflessenwijn.nl

Genoten van een enorme fles bubbels tijdens een vriendenweekend, wat een feestje!

• Jochem
    Review voor groteflessenwijn.nl

Wat een goede shop is dit, heerlijke wijnen en voor leuke prijzen.
    Heb laatst een paar flessen besteld om te proberen en een aantal om kado te doen. De klantenservice is echt top en door de juiste informatie over de wijnen heb ik er heerlijk van genoten. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
    De levering is snel en alles word goed verpakt. Echte toppers van groteflessenwijn.nl

• Vincent
    Review voor groteflessenwijn.nl

Groteflessenwijn.nl heeft een erg mooi assortiment van unieke kwaliteitswijnen in groot formaat.

• Joost
    Review voor groteflessenwijn.nl

Goed geholpen en snelle levering.

• Wouter
    Review voor groteflessenwijn.nl

Mooie en bijzondere wijnen te koop. Een 15 liter besteld, deze werd met de grootst mogelijk zorg bezorgd.