happyhippiestyle

happyhippiestyle

Happy Hippie style haalt Thaise vrolijkheid naar Nederland!
Dé site voor (kinder)kleding & accessoires in de kleurrijke Noord Thaise stijl.
9,6

• Wendy Verhouden
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Mooie artikelen. Met aandacht en zorg verpakt, dat voel je als je het pakketje openmaakt. Blij mee.

• Femke
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Pakketje komt wel helemaal Spanje (had ik eerst niet door) maar was er toch binnen een week.

• Hoe beoordeel je happyhippiestyle?

• Ankie Van wijk
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Geweldige producten en heel goede service

• P de Weerd
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Prima verzorgd altijd en correct en altijd met zorg verpakt!!! Altijd leuk om er iets te bestellen en te ontvangen!!! Leuke site met leuke hipe kleding voor kleine en grote mensjes!!

• Hennie Goselink
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Wat een fijne service! Ik ben gehoord en de bestellingen zijn snel op de juiste adressen belandt. De harembroeken zijn met grote enthousiasme ontvangen.

• Margitu Abera
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Door drukte bij PostNL was mijn pakketje nooit aangekomen. Margaret was zo vriendelijk om mijn bestelling opnieuw te versturen. Ik ben zeer blij met mijn aankoop en de klantvriendelijkheid/service.

Antwoord van happyhippiestyle

Wat vervelend dat je sleutelhanger niet is aangekomen. En ontzettend jammer dat je dit niet even gemaild hebt... Ik ga je natuurlijk direct een nieuw Slungeltje toesturen!

• Henriëtte
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Mooie spullen, netjes opgestuurd, komt vriendelijk over.

• Astrid
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Geweldig, gezellig ingepakt, snelle levering, heel blij mee

• Ankie Van wijk

Heel goede service

• Monique Bos
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Geweldige service, ontzettend leuke spullen.

• Maaike
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Wat zijn de sjaals mooi! Ik had een prachtige witte outfit gekocht maar ik zag er zo bleek in. Gelijk maar twee mooie sjaals van Happy Hippie gekocht (kon niet kiezen) maak ik het nu helemaal top! Thanks!

• Martine van den Hof
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Ik houd van Happy Hippie style! Mooie spullen, snelle verzending, altijd een feestje om te ontvangen en uit te pakken

• Nel Weerd de
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Mooi verpakt met allemaal kleine kadootjes ! Broekjes en rokje prachtig!!!

• Eva de Jong
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Mooie spullen, snelle levering, arriveert als een cadeautje!

• Yvonne van de Merbel
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Ik was bang dat ik lang zou moeten wachten maar het pakketje was er binnen 3 dagen vanuit Spanje en ook nog met leuke extra's. Top!

• Rowita Mulder
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Hele leuke kinderkleding. Echt precies wat ik zocht. Vind het erg fijn dat er dit soort winkeltjes zijn waar ze deze stijl verkopen. Ik wordt er vrolijk van en mijn kinderen ook!

• Anke Tiborcz
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Helemaal blij met de mooie Haremsbroekjes voor mijn zoontje. Echt een aanrader

• Nike Liscaljet
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

snelle levering, netjes verpakt en alles zoals op de foto. Hele fijne stof, mooie kleuren. Kind is er superblij mee en ziet er prachtig uit.

• Eva
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Vrolijke, kleurrijke kleding die lekker zit.

• Helma Mieris
    Geverifieerde klant van happyhippiestyle

Duidelijke informatie over de artikelen op de site, bv. de maten. Leuke vrolijke kleding. Heerlijke kleding om te dragen. Heb de kleding gekocht voor o.a. yoga en wandelen in het voorjaar en de zomer.